Thursday, 31 January 2013

DZIENNE SMOKY EYE


Odrobina szalenstwa w ciagu dnia czemu nie;)
Smoky na moim blogu gosci czesto, dlaczego tak go lubie i chetnie wykonuje: jest szybki, prosty i efektowny.
 Tak niewiele wystarczy by wyczarowac cudo xxx
Dobrze sie w nim czuje zarowno rankiem, czy tez przy wieczornych wyjsciach. Szczypta uniesienia na oku musi byc i niech sie patrza wokolo ( a moze to robia  poprostu z zazdrosci  ;)







JAK WYKONAC TAKI MAKIJAZ:

* na cala powieke ruchoma oka nakladam cien w kremie ( odcien niebieski -Essence)
* w miejscu zalamania powieki aplikuje cien ( w odcieniu brazu  ktory dobrze rozcieramy-Nakeed )
* na wczesniej nalozony cien w kremie nakladam sypki cien w podobnym odcieniu- Sephora
* tym samym cieniem sypkim podkreslam cala dolna powieke
* gorna linie rzes, linie wodna podkresla czarna kredka - Benefit
* przyklejam sztuczne rzesy i tym razem dla wzmocnienia efektu podkreslam eylinerem (gorna linie rzes - Rimmel)
* tuszuje rzesy - MaxFactor
* w wewnetrzny kacik oka aplikuje srebry pylek - Inglot


Moi drodzy zaczelam spelniac 2 postanowienie noworoczne - czyli rzezbienie sylwetki z Ewa Chodakowska, ufff ... ciezko ciezko wstyd bo 5 min dla mnie jest wyczynem ale nie poddam sie i bede zwiekszac sobie poprzeczke tak co tydz :) 
Ktora z Was przeszla caly trening z Ewa? dalyscie rade:)








104 comments:

  1. hmmhmh jak kobieco i sexy ;)
    Mam pytanko, jakim aparaciszem fotki cykasz?

    ReplyDelete
  2. Takie makijaże są najpiękniejsze i bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)Co do treningów - aby mieć więcej motywacji kupiłam karnet na siłownię ;)

    ReplyDelete
  3. Musze spróbować, bardzo lubię takie makijaże, ale jakoś zawsze coś spartole i wyglądam jak z podbitym okiem ;) Pięknie Ci w tych kolorkach :)

    ReplyDelete
  4. Piękny i idealnie dopracowany makijaż. jak zawsze :)

    ReplyDelete
  5. Makijaż śliczny i strasznie Ci pasuje ;)

    ReplyDelete
  6. Jak się patrzą to na pewno z zazdrości. ;)

    ReplyDelete
  7. Piękny....a niby do niebieskich oczu nie maluje się na niebiesko...a tu pokazałaś ze niebieski jeszcze bardziej podkreślił kolor oczu!! cudo :)

    zapraszam na bransoletki ;)

    ReplyDelete
  8. jaki piękny makijaż!
    świetnie współgra z kolorem Twoich oczu :)

    ReplyDelete
  9. Dziekuje za komentarz!:) chwalisz mnie a ty jak swietnie wygladasz!sliczna jestes;) boski makijaz:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. pozwolisz że jutro pokombinuję z takimi kolorami :) bo mi ise podoba

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie nie zapomnij zrobic zdjecia:)

      Delete
  11. W Twoim wykonaniu smoky wygląda świetnie:)

    ReplyDelete
  12. Pięknie, brakuje mi tylko efektu przy zamkniętych oczkach, żeby dobrze widzieć, masz takie zdjęcie?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam akurat zdjecia z zamknietymi oczami; wogole nie lubie takich za bardzo wykonywac ;/

      Delete
  13. Efekt piękny!:) Jak ja na sobie nie lubię niebieskiego to jestem skłonna wypróbować:)

    ReplyDelete
  14. piękny makijaż, a rzęsy wyglądają super

    ReplyDelete
  15. przepięknie! na pewno patrzą z zadrością.

    ReplyDelete
  16. przecudny makijaż- niesamowity efekt podkreślenia oczu!

