Skip to main content

BIZUTERIA DLA RZES - HIT CZY KIT ?


WITAJCIE

Dzis bedzie szybki post bezmakijazowy.

Niedawno w internecie znalazlam zdjecia z BIZUTERIA dla RZES - tak dobrze slyszycie; ) jak poszperalam dalej to natknelam sie na bardzo interesujacy material.
Wiecie ze sam pomysl takiej bizuterii wymyslila mloda 21 - latka Natelie Russo, od lat fasynowaly ja sztuczne rzesy wiec postanowila zrobic cos niepowtarzalnego czego nie trzeba od razu wyrzucac do kosza. Mloda, nazwijamy kobieta tworzy recznie robiona bizuterie dla rzes od 3 lat.
Koszt takich rzes waha sie od 50 do 100zl, zamowienia autorka przyjmuje indywidualnie.
Zastanawialam sie jak taka bizuteria sie sprawdza i czy sie utrzymuje:) okazalo sie ze materialy uzyte w produkcji sa lekkie by utrzymac sie na powiece, a czy sie sprawdzaja sama wykonawczyni twierdzi - tak, projektuje i wykonuje zamowienia dla wielkich gwiazd estrady.

Sami widzicie do sukcesu mozna dojsc poprzez dobry pomysl i pozyskanie odbiorcow.

Osobiscie nie mialam stycznosci z bizuteria dla rzes ale jak w kazdej z nas tak i we mnie drzemie ciekawosc jak by to wszystko wygladalo.










A teraz pytam Was- bizuteria dla rzes to kit czy hit? 
nie mylcie jej tylko ze sztucznymi rzesami:)
Mysle, ze na szalona impreze badz czas karnawalu zdalaby by egzamin, oczy tez potrzebuja odrobine luksusu:)
Mialyscie juz stycznosc z taka bizuteria ?


Comments

  1. hehe, fajnie to wygląda ;D
    zapraszam :
    nast-naats.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mi się to nie podba, zbyt duża ekstrawagancja :)

    ReplyDelete
  3. Pierwsze widzę coś takiego, fenomenalnie wygląda :) Masz niesamowite pomysły :) Co za szaleństwo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to nie moja praca ja czegos takiego nie potrafilabym wykonac:)

      Delete
  4. Z pewnością nie uwydatnia to naturalnego piękna... ;)

    ReplyDelete
  5. dla mnie kit - nie podoba mi sie totalnie.

    ReplyDelete
  6. Nie miałam nigdy stycznością z taką biżuterią i mi się za bardzo nie podoba ;)

    ReplyDelete
  7. do zdjęć fajne, ale tak to masakra :P

    ReplyDelete
  8. Pierwszy raz w życiu widzę takie coś;D i jestem w głębokim szoku

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie wygląda to niesamowicie!
    Na co dzień bym takich nie nosiła, ale do tematycznych sesji czy na przebieraną imprezę są idealne!

    ReplyDelete
  10. Na jakąś szaloną imprezę chętnie założyłabym te ostatnie piórka. ^^
    Dla mnie pomysł jak i ogólnie ozdoby są niezłym pomysłem. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  11. wszystkie bardzo ładne, po prostu genialne ;)

    ReplyDelete
  12. Coś takiego tylko na karnawal i przy sesyjnych makijazach :)

    ReplyDelete
  13. Jedynie piórka mi się rzeczywiście podobają, reszta to jak dla mnie zbytnie "udziwnienie" i trochę zbyt infantylne :) ale widocznie był to dobry pomysł na biznes :)

    ReplyDelete
  14. Zdecydowanie hit ;] Ale tylko na jakąś szaloną imprezę albo sesję zdjęciową. ;]

    ReplyDelete
  15. :C nie mogłabym mieć zimy bez śniegu :) szkoda :)

    ReplyDelete
  16. Jak dla mnie takie z piurkami super sie sprawdza do sesji beauty czyli hit... ale jesli chodzi o impreze w takich rzęsiskach no to jednak kicz :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. piorka osobiscie najbardziej mi sie podobaja, ma dziewczyna pomysly :)

      Delete
  17. Zdecydowanie KIT chyba, że na jakiś karnawał do stroju czy coś. Zresztą moim zdaniem może coś się stać , obciąża oko i ogólnie:)

    ReplyDelete
  18. Pierwszy raz o tym slysze :D Wydaje mi sie ze do jakis sesji zdjeciowych taka bizuteria jest w sam raz , na pewno nie do noszenia na coodzien :)

    ReplyDelete
  19. Hmmm...na co dzień raczej nie,ale na jakaś sesję,albo specjalne wyjście super!

