Skip to main content

MAKIJAZ ARTYSTYCZNY - KOLOROWA SZACHOWNICA


Przygotowalam dla Was dzis kochani makijaz  artystyczny ( na sesje) - totalna eksplozja kolorow( istne szalenstwo!!!)
Bedzie radosnie, cieplo - mieszanka wiosny i lata:) 
Co tu duzo pisac zobaczcie sami xxx




Twarz:

* podklad Match Perfection Rimmel
* puder sypki INGLOT
* korektor Match Perfecion Rimmel

Oczy:

* paleta 120 MANLY
* eyeliner black Rimmel
* maskara Hypnose Lancome
* sztuczne rzesy Primark

Usta:

* pomadka Twinkle Pink AVON


A tak prezentuje sie moja ulubiona kolorowa Paleta MANLY ( jest idealna na poczatki zabawy z makijazem)






Chorowitkom duzo zdrowka.
Wiecie ja znow jestem przeziebiona - tym razem zatoki; normalnie masakra nos jak balon : /
Chce juz wiosne a najlepiej lato:)

Comments

  1. bardzo ciekawy pomysł. Podoba mi się również wzorek na paznokciach:)

    ReplyDelete
  2. Ciekawy pomysł, fajnie to wygląda :) Współczuję choroby, zdrowia życzę :)

    ReplyDelete
  3. Świetny kolorowy makijaż:) ale masz super pomysły!

    ReplyDelete
    Replies
    1. od czego jest internet:) czasem warto cos zmodyfikowac;)

      Delete
  4. Dziewczyno z kazdym postem zadziwiasz mnie jeszcze bardziej !!! Pieknie wykonanie ! :)

    ReplyDelete
  5. absolutnie fantastyczny makijaż! esencja lat 80.

    ReplyDelete
  6. Świetnie się to prezentuje. :) Faktycznie - makijaż idealny na sesję zdjęciowa. :)

    ReplyDelete
  7. Pięknie, kolorowo, pozytywnie ;)
    Dużo zdrówka Kochana :)

    ReplyDelete
  8. wow jaki pozytywny :) bardzo mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  9. Nigdy nie widziałam niczego podobnego, jednak pomysł bardzo oryginalny i jak najbardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana to makijaz na sesje i tak na przywolanie dobrego nastroju:) do ludzi sie nie nada:)

      Delete
  10. No kochana zaszalałaś na maxa! Rewelacyjne make-up no i te pazurki ... śliczne:)
    Ja też bym chciała już latoooooo !!!

    ReplyDelete
  11. Genialny :) Takie makijaże się zapamiętuje !

    ReplyDelete
  12. świetny na sesje, robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  13. To życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Makijaż bardzo pomysłowy, kojarzy mi się z latem, wakacjami.

    ReplyDelete
  14. Ooooooooooooooooo rewelacja!!:D Też muszę poszaleć w końcu, ale tak odkładam i odkładam... ;p
    Oj zdrowiej szybko :*

    ReplyDelete
  15. Barwne szaleństwo :) Stałaś się takim naszym blogowym Picasso :)

    ReplyDelete
  16. Piękne rozweselenie na te zimowe mrozy i ponure dni;)

    Zaciekawiła mnie ta paleta.

    Ja też z zatokami się męczę..

    ReplyDelete
  17. już naprawdę nie wiem, jak wyrażać zachwyt nad twoimi makijażami ;)

    ReplyDelete
  18. Rewelacyjny makijaż! Przyciąga uwagę!
    Bardzo fajny makijaż na pochmurne dni ;)

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł! wyszło bajecznie :D

    ReplyDelete
  20. Nie używałam go jeszcze do demakijażu, poza okolicami oczu. Cerę mam wrażliwą i ciężko mi dobrać dobry produkt, żeby mnie nie uczulił. Ten jest przeznaczony do wrażliwej, ale każda cera reaguje inaczej. Kosmetyk kosztuje 4,49 więc możesz wypróbować. Po dłuższym stosowaniu dodam recenzję.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. Ale kolorowo! Już by mogło być tak kolorowo za oknem :0

    ReplyDelete
  22. Zrobiony tak perfekcyjnie, że wygląda jak zrobiony w Photoshopie!! Rewelacja - gratuluję talentu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety to nie photoshop a tortury z tasma klejaca w reku!

      Delete
  23. Niecodzienny, ale piękny i efektowny :D

    ReplyDelete
  24. uwielbiam Twoje makijaże ! :)

    ReplyDelete
  25. jak Ty tak potrafisz...?jestem pełan podziwu :)

    ReplyDelete
  26. Replies
    1. To tylko tasma klejaca, ona wyznaczala mi linie:)

      Delete
  27. Makijaż cudowny, bardzo oryginalny! :)

    ReplyDelete
  28. Jakaś niesamowita masakra!

