Skip to main content

DZIENNE SMOKY EYE


Odrobina szalenstwa w ciagu dnia czemu nie;)
Smoky na moim blogu gosci czesto, dlaczego tak go lubie i chetnie wykonuje: jest szybki, prosty i efektowny.
 Tak niewiele wystarczy by wyczarowac cudo xxx
Dobrze sie w nim czuje zarowno rankiem, czy tez przy wieczornych wyjsciach. Szczypta uniesienia na oku musi byc i niech sie patrza wokolo ( a moze to robia  poprostu z zazdrosci  ;)







JAK WYKONAC TAKI MAKIJAZ:

* na cala powieke ruchoma oka nakladam cien w kremie ( odcien niebieski -Essence)
* w miejscu zalamania powieki aplikuje cien ( w odcieniu brazu  ktory dobrze rozcieramy-Nakeed )
* na wczesniej nalozony cien w kremie nakladam sypki cien w podobnym odcieniu- Sephora
* tym samym cieniem sypkim podkreslam cala dolna powieke
* gorna linie rzes, linie wodna podkresla czarna kredka - Benefit
* przyklejam sztuczne rzesy i tym razem dla wzmocnienia efektu podkreslam eylinerem (gorna linie rzes - Rimmel)
* tuszuje rzesy - MaxFactor
* w wewnetrzny kacik oka aplikuje srebry pylek - Inglot


Moi drodzy zaczelam spelniac 2 postanowienie noworoczne - czyli rzezbienie sylwetki z Ewa Chodakowska, ufff ... ciezko ciezko wstyd bo 5 min dla mnie jest wyczynem ale nie poddam sie i bede zwiekszac sobie poprzeczke tak co tydz :) 
Ktora z Was przeszla caly trening z Ewa? dalyscie rade:)








Comments

  1. hmmhmh jak kobieco i sexy ;)
    Mam pytanko, jakim aparaciszem fotki cykasz?

    ReplyDelete
  2. Takie makijaże są najpiękniejsze i bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)Co do treningów - aby mieć więcej motywacji kupiłam karnet na siłownię ;)

    ReplyDelete
  3. Pasuje do koloru twoich oczu :)

    ReplyDelete
  4. Musze spróbować, bardzo lubię takie makijaże, ale jakoś zawsze coś spartole i wyglądam jak z podbitym okiem ;) Pięknie Ci w tych kolorkach :)

    ReplyDelete
  5. Piękny i idealnie dopracowany makijaż. jak zawsze :)

    ReplyDelete
  6. Makijaż śliczny i strasznie Ci pasuje ;)

    ReplyDelete
  7. Jak się patrzą to na pewno z zazdrości. ;)

    ReplyDelete
  8. Piękny....a niby do niebieskich oczu nie maluje się na niebiesko...a tu pokazałaś ze niebieski jeszcze bardziej podkreślił kolor oczu!! cudo :)

    zapraszam na bransoletki ;)

    ReplyDelete
  9. Piękny makijaż oczy cudowne

    ReplyDelete
  10. jaki piękny makijaż!
    świetnie współgra z kolorem Twoich oczu :)

    ReplyDelete
  11. Dziekuje za komentarz!:) chwalisz mnie a ty jak swietnie wygladasz!sliczna jestes;) boski makijaz:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. pozwolisz że jutro pokombinuję z takimi kolorami :) bo mi ise podoba

    ReplyDelete
  13. W Twoim wykonaniu smoky wygląda świetnie:)

    ReplyDelete
  14. Pięknie, brakuje mi tylko efektu przy zamkniętych oczkach, żeby dobrze widzieć, masz takie zdjęcie?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam akurat zdjecia z zamknietymi oczami; wogole nie lubie takich za bardzo wykonywac ;/

      Delete
  15. Efekt piękny!:) Jak ja na sobie nie lubię niebieskiego to jestem skłonna wypróbować:)

    ReplyDelete
  16. piękny makijaż, a rzęsy wyglądają super

    ReplyDelete
  17. przepięknie! na pewno patrzą z zadrością.

    ReplyDelete
  18. przecudny makijaż- niesamowity efekt podkreślenia oczu!

