Sunday, 13 January 2013

A MI W TLE CYGANSKA MUZYKA GRA


KOCHANI 

Jak Wam mija weekand? 

Osobiscie nie lubie niedzieli bo jest to moj praktycznie wolny dzien; a to oznacza zakupy zakupy i strata czasu( zakupy zwiazane z jedzeniem :)))). Ciemno za oknem nadchodzi szybko i dzien jak sie zaczyna tak sie szybko konczy : / tez tak macie.

Wczoraj postanowilam przemienic moj makijaz dzienny w cos niecodziennego, kilka kolorowych cieni, rzesy sprawily, ze nabral on innego wyrazu.
Ze zdjeciami nie bede szalala bo poprostu za duzo ich nie mam a to za sprawa rozladowanej baterii w aparacie mrrr....




KOSMETYKI:

TWARZ:
* podklad Lancome, puder Sephora, korektor rimmel

OCZY:
* baza pod cienie gosh 
* cien zolty, mietowy, granat, fiolet - paleta Manly 01
* sztuczne rzesy - Paris Hilton 
* maskara Max factor Masterpiece Max black 
* niebieski eyeliner Rimmel
* zloty eyeliner Mac

USTA:
* pomadka Avon - Twinkle Pink 

Czy tez lubicie przemieniac dzienniaki w makijaze np. wieczorowe badz inne; to troche jak kopciuszek:)

Milej niedzieli i trzymajcie kciuki bym przezyla zakupy i nawal ludzi w sklepach :/

41 comments:

  1. ja bym zapewne lubiła taka zmiane,ale niestety nie umiem :<
    A makijaż -arcydzieło!

    ReplyDelete
  2. bosko taka inaczej z nutka tajemniczosci;]

    ReplyDelete
  3. Przepiękne połączenie kolorów! :) Ja dość często na dzień nakładam makijaż dość intensywny - przynajmniej jeśli chodzi o cienie do powiek :)

    ReplyDelete
  4. WOW jakie wielkie rzęsy! świetnie pasuje tutaj ten fiolet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzesy byly straszne pod wzgledem i doklejania i dlugosci do sesji sa moze ok ale nawet na wieczor takich bym nie zalozyla.

      Delete
  5. Bardzo fajny makijaż :)
    Co do zakupów - niestety ilość ludzi w sklepach w czasie weekendu nie zachęca do zakupów, jednak.. z drugiej strony coś jeść trzeba :)

    Buziaki

    ReplyDelete
  6. Piękny ale ja się ciągle powtarzam bo nie jestem w stanie nic innego napisać,zawsze jestem pow wrażeniem Twoich zdolności :)

    ReplyDelete
  7. ajj...uwielbiam Twoje makijaże:))

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. świetne połączenie kolorystyczne, makijaż bardzo ładny:)

    ReplyDelete
  10. piekny....uwielbiam ogladac takie makijaze :)

    ReplyDelete
  11. Przepiękny makijaż, świetne kolory :)

    ReplyDelete
  12. Pieknie i kolorowo, oby ta zima szybko się skończyła...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...no to taki makijaz przywolujacy wiosne:)

      Delete
  13. piękny, kolorowy makijaż pełen Twojego talentu:) jakiego aparatu używasz?? pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  14. Bajkowo :)) Mi rzadko zdarza się przerabiać makijaże...

    ReplyDelete
  15. Super kolorki, całość pięknie soczysta :) bardzo mi się podoba!
    tak przerabiam makijaże zwłaszcza na bloga :)

    ReplyDelete
  16. Wow, makijaż jest prześliczny !
    Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  17. jakie piękne, żywe kolory!
    robisz coś z brwiami poza wyskubywaniem, czy naturalnie tak dobrze wyglądają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tylko skubie z brwiami nie mam problemu;)

      Delete
  18. Przepiękny makijaż :) Uwielbiam takie rajskie kolory ;) A chaber na dolnej powiece jest idealny :)

    ReplyDelete
  19. Przecudowny makijaż i zdjęcia :))

    ReplyDelete
  20. piekne makijaze masz niesamowity talent :)

    ReplyDelete
  21. Jestem pod wrażeniem, świetny makijaż :)

    ReplyDelete
  22. Piękny... precyzyjny makijaż!!!
    :-*

    ReplyDelete