    ReplyDelete
  29. Bardzo pomysłowy i genialne wykonanie ;)

    ReplyDelete
  30. świetnie Ci to wyszło. Pomysł genialny i wykonanie tak samo :)

    ReplyDelete
  31. powalająco !!!! pięknie !!!

    ReplyDelete
  32. Zniewalające.
    Sama ledwo wyszłam z choroby, nikomu nie życzę...

    ReplyDelete
  33. suuuper pomysł. a jak równiutko wszystko położone! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tam widze niedociagniecia;) ale fajnie ze tylko ja:)

      Delete
  34. Bardzo w moim guście. Lubie takie prace. myślałam też o motywach geometrycznych na powiekach ale mnie ubiegłaś!
    Kolorystyka tez do mnie mówi mam dość już tej cholernej zimy
    Ale jak zawsze apeluję o uśmiech !!!!!

    ReplyDelete
  35. Jestem pod wrażeniem, pięknie wygląda!
    Zdrówka życzę:-)

    ReplyDelete
  36. Wyczerpały mi się zasoby słów zachwytu nad Twoimi dziełami kochana :) CUDO!

    ReplyDelete
  37. Pomysł genialny, a te radosne kolory...

    ReplyDelete
  38. Piękny makijaż, niebanalny i kreatywny :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Dziękuję za aż tak miły komentarz i to od profesjonalistki :) będę zaglądała pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. Oj tak, wzorek na paznokciach świetny, ale i makijaż też! Będę zaglądać częściej, bo genialnie malujesz, może się czegoś nauczę :)

    ReplyDelete
  41. Wspaniały!jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  42. Makijaż tętniący życiem ;)

    ReplyDelete
  43. Niesamowity efekt! Jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  44. Jesteś niesamowita!
    Lepszych makijaży dawno nie widziałam, coś wspaniałego;)
    Dziekuje za odwiedziny, na pewno bede tutaj czesto bywała;)
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuje oraz zapraszam: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ile kolorów! chyba z godzine nie mogłabym sie zdecydować jak sie pomalować;)

    ReplyDelete
  46. Mam chyba podróbkę tej palety - wygląda tak samo, ale z Allegro :) Kolory są piękne, makijaż genialny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja swoja kupilam na ebay nawet nie widzialam ze moga byc Manly podrobki.

      Delete
  47. Właśnie zaczęłam być fanką Twoich makijaży.
    Cudowne!

    ReplyDelete
  48. Odważnie...niesamowite zestawienie kolorów.

    ReplyDelete
  49. Przecudownie! Masz dziewczyno talent!

    ReplyDelete
  50. Szaleństwo to idealne określenie! Nie mogę przestać patrzeć na Twój makijaż:) REWELACJA!

    ReplyDelete
  51. Bardzo ładne kolory, nasycone i optymistyczne :)

    ReplyDelete
  52. Wow, niesamowity makijaż;) Rewelacja kochana;)

    ReplyDelete
  53. Rewelacyjnie, przez wielkie R :)

    Masz niesamowity talent :)

    ReplyDelete
  54. Nie wiem dlaczego, ale na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Lanę :)
    Makijaż rewelacyjny ! Czego nie wymyślisz ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  55. Toż to wręcz dzieło sztuki! :)
    Ślicznie :)

    ReplyDelete
  56. jesteś po prostu duszą artystyczną, makijaż nie z tej ziemi:)
    Dziekuje Ci za komentarz u mnie:D

    ReplyDelete
  57. O rety makijaż jest niesamowity!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    ReplyDelete
  58. Jak kolorowo ^^ Bardzo pomysłowy. W ogóle piękne makijaże :)

    ReplyDelete
  59. Bardzo kolorowy, ciekawy makijaż :)

    ReplyDelete
  60. niesamowite makijaże - bardzo zdolna jesteś :)
    nie wiedziałam który skomentować to piszę tutaj, ale dlatego żebyś miała świadomość że jesteś super!

    ReplyDelete
  61. U mnie jak na razie niezastąpiony jest zdecydowanie krem APIS :D

    ReplyDelete
  62. w ogóle rzęsy wyglądają jak prawdziwe:).
    poza tym całość jest przepiękna
    wracaj do zdrowia:)

    ReplyDelete
  63. Makijaż idealny na szaro burą zimę :)

    ReplyDelete
  64. woow!jakie kolory...swietny rozweselacz i poprawiacz nastroju:)

    ReplyDelete
  65. cudo cudo cudo!
    http://nolwik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. wow, ale fajnie wyszło :) chciałabym tak umieć ;)

    ReplyDelete
  67. Dziękuję za miły komentarz. :) Bardzo mi się podoba ten makijaż! :))

    ReplyDelete
  68. Coraz bardziej podobają mi się Twoje wpisy ;)
    a mogę się pochwalić, że zaglądam już prawie regularnie :D robie postępy:):)

    ReplyDelete
  69. Co za precyzja! Pięknie:)

    ReplyDelete
  70. nie mogę się napatrzeć ♥ !!!
    Piękny!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.