Sunday, 10 February 2013

MAKIJAZ WALENTYNKOWY W BURGUNDZIE


Na szybko przybywam z kolejna propozycja makijazu walentynkowego tym razem bedzie cos na mocno.
Burgund jest kolorem dawno zapomnianym i tak nie lubianym, postanowilam Wam o nim przypomniec a walentynki  to czas gdzie wszelkie czerwienie kolory milosci sa jak najabrdziej dozwolone.
By Was nie zanudzac napisze zobaczcie sami.




Oswietlenie nie chcialo ze mna wspolpracowac, pogoda w Ie okropna leje od samego rana z malymi przejasnieniami w takich momentach mam ochote lezec pod kocem przed Tv pelnym seriali:)

Buziaki Kochani :*

71 comments:

  1. ładnie, tak kolorowo :3
    i jesteś naprawdę bardzo ładna <3

    ReplyDelete
  2. kto by pomyślał, że burgund może tak pięknie wyglądać na powiekach?

    ReplyDelete
  3. Bardzo ladny :)
    Szkoda ze mi burgund nie pasuje :(

    ReplyDelete
  4. Piękny makijaż:) Burgund szlachetny kolor, ale w makijażu trudny w użyciu. Trzeba umiejętnie nim z nim pracować zwłaszcza na dolnej powiece, żeby nie wyglądać jak królik, albo jakby się miało, zapuchnięte, zapłakane oczy :)

    ReplyDelete
  5. Dziwię się, że jest to rzadko wykorzystywany przy makijażu oczu kolor - prezentuje się naprawdę świetnie. :)

    ReplyDelete
  6. śliczny makijaż. zarazem dziewczęcy i kobiecy :)

    wpadnij do mnie ;>

    ReplyDelete
  7. uwielbiam romantyczne makijaże :)

    ReplyDelete
  8. Piękny makijaż,jak zawsze jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię takie delikatne makijaże :) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  10. Tobie to ładnie...Bo ja ym wyglądała jaby mi ktoś przyłożył :) hehe

    ReplyDelete
  11. Fantastycznie ten makijaż u Ciebie wygląda. Zrobiłam kiedyś sobie delikatny w takim kolorze a mąż do mnie -"a Ty co? uczulenie masz?" - i zmyłam go od razu :(

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie :) Burgund jest przepięknym kolorem ^^

    ReplyDelete
  13. piękny ten makijaż, ja nie potrafię pracować z takim kolorem, ale Tobie udało się to wspaniale:)

    ReplyDelete
  14. Przepiękny odcień, aż chciałabym siebie w takim zobaczyć :)

    ReplyDelete
  15. WOW rewelacyjne oczy! odważny kolor!

    ReplyDelete
  16. u mnie też walentynkowo- burgundowo :))) makijaż śliczny!!!

    ReplyDelete
  17. Sliczny makijaz!

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładny. Ale ja chyba bym się na taki nie odważyła, ba najpierw trzeba by umieć taki zrobić :P

    ReplyDelete
  19. takiego kolory jeszcze nie widziałam w makijażu ale na plus:)

    ReplyDelete
  20. bardzo wiosenny, zapraszam na rozdanie :)

    ReplyDelete
  21. Świetny makijaż!:) W sam raz na walentynki;)

    ReplyDelete
  22. piękny makijaż, dawno nie miałam na oczach takich kolorków. myślę, ze Walentynki to naprawdę dobry czas by własnie w takim makijażu się zaprezentować :)

    ReplyDelete
  23. Prześlicznie wykonałaś ten makijaż :) podoba mi się gra kolorów biel-burgund :) fajna propozycja na walentynki :)
    zapraszam do obejrzenia moich
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Piekny makijaż, choc ja bym tak jeszcze jakis kolorek dodała:)

    ReplyDelete
  25. Piękny makijaż! :) Bardzo mi się podoba!! :)<3

    ReplyDelete
  26. zawsze mi się wydawało, że taki kolor na powiekach to, tak sobie...ale Twój makijaż wygląda ślicznie ... i piękny kolor ust:)

    ReplyDelete
  27. Very beautiful! Kisses dear.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  28. śliczny, rozgrzewa w tą zimnicę:)

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny! Ja chyba nawet nie mam burgundowego cienia, ale czuję się zainspirowana;)

    ReplyDelete
  30. Pasuje Ci ten kolorek, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  31. Cieszę się z komentarza którego mi napisałaś, dzięki niemu poznałam super bloga, bardzo ładne makijaże, chętnie będę obserwować:)

    ReplyDelete
  32. Ładnie, choć wole Cię w innych kolorkach. Myślę, że w ciemnych i w beżach prezentujesz się o wiele ładniej :) A może to ja sama nie 'umiem nosić' róży i fioletów :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem o co Ci chodzi ale ile mozna walkowac te ciemne makijaze i beze. Zachcialo mi sie czegos innego, burgund jest ciezkim kolorem i nie kazdej pasuje wykonalam przekonalam sie jak wyglada u mnie a reszte zostawilam Wam do komentowania:)

      Delete
  33. Bałabym się takiego koloru na oczach, ale Ty świetnie w nim wyglądasz :) Piekny :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo mi się podoba! Ty to potrafisz zainspirować!;):)

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam taki kolor na oczach, a także róż, intensywny lub delikatny, cudowny makijaż! Piękną masz cerę :)
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  36. sama zastanawiałam się ostatnio nad walentynkowym makijażem i ta propozycja bardzo do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładny :) Chociaż przy takim kolorze na oczach zrezygnowałabym chyba z akcentu na ustach...

    ReplyDelete
  38. Jak pięknie ten kolor współgra z Twoją tęczówka! coś niesamowitego. bardzo przypadła mi do gustu Twoja walentynkowa propozycja. W ogóle masz fajny kształt oka, powieki etc;)

    ReplyDelete
  39. ale piekny makijaz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    http://www.vixen1990.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mmfashion.html

    ReplyDelete
  40. WOW! Niesamowity makijaż ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  41. Delikatny, subtelny i dziewczęcy makijaż :) Wyszło Ci to idealnie :) Ja bałabym się, że moje oczy będą wyglądać na zmęczone :)

    ReplyDelete
  42. piękne oczy <3 uwielbiam takie kolory !
    również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  43. Lubię burgundowy kolor, ale trzeba na niego uważać. Tobie wyszło pięknie ;)

    ReplyDelete
  44. Dziękuję, z przyjemnością obserwuję :) uwielbiam 'makijażowe' arcydzieła, dlatego chętnie wrócę tu znowu :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Ślicznie w nim wyglądasz!pięknie podkreśla zieloną tęczówkę

    ReplyDelete
  46. Ja też z chęcią zaobserwuje twój blog :)
    Świetny makijaż *.*

    ReplyDelete
  47. wygladasz cudownie:)!

    obserwuje i zaparszam do siebie:)

    ReplyDelete
  48. Piękny makijaż :) Ja chyba nigdy nie będę umiała zrobić makijażu z którego będę zadowolona :D

    ReplyDelete
  49. piekny makijaż :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  50. Ładnie, ale do moich wiecznie przekrwionych oczu chyba nie za bardzo:)

    ReplyDelete
  51. Romantic-o look :) <3
    I'm following back :)
    Noor @ Noor's Place

    ReplyDelete
  52. Piękny ten makijaż! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete