Tuesday, 15 January 2013

MAKIJAZ ARABSKI


WITAJCIE 

Chcialam Was dzis zabrac w cieple strony;)


Zimno nie odstepuje a ja mam na to sposob i tworze kolejny makijaz. 
Tak naprawde to nie wiem do jakiej strefy klimatycznej go zapisac:) ale co tam zamknijcie oczy i co widzicie? .....
slonce swieci, ziarenka piasku wiruja na wietrze, woda ma barwe blekitu....
reszte sami dopiszecie:)

Makijaz ten nalezy do makijazy sesyjnych bardziej artystycznych; zreszta do odwaznych swiat nalezy.




KOSMETYKI: 

TWARZ:
* podklad Lancome, puder Sephora, korektor Rimmel 
* bronzer Max Factor 

OCZY:
* baza pod cienie Gosh 
* cienie w calosci Micabella 
* eyeliner Rimmel, Essence 
* zloty eyeliner Lancome
* rzesy Essence

USTA:
* pomadka Gosh 

I co -  czujecie to cieplo jakie Wam przekazalam ( bynajmniej staralam sie:)) teraz zima Wam nie straszna.

59 comments:

  1. mega wyszedł Ci ten makijaż :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój Grześ mówi: "Czemu Kleopatra jest na zdjęciu, wtedy nie było jeszcze aparatów" :)

      Delete
    2. :) kleopatra oj ja mam inna wizje kleopatry:) i mysle by takowa zmalowac:)

      Delete
  2. Bardzo podoba mi się 2fotka:) super makijaż:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Swietny pomysl i piekny makijaz, naprawde emanuje cieplem ;)

    ReplyDelete
  4. cudowny! Istna Jasmine z Ciebie ;)

    ReplyDelete
  5. gdzie jest przycisk "lubię to"?! bardzo mi się podoba. ;)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny jest! Coś wspaniałego!

    ReplyDelete
  7. cudo! idealnie dobrane kolory i przepiękna, równa kreska!

    ReplyDelete
  8. Przepiękny! zdolna kobieto ;)

    ReplyDelete
  9. Jakie żywe kolorki:) Napisz koniecznie jak malujesz swoje brwi, wyglądają bardzo naturalnie i mi się strasznie podobają!

    ReplyDelete
    Replies
    1. brwi podkreslam zwyczajnym cieniem, dobieram kolor w zaleznosci od rodzaju makijazu. Jako ze mam ciemne brwi-naturalne to na codzien nadaje im tylko delikatny zarys i traktuje zelem( mozesz go kupic w sklepie z kosmetykami).

      Delete
  10. piękny makijaż! jestem pod wrażeniem!:)

    ReplyDelete
  11. Ooo super :) Pierwsze zdjęcie szczególnie :D

    ReplyDelete
  12. Kolory przepiękne a wykonanie jak zawsze idealne :)

    ReplyDelete
  13. świetny! przepiękne kolorki. i na prawdę taki egzotyczny :) haawana i te klimaty :D

    ReplyDelete
  14. niesamowity! super mi się podoba :)
    dodaję do obserwacji :)

    ReplyDelete
  15. cudeńko ♥ piękności Ty ♥

    ReplyDelete
  16. piekny makijaz :) kolory cudowne , jestem pod wrazeniam :)

    ReplyDelete
  17. śliczny makijaż, taki dopracowany :)

    ReplyDelete
  18. Oooooooooo kochana zaszalałaś! Egipska piękność! Na pierwszym zdjęciu przecudnie wyszłaś:) Makijaż boski :)

    ReplyDelete
  19. piekny...lubie takie egzotyczne oko ;)

    ReplyDelete
  20. Cudny!zdjęcie nr 2 powala :)

    ReplyDelete
  21. O tak!Zrobiło Cię cieplej!Dzięki!:D

    ReplyDelete
  22. Zostałaś otagowana,

    http://namalowana-wyobraznia.blogspot.com/2013/01/otagowana.html
    Miłej zabawy :)

    ReplyDelete
  23. Dzięki temu makijażowi przypomniałaś mi słoneczne wakacje.. ach, ile bym dała za trochę ciepła :)

    ReplyDelete
  24. PADŁAM! coś pięknego, chcę nad błękitne może!! Gratuluję talentu i zazdroszczę nieco :)

    ReplyDelete
  25. Śliczne kolorki, takie żywe. Idealnie do Ciebie pasują :)

    ReplyDelete
  26. nigdy nie mogę napatrzeć się na Twoje makijaże.. są takie piękne! buziaki:

    ReplyDelete
  27. Przepiękny makijaż!!! Ślicznie w nim wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. przepiękny makijaż! ♥
    ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  29. kobieto masz talent;) podziwiam Cie;))

    ReplyDelete
  30. makijaż cudowny!!! to niebieskie oko - bajka

    ReplyDelete
  31. Przepiękne oko! Podoba mi się ta kreska-trochę a'la Kleopatra ;)
    I to, że ona wyznacza granicę cieniom, wygląda to świetnie ;)

    ReplyDelete
  32. bardzo odważne, egzotyczne oko :) co do vichy, to u nie dużo lepiej sprawdziły się kosmetyki avene. kosmetyki clearskin są dla mnie za mocne, wysuszają mi skórę i później tylko więcej mam z nią problemów. zyczę powodzenia w szukaniu ideału :D
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  33. Meeeeeeeeeeeega ! Podoba mi się tu ;)


    Obserwuje i liczę na rewanż ;D

    ReplyDelete
  34. Chciałabym Cię zaprosić do zabawy, zostałaś otagowana ;) http://basket-of-kisses.blogspot.com/2013/01/tag-liebster-blog.html

    ReplyDelete
  35. Jestem zachwycona Twoimi makijażami! I twoja cera , nie wiedziałam jeszcze żeby ktoś miął tak zadbaną cerę <3 Możesz zdradzić czym ja pielęgnujesz ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niczym specjalnym- co prawda nigdy nie mialam problemu z cera ale ostatnio dosc czesto siegam po clerasil zel do mycia twarzy. Do demakijazu uzywam tylko mleczka z garniera i stosuje krem z Loreal na dzien i na noc to wszystko; nie pamietam kiedy mialam maseczke na twarzy:)

      Delete
  36. Piękny makijaż. W ogóle arabskie makijaże rządzą :D

    ReplyDelete
  37. nie dosc ze swietne kolorki, precyzyjne wykonanie, to jeszcze zawsze dobrana charakteryzacja... udalo Ci sie przeniesc mnie w cieple strony ;)

    ReplyDelete
  38. Cudownie wyglądasz Kochana, makijaż perfekcyjny, bardzo pasuje do Twojego typu urody ;)
    Miłego wieczorku ;)

    ReplyDelete
  39. Makijaż wygląda rewelacyjnie, no i ten kształt oczu - niesamowite. Mam nadzieję, że u mnie szampon ze Sleeka też się sprawdzi :D

    ReplyDelete