    ReplyDelete
  19. pięknie wygląda ten makijaż... świetnie dobrane kolory ;)

    ReplyDelete
  20. jest zajefajnie! obserwuję :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo mi się podoba ten makijaż ;)

    ReplyDelete
  22. Śliczne, ale dla większości pewnie nie do wyobrażenia na dzień:) Ja tam lubię mocne oczko, kiedyś jeszcze za czasów liceum malowałam się na co dzień w klasycznego czarno - szarego smoka, oczywiście po szkole;)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny makijaż :) Nie wiem czy mi by pasował ale u Ciebie wygląda świetnie :)
    Co do ćwiczenia z Ewą - próbowałam, jednak najwidoczniej zbyt słabo się przykładałam, ponieważ prawie w ogóle nie czułam mięśni brzucha i zakwasy miałam tylko w nogach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o kochana ja chodze cala polamana po 5 min :) ale nie poddaje sie bedzie pot i lzy a wszystko to dla zdrowia i urody:)

      Delete
  24. Przepiękny makijaż ! świetne masz oczy :)

    ReplyDelete
  25. Świetny makijaż i piękne kolorki:)

    ReplyDelete
  26. Twoje makijaże są cudowne. ! Jestem w nich totalnie zakochana *_*

    ReplyDelete
  27. Gal, Odżywka keratynowa - oto cały mój sukces :) To dzięki niej zrobiły sie twardsze, zdrowsze i zdecydowanie szybciej rosną ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje za odp, mi z eveline odzywka jak i inne nic nie pomogly wiec moze wreszcie ta cos zdziala.

      Delete
  28. Uwielbiam takie makijaże,piękny makijaż w każdym calu :)

    ReplyDelete
  29. słyszałam dużo dobrego o paletce Nakeed ;) taki cudny make-up, a Ty twierdzisz, że banalny ;) pooozdrawiam! =)

    ReplyDelete
  30. O tak! Podoba mi się właśnie taka wersja smoka, z rozświetlonym wewnętrznym kącikiem oka. Pięknie!!!!:)

    ReplyDelete
  31. ale cuuuudowny makijaż <3 Ile bym za taki dała.. :(

    ReplyDelete
  32. Piękny makijaż, jakiś czas temu przekonałam się do niebieskości/granatów na powiekach i często się tak maluję:)

    ReplyDelete
  33. Piękny makijaż, ale mi niebieski kolor nie pasuje :)

    ReplyDelete
  34. Coś pięknego! Nawet jakbym robiła ten makijaż krok po kroczku to i tak taki efekt mi nie wyjdzie ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze sprobujesz jestem przekonana ze dasz rade bo nie jest trudny:)

      Delete
  35. Piękny makijaż *.* A co do treningu z Ewą, to z mojego doświadczenia jedynie początki są trudne. A potem każdy trening sprawia ogromną frajdę :D Powodzenia i wytrwałości.

    ReplyDelete
  36. zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    piękny makijaż!

    ReplyDelete
  37. Świetny makijaż, ślicznie w min wyglądasz :)

    ReplyDelete
  38. Pięekne- takie mega kobiece oczka ♥

    ReplyDelete
  39. ładny granat podoba mi się

    ReplyDelete
  40. piekny makijaz:D bardzo pasuje do teczowki:D

    ReplyDelete
  41. Śliczny makijaż.
    A same rzęsiska mega :D
    Zapraszam na moje kosmetyczne rozdanie !

    ReplyDelete
  42. ja pierwszy trening przeszłam i owszem, ale niestety 4 dni umierałam, nie mogłam się ruszyć...tragedia ;) Później już było tylko lepiej. Teraz nei ćwiczę, a przydałoby sie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja 2 treningi po 5 min przeszlam dzis spasowalam bo zakwasy i jak bola:/

      Delete
  43. Świetny make up. Bardzo podoba mi kolor cienia i te rzęsy....
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  44. Piękny makijaż ... na pewno nie raz podpatrzę u Ciebie i będę próbować podobne dzieło zrobić na mojej twarzy ... efekt sztucznych rzęs - zawsze powala, uwielbiam je.
    P.S. Ewa Chodakowska?? - polecam, świetne ćwiczenia i naprawdę rzeźbią ciało ... życzę wytrwałości z czasem będzie coraz lepiej ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Ojej ! Dziękuję za piękny komentarz! :)) Oj ja z chęcią oddałabym się dla takiego makijażu:) Ogladam tak Twojego bloga, i masz talent !! :* Obserwuje :*

    ReplyDelete
  46. Piękne oczy, piękne rzęsy, cudowny makijaż... Gratuluję!

