Skip to main content

HAND - ART

Witajcie 

Post jaki chcialabym Wam dzis przekazac bedzie zuplnie inny niz poprzednie.
Nie bedzie to makijaz a cos co rowniez kocham i podziwiam u innych mianowicie Hand - art.
Co prawda moja przygoda z tego typu tematyka dopiero sie zaczela i mam nadzieje, ze bedzie sie czasowo rozwijac. 
Nie tylko uwierzcie mi w makijazu mozna pokazywac emocje ale i na rekach :)
Jest to swietna zabawa .... bo ilez mozna meczyc twarz makeupem:) 



Jak myslicie jakie to zwierze ? mam nadzieje, ze wyszlo mi zwierze :))

Comments

  1. Myślę, że to albo papuga, albo orzeł bielik ;P

    ReplyDelete
  2. ja stawiam na papugę, a czym malujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbami do malowania ciala:) ale jakosciowo nie sa dobre i szukam czegos innego:)fajnie jakby ktos mi cos doradzil:)

      Delete
  3. Amazing Art work!!!!

    ReplyDelete
  4. Sama to zrobiłaś? Niesamowite! Co do komentarza na moim blogu: dzięki & nie obawiaj się lotów samolotami. Podobno prawdopodobieństwo wypadku ejst dużo mniejsze niż w jeździe samochodem ;)
    Pozdrawiam!

    AB

    ReplyDelete
  5. Pięknie Ci to wyszło!
    Też stawiam na papugę :)

    ReplyDelete
  6. Moja córka(3lata) zobaczyła zdjęcie i powiedziała: ale fajna papużka, więc to na pewno papuga :P

    ReplyDelete
  7. O boże jakie to piękne! myślałam że to jakis obraz! super zdolniacha z Ciebie! coś niesamowitego!

    ReplyDelete
  8. Niesamowite! Co za pomysł, super

    ReplyDelete
  9. genialne wykonanie:) świetna praca - jak zawsze :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Amazing how realistic it is! Thank you for your lovely comment on my blog!

    xoxo

    ReplyDelete
  11. ja pierd****8... tyle mam do powiedzenia . bo słow mi zabrakło co za pomys; i talent

    ReplyDelete
  12. Thanks for stopping by my blog. What amazing talent you have!! Following you follow me back @ www.caylisue.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. No widzę, że nie tylko makijaż jest Twoją mocną stroną!:) Super!

    ReplyDelete
  14. Pięknie Ci to wyszło! Jesteś bardzo zdolna :))

    ReplyDelete
  15. Ja się zastanawiam czy możliwe jest odwiedzenie Twojego bloga bez efektu 'wow'... ;)
    Bo za każdym razem jestem tak oczarowana i Twoją twórczością i bezsprzecznym talentem, że wielokrotnie jedyne, co z siebie wyduszam to... wow!
    Papuga jest genialna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. podpisuję się pod tym komentarzem obiema rękami i nogami :)

      Delete
  16. followed back ! thanks <3
    I just love your makeup, you are so creative :)

    ReplyDelete
  17. Pomysł i wykonanie genialne ;)
    i obstawiam, że jest to papużka ;))

    ReplyDelete
  18. o rany to jest po prostu cudowne! brak słów:)

    ReplyDelete
  19. Świetne ! :) Myślę, że to Ara ;)

    ReplyDelete
  20. Jesteś świetna w tym co robisz!

    ReplyDelete
  21. świetnie,to wyglada tak realistycznie;)

    ReplyDelete
  22. Czy to papuga? :) Uwielbiam hand art, a już body art mnie zadziwia! :) Uwielbiam taki rodzaj sztuki :)

    ReplyDelete
  23. a mnie wygląda na flaminga, gdyby nie pomarańczowy kolor. w każdym razie aż mnie w fotel wbił efekt. fantastycznie!

    ReplyDelete
  24. Would u like to follow each other on Gfc,Fb or Twitter?

    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
  25. papuga jakas na pewno:) bardzo ladnie Ci to wyszło :)
    PS. Informuje Cie ze zmienilam adres bloga z ,,zapiski-weroniki" na ,,ponad--chmurami" :)

    ReplyDelete
  26. Follow u now!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/02/unconventional-stripes-ss2013-must-have.html

    ReplyDelete
  27. wow!! :) jestem pod wrażeniem. super efekt!

    ReplyDelete
  28. Ale czadowo Ci to wyszło !!! Widzę, że masz też talent plastyczny :)

    ReplyDelete
  29. Dziękuję. :*
    Naprawdę masz talent godny podziwu. Mi natomiast się wydaje, że jest to flaming, ale nie wiem czy dobrze obstawiam :P

    ReplyDelete
  30. WOW!!! it's amazing! Lovely blog and you are so beautiful and talented doll!
    Follow back on GFC and hope we will stay in touch:)

    kisses,
    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  31. Papużka jak się patrzy:)świetne

    ReplyDelete
  32. How cool is this! Amazing!

    ♥ Linda

    www.straatstijl.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Thank Ou Dear for following mě i have followed you back:))) XS
    www.olivains.com

    ReplyDelete
  34. oko - jesli to rzeczywiscie papuga - ciut za duze. papugi magą stosunkowo male oczy. a tak poza tym - fajnie wyszlo :) Ja dla bardziej realistycznego efektu, pocieniowałabym dziób jeszcze. Rzadko się zdarza, żeby papugi miały cały czarny dziób. A jeszcze mala plastyczna podpowiedz - nie rob takich dosłownych czarnych linii ktore mają oddzielać poszczegolne elementy zwierzaka, wyprowadzaj jeden kolor w drugi, wówczas nie będą przypominały postaci z komiksu, będą bardziej realne. działaj działaj!!! lubie takie pomysły :) kibicuje i czekam na dalsze propozycje!

    ReplyDelete
  35. Świetnie Ci wyszło!:) Stawiam na papugę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  36. I can't believe that is a hand! I am in astonishment!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. rewelacja!!!masz super pomysły!!

    ReplyDelete
  38. Nice blod, I follow back, Love Poland, I live there in 90-s))) Love your county and people, muve po polski)))

    ReplyDelete
  39. Thank you for your lovely comment on my blog and yes I would love to follow each other your make up is amazing. I have now followed on GFC :)
    Style With Friends

    ReplyDelete
  40. Wow niesamowite *.* Hmm to jest papuga a może flaming? :D Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.Miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  41. jestem pod wrażeniem , pomysłowe i świetne wykonanie

    ReplyDelete
  42. coraz bardziej mnie zaskakujesz :)

    ReplyDelete
  43. łooooooooooooo świetna robota!!! <3 Pełna podziwu jestem :)

    ReplyDelete
  44. o kurczę, super papuga! nie wiedziałam o takim czymś jak hand art.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.