Skip to main content

JESIEN NA OCZACH ZIMOWA PORA


CZESC KOCHANI 

...mamy sobote, wiecie jak czekalam na ten dzien:) bo to oznacza ze jutro wolne i moze uda mi sie cos zmalowac. 
Z drugiej strony niedawno co chorowalam a czuje, ze ponownie cos mnie lapie nos zatkany wiec nie wiem jak to bedzie. 
Makijaz dzis w barwach jesieni a tak na przekor zimie :) bo wcale nie jest powiedziane, ze jak zima za oknem to i zima na oczach, lubie tzw. terapie kolorami to pomaga mi przetrwac  te krotkie i mrozne dni.

A tak poza tematem; 
Wspomnialam Wam jakis czas temu ze zabralam sie ostro za dlonie i paznokcie; kuracja wciaz trwa i powiem ale tak by nie zapeszac, ze wreszcie zaczynam cieszyc sie dlugimi pazurkami. Moze 1 mm to nie wielkie bum ale jak wyjde na prosta to napewno znajdziecie na moim blogu przerozne zdobienia.





Cienie uzyte w makijazu to nic jak kochana paleta Manly, na ustach cien micabella ktory po zmieszaniu z tradycyjna wazelina kosmetyczna zamienia sie w pomadke:)
Przydaloby sie zrobic Wam male krok po kroku ( nie koniecznie z tym makijazem )

Co tam dzis porabiacie? jak spedzacie sobote? Czytelniczki Greya przywoluje do swiata blogowego:)... oj czekam na swoje 3 tomy myslicie, ze przepadne:) lapki w gore ktora juz przeczytala.




Pozdrawiam 
Karolina


Comments

  1. Piekny makiajaz ! :)
    A 3 ksiaze E.L James mam juz dawno przeczytana :D Swietna jest ! ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie wyszło z kolorem pomarańczowym, takie inne ale bardzo ładne:)

    ReplyDelete
  3. Piekny! Kojaży mi się trochę z dziobem tukana :)

    ReplyDelete
  4. piękne barwy zachodu słońca :)

    ReplyDelete
  5. Swietny makijaż i te rzęski - super

    ReplyDelete
  6. Piekny makijaż:) A co do ksiażki to jestem w trakcie drugiego tomu:)

    ReplyDelete
  7. strasznie mi sie podoba:D i te usta;) super kolory!

    ReplyDelete
  8. ja greya dopiero zamierzam przeczytac

    ReplyDelete
  9. moje kolory <3 jak zawsze pięknie, a z ustami to dałaś czadu ;)

    ReplyDelete
  10. Przepiękny makijaż <3 A książkę czytałam, teraz brnę przez drugą część :)

    ReplyDelete
  11. zakochalam ise w makijazu oka<3 Ksiazke juz dawno przeczytalam-wszytskie 3 tomy;)

    ReplyDelete
  12. Ja przeczytalam 2 razy :)) wszystkie czesci... mysle ze na troche przepadniesz hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio czytalam ze wiele kobiet zmienilo stosunek do pewnych spr przez ta ksiazke:) a jakie Ty odnioslas wrazenia? nikt mi nie pisze co uwaza o ksiazce:?

      Delete
  13. O tak, gdy ma się wokół siebie oraz na sobie paletę kolorów nie czuję się aż tak tej ponurej zimy :) Makijaż wspaniały:)

    ReplyDelete
  14. Przepiękny makeup! takie napigmentowane kolorki że szok;)

    ReplyDelete
  15. Cudowny makijaż, niesamowicie energiczny i świeży :)
    Na Greya mam ochotę, ale gorzej z czasem...
    Dziękuję Ci pięknie za wizytę, dzięki temu odnalazłam Twój blog pełen inspiracji :)
    Miłego wieczorku ;)

    ReplyDelete
  16. Twoje makijaże są piękne! Ostatnio przeglądnęłam całą zawartość Twojego bloga:) super prace!

    ReplyDelete
  17. Raczej przywołuj wiosnę, a nie jesień makijażem! ;) W każdym razie dobrze Ci w pomarańczu i złocie. A "Ciemniejszą stronę Greya" mam z biblio, ale jeszcze czeka aż wreszcie skończę sesję ;/

    ReplyDelete
  18. Makijaż jak zawsze zmalowałaś świetny:)) Ja przeczytałam już Greya dwie części, trzecia czeka na półce, bo jak na razie mam dużo nauki:(

    ReplyDelete
  19. Piekny makijaz :) Co do powisci ostanio ksonczylam o podobnej tematyce a mianwocie "dotyk crossa" :) się podobała :)

    ReplyDelete
  20. Piekny makijaz, procz jesieni widze tam odrobine lata :)
    Co do ksiazki zdania slyszalam podzielone. Mnie pierwszy tom wciagnal aczkolwiek spodziewalam sie wiecej ;)

    ReplyDelete
  21. Prześliczny makijaż :) lubię takie ciepłe kolorki :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. makijaz jest przepiekny!od razu mi cieplej:)

