Skip to main content

MAKIJAZ STUDNIOWKOWY


Hej Kochani

Styczen jest miesiacem rozpoczynajacym okres studniowek. Pierwsze z tego co mi wiadomo ruszaja juz 7. Sama z usmiechem na twarzy przypominam sobie moj makijaz z tego dnia:) blyszczalo sie ale bez specjalnej przesady. Szkoda, ze czasu nie cofne bo w tym momencie juz wiedzialabym w co ubrac moje oczy. 
Najczesciej wybieranym makijazem studniowkowym sa smoky eye; z racji tego ze taki look mozna wykonac latwo i jest to makijaz efektowny. Przygotowalam wlasnie dzis takowy dla Was.





Czy i wy tez czesto siegacie po smoky? 
Jaki makijaz mialyscie na studniowce, badz bedziecie mialy ( pytanie to kieruje dla tych kobietek ktore sa przed tym pieknym dniem jeszcze).

pozdrawiam  Karolina

Comments

  1. Boski ten makijaż - z miłą chęcią cofnęłabym na moment czas o kilka lat byle by mieć taki na studniówce!

    ReplyDelete
  2. bardzo podoba mi się Twój makijaż:) Ja przed swoją studniówką byłam u kosmetyczki i po czasie jestem średnio zadowolona. Jakbym miała taką wiedzę jak teraz zrobiłabym sobie makijaż sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana tylko nie popelnij tego bledu przed kolejna wazna okazja jaka jest slub. Ja zdalam sie na kosmetyczke bo sie balam ze w taki dzien nie dam rady sama sie pomalowac i makijaz wyszedl nie tak jak sobie wymarzylam.

      Delete
  3. pieknie , pieknie - uwielbiam złoto w makijażu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje:) pieknie to on by wygladal przy dorym swietle a takto czesc zanikla tego blasku.

      Delete
  4. piękny makijaż!
    rzadko sięgam po smoky, tylko na większe wyjścia. Lubie delikatny makeup z kolorową kreską ;)
    na studniówkach miałam dwa różne i piękne makijaże, zmalowane przez kosmetyczke. Jeszcze nie interesowałam się tak bardzo wizażem, dzisiaj pewnie zmalowałabym makijaż sama- podobnie jak ty ;)

    ReplyDelete
  5. Przepiękny makijaż :) ja na swojej studniówce miałam przecudnowny makijaż, który zrobiła mi najwspanialsza wizażystka na świcie - moja bratowa :)

    ReplyDelete
  6. wow. śliczny! u mnie było zwykłe fioletowe smoky bez jakiś szaleństw :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba;) rewelacja

    ReplyDelete
  8. Ale się cudnie oczy błyszczą! i świetnie masz spięte włosy kochana:)

    ReplyDelete
  9. piękny makijaż, oj ja sama bym cofnęła czas i zmalowała cos innego na sobie, ale jak sobie przypomnę to i tak prezentowałam sie nieźle :)

    blog dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  10. świetna propozycja dla odważnych dziewczyn :)

    ReplyDelete
  11. ajć- uwielbiam takie oczko!!!! kolorystyka idealna i uniwersalna na studniówkę!!!

    ReplyDelete
  12. ojj podoba mi się i to bardzo bardzo :D

    ReplyDelete
  13. super pomysł na studniówke! mogłabyś napisać jakich produktów używałaś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podklad - Lancome, puder Sephora, korektor - Rimmel
      czern,zloto - z palety nakeed2
      drobinki - nyx
      eyeliner - Rimmel
      czarna kredka - Sephora
      usta - pomadka z palety Sephora
      bronzer - sephora

      Delete
    2. cienie są piękne, nic dziwnego skoro to naked :)

      Delete
  14. piekny:) jednak ja bedę sie malowac ciut inaczej:) nie moge walnac sobie czarnego cienia bo potem moje oczy strasznie wygladaja:(

    ReplyDelete
  15. piekny smoky:)masz niesamowity kolor teczowki:)

    ReplyDelete
  16. 6tak idealn na ten bal!piekny Talenciaro;]

    ReplyDelete
  17. Świetny makijaż, aż myślę, by zrobić sobie podobny na moją studniówkę! :)

    ReplyDelete
  18. Piekny makijaż :) Ja na studniówce miałam smoky eyes w szarościach, ale to było 5 lat temu :)

    ReplyDelete
  19. świetnie prezentujesz się w tym makijażu - wyszły takie, "arcy"książęce, lekko śpiące, acz wyraziste oczy. Rewelacja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach to swiatlo nie odzwierciedla naprawde efektu koncowego :/

      Delete
  20. Replies
    1. Nom, lakier sliczny to prawda ;)
      co robię? używam sobie odżywki Eveline tak znienawidzonej przez część kobiet ;) i piłuję szklanym pilniczkiem :) nie obgryzam, i staram się często nie wkładac paluchów do busi ;p zasem mam taki nawyk jak siedze przed komputerem ;)

      Delete
  21. na studniówkę i inną zabawe rewelacyjny!! Podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  22. Uroczy make-up, ale w życiu bym nie dała się tak pomalować.