    ReplyDelete
  47. Piękny make-up .

    inguskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczny makijaż!Choć na tak obłędnych oczach każdy wygląda cudnie!
    Pozdrawiam i również obserwuję!

    ReplyDelete
  49. Makijaż zasługuje na pochwałę!
    Smoky optycznie powiększyło Twoje oczy ( które i tak są duże), dobry wybór kolorów.
    Dokładnie,ja też po 5 minutach padam.
    Tobie życzę powodzenia, na pewno się uda wytrzymać lepiej.
    W końcu trening czyni mistrza! :)
    Pozdrawiam gorąco, obserwujemy!

    ReplyDelete
  50. świetny makijaż ! zeby kazda kobieta potrafila się tak pomalowac ! ; d

    ReplyDelete
  51. Dziękuje za odwiedziny na moim małym blogu ;-)
    Jesteś niesamowita ♥ !!! ;-)
    Przepiękny makijaż ♥ !!!
    Miłego weekendu ;-)

    ;-*


    xxx

    ReplyDelete
  52. ludzie nie patrzą z zazdrości, tylko z podziwu!

    ReplyDelete
  53. OOO no widzisz. W życiu trzeba się trochę zabawić, trzeba przeżyć chwile które warto zapamiętać . Na starość będziemy się śmiać z tego co robiliśmy w młodości, będzie co wspominać :)

    świetny makijaż *.*

    obserwuję ;3

    ReplyDelete
  54. Piękny makijaż! :) Świetnie podkreśla i wydobywa Ci kolor tęczówki :)

    ReplyDelete
  55. Jak zawsze genialnie :) uwielbiam Twoje makijaże :)

    ReplyDelete
  56. Ja bym się nie odważyła na taki dzienny look :) Niemniej bardzo ładnie wyglądasz :) PS Czym masz pomalowane usta?

    ReplyDelete
  57. z tym loczkiem zrobiło się tak romantycznie :D :*

    ReplyDelete
  58. Wow przepiękny make up! *.* Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  59. Ajj jakie piękne rzęsy!!:) Moim ulubionym kolorem na powiekach jest szary, na niebieski bym się nie odważyła. Ale na Tobie prezentuje się bardzo ładnie:)

    ReplyDelete
  60. ładny makijaż, choć osobiście jestem zwolenniczką bardzo lekkiego makijażu i eyelinera :3
    również obserwuję :*

    ReplyDelete
  61. bardzo pasuje ten kolor i sposób malowanie do Ciebie

    ReplyDelete
  62. Śliczny ten makijaż :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Cudowny make up;))
    Uwielbiam Cię:)

    ReplyDelete
  64. Świetne zestawienia kolorystyczne, wszystko dopięte na ostatni guzik! :)

    ReplyDelete
  65. Makijaż cudowny, nie mam słów:*
    Jak również zaczęłam ćwiczenia z Ewa co już pewnie wiesz :) I Moja droga dasz radę kwestia paru dni :)

    ReplyDelete
  66. Masz talent!:) obserwuje oczywiście:)

    ReplyDelete
  67. Cudowne *o* Smoky eye w niebieskim odcieniu jest boskie. I pasuje ci bardzo :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. świetny makijaz<3
    ja mam zamiar niedlugo wziac sie za cwiczenia z Ewka;)

    ReplyDelete
  69. Piosenka z mojego bloga to :
    Wiz khalifa - the thrill . ♥

    ReplyDelete
  70. piękny makijaż ; )
    ja ćwiczę z Ewą, dasz radę na pewno : )

    ReplyDelete
  71. I love this post, your blog is gorgeous dear <3333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  72. piekny:) ten niebieski pieknie podkreśla ci oczy:)

    ReplyDelete
  73. Piękne oko;) a co do bb z gar. to też nie mam o nim zbyt dobrej opinii;P

    ReplyDelete
  74. Przepięknie!
    Podoba mi się to, że lubisz szaleństwo nie tylko na wieczór, ale także w ciągu dnia. :)
    Sama chętnie zmalowałabym sobie coś podobnego na dzień. :) Nie wiem tylko czy doklejałabym rzęsy, ale to raczej dlatego, że w tym temacie dopiero wciąż nabieram wprawy, a cały dzień spędzony w strachu, że coś mi się odklei byłby katorgą... ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.