    ReplyDelete
  23. Aaa, muszę Ci powiedzieć, że niekoniecznie, bo kolory ubrań są dużo żywsze, niż na zdjęciach. Taki makeup troszkę mógłby się gryźć. Co nie zmienia faktu, że są to kolory, które kocham i często maluję się podobnie. Muszę odwzorować Twoją propozycję:)
    Ps. Mam do Ciebie ogromną prośbę...Mogłabyś dać mi kilka wskazówek dotyczących robienia zdjęć makijażom? Jestem początkującą, a raczej raczkującą wizażystką i przydałaby mi się umiejętność uwiecznienia moich makijaży na fotkach:)

    ReplyDelete
  24. Piękny makijaż , ładne kolorki, faktycznie jesienne;)

    ReplyDelete
  25. Cudne oko! rewelacja,pięknie podkreśla błękit tęczówki :) szminka też by mi się podobała,gdyby nie była perłowa :)
    Co do Greya,mam pierwszy tom,ale jeszcze nie zaczęłam czytać :)

    ReplyDelete
  26. O tak, na mnie również robi wrażenie taki look z tej okładki :)

    ReplyDelete
  27. jakie Ty masz dłuuuugie rzęsy! :O przepiekne :)
    jeśli chodzi o makijaż krok po kroku, to ja bym chętnie właśnie TEN obejrzała :)

    ReplyDelete
  28. Przepiękne makijaże !
    Chciałabym takie robić.. mrrr;)

    ReplyDelete
  29. Usta pięknie współgrają z oczami :)

    ReplyDelete
  30. Świetny makijaż :)
    Co do książki - jeszcze nie czytałam, jednak mam zamiar.

    ReplyDelete
  31. Przepiękny makijaż! Taki energetyczny i te usteczka... cudnie :)

    ReplyDelete
  32. Świetny makijaż :)
    A co do książki ... Przeczytałam po angielsku jakić czas temu i bardzo się zawiodłam ... Niby trzecia część jest lepsza od pozostałych ale te powtórzenia mnie irytowały. Można powiedzieć, że przeczytałam je w ekspresowym tempie bo po jakimś czasie po prostu omijałam sceny seksu, bo ile można jedno i to samo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh juz nie moge sie doczekac kiedy 3 czesci dostane w rece by osobiscie postawic teze na temat tej ksiazki:) sceny seksu no no zapowiada sie ciekawie:)

      Delete
  33. śliczny,ciepły makijaż:)

    ReplyDelete
  34. śliczny makijaz ąz mi sie humor poprawił jak zobaczylam ten piękny odcień pomarańczu
    pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  35. Jesteś mistrzynią w robieniu makijażu, po raz kolejny cudownie! ;)

    ReplyDelete
  36. dziękuję własnie sprawdziłam co to za książka i lece w najlizszym czasie kupic,bo trafilas w moje gusta!:)

    ReplyDelete
  37. Dziękuję Ci bardzo!!:) A no tak właśnie jest. Jak mamy jedno, to chcemy drugie :P Ja się bardzo dobrze czuję z tym kolorem (a teraz mam inny, wkrótce pojawi się post z updatem włosowym ^^)
    Jej to Ty??? Aleś Ty piękna kobieta!!! <3 I makijaż jaki cudowny!!!
    Oj obserwuję z wielką przyjemnością!! :)
    Pozdrawiam^^

    ReplyDelete
  38. obserwuję...prześlicznie u Ciebie :)

    ReplyDelete
  39. całość łączy się idealnie...jednak tak jak oczka chętnie bym przyodziała w te kolorki tak już usta zupełnie nie w moim stylu ;)

    ReplyDelete
  40. Wybuchy i PW...czyżbyś też to studiowała????

    ReplyDelete
    Replies
    1. studiowalam Wzornictwo odziezy na PR ale moj kolega byl na wybuchach na PW wiec wiem troche na ten temat:)

      Delete
  41. Wcześniej bym nie stwierdziła, że takie kolory mogą tak rewelacyjnie wglądać na powiece!

    ReplyDelete
  42. Ja właśnie kończę trzeci tom serii - powiem tak, najfajniej czytało mi się pierwszy tom, później już jakoś bez większych rewelacji, a ten trzeci to już tak ciągnę i nie mogę skończyć :/

    ReplyDelete
  43. piekne masz oczy:)a makijaż w kolorze pomarańczy super je podkreśla:) zmysłowe oczy.masz talent:*

    ReplyDelete
  44. Śliczny makijaż! :)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Fajny makijaż :) Myślałam, że zrobiony Sleek Sunset :)

    ReplyDelete
  46. Świetny makijaż!

    Bardzo mi się podoba. Pasują ci te kolory.

    ReplyDelete
  47. Piękne połączenie :)
    A nad książkami też się mocno zastanawiam i chyba się skuszę także...

    ReplyDelete
  48. ślicznie, ale do mnie by takie zestawienie nie pasowało,u Ciebie rewelacyjnie wygląda

    ReplyDelete
  49. Świetny makijaż, niestety nie dla mnie, ale bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  50. wow jaki cudny makijaż, uwielbiam takie pomrańczowo złote odcienie.
    Śliczny!
    Dziękuje za odwiedziny :)
    Od dziś mam Cię na oku :P

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. przeczytalam juz te tomy, musisz sama jednak ocenic i myslec troche poza ramy ;)

    ReplyDelete
  52. prześliczny...od razu skojarzył mi się z jesiennym liściem :)

    ReplyDelete
  53. jesteś cudotwórczynią! pierwsze zdjęcie, no zakochalam sie :) rewanżuję się i obserwuję ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.