    ReplyDelete
  23. Studniówkę mam już dawno za sobą,ale ten makijaż jest genialny!

    ReplyDelete
  24. BOMBA !!!! dla takiego wydarzenia jak studniówka idealnie będzie się wyróżniał!!! Świetna propozycja!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje. Zgdodnie z trendami tego sezonu brokat niezastapiony szkoda ze tak kiepsko moj aparat go uchwycil musze cos pomyslec nad lampa pierscieniowa:)

      Delete
  25. Bardzo ładny! Kolory świetnie się przenikają i podbijają tęczówkę. Ślicznie zmalowałaś, małe dzieło sztuki:)

    ReplyDelete
  26. Makijaż jest świetny! Na pewno wybrałabym go na studniówkę:)

    ReplyDelete
  27. Piękny,Twoje makijaże inaczej nie można skomentować ;-)

    ReplyDelete
  28. Wygląda niesamowicie. :D
    Na studniówkę nadaje się idealnie. :)
    Ja na tą imprezę muszę poczekać jeszcze cztery lata prawie, ale dzięki temu może uda mi się w końcu opanować chociaż podstawy makijażu. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  29. Świetny, idealny na "wielkie" imprezy takie jak studniówka ...

    ReplyDelete
  30. wow! siedziałam tak kilka miniut nad Twoim zdjęciem z tym makijażem i nie mogłam się napatrzeć!! masz wielki talent:) pozdrawiam i obserwuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdjecie jest dla mnie porazka- musze kupic lampe pierscieniowa by naprawde pokazac to co trzeba, ale moj J zmusil mnie sila bym umiescila ten makijaz na blogu i nie spodziewalam sie az tylu komentarzy:)))

      Delete
  31. lovely blog!!!!!!!!!!!! amazing giveaway on my blog http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2013/01/giveaway-sissi-hand.html

    ReplyDelete
  32. Makijaż ekstra. Uwielbiam smoky eyes :) mój makijaż studniówkowy to była porażka :P A właściwie jego brak. Zwykła kreska eye-linerem :<

    ReplyDelete
  33. Przepiękny makijaż!! Zawsze chciałam umieć tak się malować, ale niestety mam do tego wie lewe ręce ;/
    Dziękuję za komentarz u mnie:) Ja również od jutra zaczynam ćwiczenia!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  34. oj Kochana, to jest najcudowniejszy makijaż Twojego wykonania :) szkoda, że moja studniówka już daawno za mną :) pięknie! i wpadaj na tą kawę/wino :)

    ReplyDelete
  35. Cudowny!
    Mój studniówkowy makijaż był strasznie nudny, też żałuję, że nie znałam się wtedy na wizażu... :)

    ReplyDelete
  36. no musi, musi :)
    śliczny makijaż ;)

    ReplyDelete
  37. Piękny makijaż, a ja na studniówkę podkreśliłam oczy sztucznymi rzęsami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzesy dodaja uroku i trzeba je polubic:)

      Delete
  38. piekne zdjecia, piekny makijaz!!!
    dodaje:D od dzisiaj jestes moja inspiracja:D

    ReplyDelete
  39. WOW!Nie mogę się napatrzec!Piękne połączenie kolorów!:)

    ReplyDelete
  40. Niestety moja ręka nie jest zbyt wyćwiczona jeżeli chodzi o makijaże, jednak staram się :)
    Przepiękny makijaż, zakochałam się w nim :) Chciałabym mieć za rok taki makijaż na studniówce, jest cudny!

    Obserwuję, buziaki :)

    ReplyDelete
  41. Pięknie ! I te rzęsy .... :)

    ReplyDelete
  42. Bardzo mi się ten makijaż podoba. Czasami warto zaszaleć z czernią i brokatem, szkoda tylko,że ja mam 2 lewe łapki do tego;)

    ReplyDelete
  43. Super wyglądasz :) bardzo elegancko. Każdego mogłabyś mieć na parkiecie :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.