    ReplyDelete
  20. Mnie się to nie podoba;p Widziałam już zdjęcia i czytałam o wynalazczyni... Ale do mnie jakoś to nie przemawia^^

    ReplyDelete
  21. Świetny dodatek do makijażu sesyjnego czy na estradę, ewentualnie na jakąś imprezę tematyczną :D

    ReplyDelete
  22. Oooooooo jak dla mnie, do sesji to jak najbardziej hit!! :) Super wygląda!! :)

    ReplyDelete
  23. Jak dla mnie jest to świetny dodatek dla osób chcących się nader wyróżniać :P Ja bym tego nie nosiła :P

    ReplyDelete
  24. na sesje badz scene okeej,poza nia raczej kit:)

    ReplyDelete
  25. N karnawał świetne. :) Ciekawe jak takie cudeńka się trzymają na oku. :P

    ReplyDelete
  26. odrazu jak to zobaczyłam ze pomysł chinek i ze napewno tak chodza na codzien ;D

    ReplyDelete
  27. Nie dla mnie... makijaż ma podkreślać piękno, ewentualnie upiększać a od tej biżuterii na pewno piękniejsza nie będę ;D
    Dziecinada...

    ReplyDelete
  28. Oooo pierwszy raz widze takie coś :)...ciekawe czy oczy nie łzawią przy noszeniu takiego czegoś :)

    ReplyDelete
  29. Dziękuje za komentarz i obserwację ;) My również obserwujemy :)
    a Co do rzęs to same miałyśmy z nią styczność nawet mamy zdjęcia na blogu wiec uważamy ,że to HIT <3

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej osobliwej biżuterii. :)
    Podoba mi się sam pomysł, chociaż wolałabym gdyby te ozdoby były w nieco innym stylu, mniej słodkim.
    Dlatego też najbardziej przypadły mi do gustu piórka. :)

    ReplyDelete
  32. Może i Kit ale mnie to osobiście bardzo ciekawi :) na sesje idealne :)

    ReplyDelete
  33. zupełnie nie w moich klimatach, ale u dziewczyn, które mają w sobie taką iskrę modowego szaleństwa będzie genialnie wyglądało :)

    ReplyDelete
  34. Na jakąś tematyczną imprezę czemu nie!

    ReplyDelete
  35. Całkiem faajne, nigdy nie miałam z czymś takim styczności :)

    ReplyDelete
  36. Do mnie ten pomysł nie przemawia.

    ReplyDelete
  37. do mnie również to nie przemawia ;P

    ReplyDelete
  38. Takie cuda to tylko na jakas sesje zdjeciowa jak dla mnie na jakiekolwiek wyjscia to chyba za ciezkie na oko :)

    ReplyDelete
  39. Dziekuję za miły komentarz u mnie:)
    Jeśli chodzi o biżuterie dla rzęs to pierwszy raz o tym słyszę :) Ale patrząc po zdjęciach bardzo fajnie i oryginalnie to wygląda:) Ja kupilam sobie jakis czas temu sztuczne rzęsy i były na nich przyczepione małe diamenciki ale nie wiem czy mozna uznac to za bizuterie, ale na tych zdjeciach co Ty przedstawilas to po prsotu cudo:) Zapraszam na nowy wpis u mnie, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  40. nieźle to wygląda, ale sama chyba nie dałabym rady mieć tyle rzeczy na rzęsach :(

    ReplyDelete
  41. Cudne!! Nie na co dzień, ale na jakąś sesję - idealne! :)

    ReplyDelete
  42. Szczerze mówiąc pierwszy raz widzę coś takiego;p hit czy kit hmmm... na pewno jeśli chodzi o sesję są bardzo efektowne! Mimo wszystko myślę, że taka biżuteria będzie obciążała oko, raz do zdjęć 'zamontowałam' sobie rzęsy z piór i szczerze mówiąc miałam problem z utrzymaniem otwartych oczu;p

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  43. W sumie to nawet fajne :) Ale tylko do zdjęć :)

    ReplyDelete
  44. pierwszy raz się z czymś takim spotykam, na karnawał jak znalazł, ale na pewno nie nacodzień albo domówke...

    ReplyDelete
  45. fajnie to wygląda. Oczywiście jak dla mnie tylko do makijażu scenicznego:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  46. Taki dodatek idealny jest np do sesji zdjęciowej. Bardzo oryginalny i przykuwający uwagę dodatek, czy na zabawę karnawałowa.

    ReplyDelete
  47. Ciekawy pomysł ,jednakże sama bym się tak nie pokazała.
    Ale na karnawał w sam raz.
    Pierwszy raz widzę takową biżuterię ;d

    ReplyDelete
  48. ciekawy pomysł na urozmaicenie makijazu:) ale ja nie wiem czy zdecydowałabym sie na takie coś:)

    ReplyDelete
  49. Takie gadżety na pewno są świetnym dodatkiem do sesji zdjęciowych. No nie widzę innego zastosowania do takiej biżuterii. Pomysł sam w sobie ciekawy ale mało praktyczny.

    ReplyDelete
  50. Też myślę jak BlackRose ;)
    Obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Wygląda ciekawie, ale kojarzy mi się z tą dziwną, japońską subkulturą "ganguro"...

    ReplyDelete
  52. Ale cudne makijaże !!!
    Mnóstwo inspiracji i dobra robota; będę zaglądał częściej !

    zapraszam do mnie
    http://tomaszrepeta.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.