    ReplyDelete
  17. pięknie wygląda ten makijaż... świetnie dobrane kolory ;)

    ReplyDelete
  18. Bardzo mi się podoba ten makijaż ;)

    ReplyDelete
  19. Śliczne, ale dla większości pewnie nie do wyobrażenia na dzień:) Ja tam lubię mocne oczko, kiedyś jeszcze za czasów liceum malowałam się na co dzień w klasycznego czarno - szarego smoka, oczywiście po szkole;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny makijaż :) Nie wiem czy mi by pasował ale u Ciebie wygląda świetnie :)
    Co do ćwiczenia z Ewą - próbowałam, jednak najwidoczniej zbyt słabo się przykładałam, ponieważ prawie w ogóle nie czułam mięśni brzucha i zakwasy miałam tylko w nogach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o kochana ja chodze cala polamana po 5 min :) ale nie poddaje sie bedzie pot i lzy a wszystko to dla zdrowia i urody:)

      Delete
  21. Przepiękny makijaż ! świetne masz oczy :)

    ReplyDelete
  22. Świetny makijaż i piękne kolorki:)

    ReplyDelete
  23. Twoje makijaże są cudowne. ! Jestem w nich totalnie zakochana *_*

    ReplyDelete
  24. Gal, Odżywka keratynowa - oto cały mój sukces :) To dzięki niej zrobiły sie twardsze, zdrowsze i zdecydowanie szybciej rosną ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje za odp, mi z eveline odzywka jak i inne nic nie pomogly wiec moze wreszcie ta cos zdziala.

      Delete
  25. Uwielbiam takie makijaże,piękny makijaż w każdym calu :)

    ReplyDelete
  26. słyszałam dużo dobrego o paletce Nakeed ;) taki cudny make-up, a Ty twierdzisz, że banalny ;) pooozdrawiam! =)

    ReplyDelete
  27. O tak! Podoba mi się właśnie taka wersja smoka, z rozświetlonym wewnętrznym kącikiem oka. Pięknie!!!!:)

    ReplyDelete
  28. ale cuuuudowny makijaż <3 Ile bym za taki dała.. :(

    ReplyDelete
  29. Piękny makijaż, jakiś czas temu przekonałam się do niebieskości/granatów na powiekach i często się tak maluję:)

    ReplyDelete
  30. Piękny makijaż, ale mi niebieski kolor nie pasuje :)

    ReplyDelete
  31. Coś pięknego! Nawet jakbym robiła ten makijaż krok po kroczku to i tak taki efekt mi nie wyjdzie ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze sprobujesz jestem przekonana ze dasz rade bo nie jest trudny:)

      Delete
  32. Piękny makijaż *.* A co do treningu z Ewą, to z mojego doświadczenia jedynie początki są trudne. A potem każdy trening sprawia ogromną frajdę :D Powodzenia i wytrwałości.

    ReplyDelete
  33. zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    piękny makijaż!

    ReplyDelete
  34. Świetny makijaż, ślicznie w min wyglądasz :)

    ReplyDelete
  35. Pięekne- takie mega kobiece oczka ♥

    ReplyDelete
  36. ładny granat podoba mi się

    ReplyDelete
  37. piekny makijaz:D bardzo pasuje do teczowki:D

    ReplyDelete
  38. Śliczny makijaż.
    A same rzęsiska mega :D
    Zapraszam na moje kosmetyczne rozdanie !

    ReplyDelete
  39. ja pierwszy trening przeszłam i owszem, ale niestety 4 dni umierałam, nie mogłam się ruszyć...tragedia ;) Później już było tylko lepiej. Teraz nei ćwiczę, a przydałoby sie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja 2 treningi po 5 min przeszlam dzis spasowalam bo zakwasy i jak bola:/

      Delete
  40. Świetny make up. Bardzo podoba mi kolor cienia i te rzęsy....
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  41. Piękny makijaż ... na pewno nie raz podpatrzę u Ciebie i będę próbować podobne dzieło zrobić na mojej twarzy ... efekt sztucznych rzęs - zawsze powala, uwielbiam je.
    P.S. Ewa Chodakowska?? - polecam, świetne ćwiczenia i naprawdę rzeźbią ciało ... życzę wytrwałości z czasem będzie coraz lepiej ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Ojej ! Dziękuję za piękny komentarz! :)) Oj ja z chęcią oddałabym się dla takiego makijażu:) Ogladam tak Twojego bloga, i masz talent !! :* Obserwuje :*

    ReplyDelete
  43. Piękne oczy, piękne rzęsy, cudowny makijaż... Gratuluję!

    ReplyDelete
  44. Piękny make-up .

    inguskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczny makijaż!Choć na tak obłędnych oczach każdy wygląda cudnie!
    Pozdrawiam i również obserwuję!

    ReplyDelete
  46. Makijaż zasługuje na pochwałę!
    Smoky optycznie powiększyło Twoje oczy ( które i tak są duże), dobry wybór kolorów.
    Dokładnie,ja też po 5 minutach padam.
    Tobie życzę powodzenia, na pewno się uda wytrzymać lepiej.
    W końcu trening czyni mistrza! :)
    Pozdrawiam gorąco, obserwujemy!

    ReplyDelete
  47. świetny makijaż ! zeby kazda kobieta potrafila się tak pomalowac ! ; d

    ReplyDelete
  48. Dziękuje za odwiedziny na moim małym blogu ;-)
    Jesteś niesamowita ♥ !!! ;-)
    Przepiękny makijaż ♥ !!!
    Miłego weekendu ;-)

    ;-*


    xxx

    ReplyDelete
  49. ludzie nie patrzą z zazdrości, tylko z podziwu!

    ReplyDelete
  50. OOO no widzisz. W życiu trzeba się trochę zabawić, trzeba przeżyć chwile które warto zapamiętać . Na starość będziemy się śmiać z tego co robiliśmy w młodości, będzie co wspominać :)

    świetny makijaż *.*

    obserwuję ;3

    ReplyDelete
  51. Piękny makijaż! :) Świetnie podkreśla i wydobywa Ci kolor tęczówki :)

    ReplyDelete
  52. Jak zawsze genialnie :) uwielbiam Twoje makijaże :)

    ReplyDelete
  53. Ja bym się nie odważyła na taki dzienny look :) Niemniej bardzo ładnie wyglądasz :) PS Czym masz pomalowane usta?

    ReplyDelete
  54. z tym loczkiem zrobiło się tak romantycznie :D :*

    ReplyDelete
  55. Wow przepiękny make up! *.* Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  56. Ajj jakie piękne rzęsy!!:) Moim ulubionym kolorem na powiekach jest szary, na niebieski bym się nie odważyła. Ale na Tobie prezentuje się bardzo ładnie:)

    ReplyDelete
  57. ładny makijaż, choć osobiście jestem zwolenniczką bardzo lekkiego makijażu i eyelinera :3
    również obserwuję :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. mysle ze znajdziesz cos tu dla siebie ;)

      Delete
  58. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    ReplyDelete
  59. bardzo pasuje ten kolor i sposób malowanie do Ciebie

    ReplyDelete
  60. Śliczny ten makijaż :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Cudowny make up;))
    Uwielbiam Cię:)

    ReplyDelete
  62. Świetne zestawienia kolorystyczne, wszystko dopięte na ostatni guzik! :)

    ReplyDelete
  63. Makijaż cudowny, nie mam słów:*
    Jak również zaczęłam ćwiczenia z Ewa co już pewnie wiesz :) I Moja droga dasz radę kwestia paru dni :)

    ReplyDelete
  64. Masz talent!:) obserwuje oczywiście:)

    ReplyDelete
  65. Cudowne *o* Smoky eye w niebieskim odcieniu jest boskie. I pasuje ci bardzo :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. świetny makijaz<3
    ja mam zamiar niedlugo wziac sie za cwiczenia z Ewka;)

    ReplyDelete
  67. Piosenka z mojego bloga to :
    Wiz khalifa - the thrill . ♥

    ReplyDelete
  68. piękny makijaż ; )
    ja ćwiczę z Ewą, dasz radę na pewno : )

    ReplyDelete
  69. I love this post, your blog is gorgeous dear <3333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  70. piekny:) ten niebieski pieknie podkreśla ci oczy:)

    ReplyDelete
  71. Piękne oko;) a co do bb z gar. to też nie mam o nim zbyt dobrej opinii;P

    ReplyDelete
  72. Przepięknie!
    Podoba mi się to, że lubisz szaleństwo nie tylko na wieczór, ale także w ciągu dnia. :)
    Sama chętnie zmalowałabym sobie coś podobnego na dzień. :) Nie wiem tylko czy doklejałabym rzęsy, ale to raczej dlatego, że w tym temacie dopiero wciąż nabieram wprawy, a cały dzień spędzony w strachu, że coś mi się odklei byłby katorgą... ;)

    ReplyDelete
  73. Co tu dużo pisać-jest pięknie!!!!

    ReplyDelete