Skip to main content

MAKIJAZ WALENTYNKOWY W BURGUNDZIE


Na szybko przybywam z kolejna propozycja makijazu walentynkowego tym razem bedzie cos na mocno.
Burgund jest kolorem dawno zapomnianym i tak nie lubianym, postanowilam Wam o nim przypomniec a walentynki  to czas gdzie wszelkie czerwienie kolory milosci sa jak najabrdziej dozwolone.
By Was nie zanudzac napisze zobaczcie sami.




Oswietlenie nie chcialo ze mna wspolpracowac, pogoda w Ie okropna leje od samego rana z malymi przejasnieniami w takich momentach mam ochote lezec pod kocem przed Tv pelnym seriali:)

Buziaki Kochani :*

Comments

  1. ładnie, tak kolorowo :3
    i jesteś naprawdę bardzo ładna <3

    ReplyDelete
  2. kto by pomyślał, że burgund może tak pięknie wyglądać na powiekach?

    ReplyDelete
  3. Bardzo ladny :)
    Szkoda ze mi burgund nie pasuje :(

    ReplyDelete
  4. Piękny makijaż:) Burgund szlachetny kolor, ale w makijażu trudny w użyciu. Trzeba umiejętnie nim z nim pracować zwłaszcza na dolnej powiece, żeby nie wyglądać jak królik, albo jakby się miało, zapuchnięte, zapłakane oczy :)

    ReplyDelete
  5. Dziwię się, że jest to rzadko wykorzystywany przy makijażu oczu kolor - prezentuje się naprawdę świetnie. :)

    ReplyDelete
  6. śliczny makijaż. zarazem dziewczęcy i kobiecy :)

    wpadnij do mnie ;>

    ReplyDelete
  7. uwielbiam romantyczne makijaże :)

    ReplyDelete
  8. Piękny makijaż,jak zawsze jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię takie delikatne makijaże :) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  10. Tobie to ładnie...Bo ja ym wyglądała jaby mi ktoś przyłożył :) hehe

    ReplyDelete
  11. Fantastycznie ten makijaż u Ciebie wygląda. Zrobiłam kiedyś sobie delikatny w takim kolorze a mąż do mnie -"a Ty co? uczulenie masz?" - i zmyłam go od razu :(

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie :) Burgund jest przepięknym kolorem ^^

    ReplyDelete
  13. świetny makijaz;D

    ReplyDelete
  14. piękny ten makijaż, ja nie potrafię pracować z takim kolorem, ale Tobie udało się to wspaniale:)

    ReplyDelete
  15. Przepiękny odcień, aż chciałabym siebie w takim zobaczyć :)

    ReplyDelete
  16. WOW rewelacyjne oczy! odważny kolor!

    ReplyDelete
  17. u mnie też walentynkowo- burgundowo :))) makijaż śliczny!!!

    ReplyDelete
  18. Sliczny makijaz!

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładny. Ale ja chyba bym się na taki nie odważyła, ba najpierw trzeba by umieć taki zrobić :P

    ReplyDelete
  20. takiego kolory jeszcze nie widziałam w makijażu ale na plus:)

    ReplyDelete
  21. bardzo wiosenny, zapraszam na rozdanie :)

    ReplyDelete
  22. Świetny makijaż!:) W sam raz na walentynki;)

    ReplyDelete
  23. piękny makijaż, dawno nie miałam na oczach takich kolorków. myślę, ze Walentynki to naprawdę dobry czas by własnie w takim makijażu się zaprezentować :)

    ReplyDelete
  24. Prześlicznie wykonałaś ten makijaż :) podoba mi się gra kolorów biel-burgund :) fajna propozycja na walentynki :)
    zapraszam do obejrzenia moich
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. Piekny makijaż, choc ja bym tak jeszcze jakis kolorek dodała:)

    ReplyDelete
  26. Piękny makijaż! :) Bardzo mi się podoba!! :)<3

    ReplyDelete
  27. zawsze mi się wydawało, że taki kolor na powiekach to, tak sobie...ale Twój makijaż wygląda ślicznie ... i piękny kolor ust:)

    ReplyDelete
  28. śliczny, rozgrzewa w tą zimnicę:)

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny! Ja chyba nawet nie mam burgundowego cienia, ale czuję się zainspirowana;)

    ReplyDelete
  30. Przepiękny makijaż!

    ReplyDelete
  31. Pasuje Ci ten kolorek, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  32. Cieszę się z komentarza którego mi napisałaś, dzięki niemu poznałam super bloga, bardzo ładne makijaże, chętnie będę obserwować:)

    ReplyDelete
  33. Ładnie, choć wole Cię w innych kolorkach. Myślę, że w ciemnych i w beżach prezentujesz się o wiele ładniej :) A może to ja sama nie 'umiem nosić' róży i fioletów :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem o co Ci chodzi ale ile mozna walkowac te ciemne makijaze i beze. Zachcialo mi sie czegos innego, burgund jest ciezkim kolorem i nie kazdej pasuje wykonalam przekonalam sie jak wyglada u mnie a reszte zostawilam Wam do komentowania:)

      Delete
  34. Bałabym się takiego koloru na oczach, ale Ty świetnie w nim wyglądasz :) Piekny :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo mi się podoba! Ty to potrafisz zainspirować!;):)

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam taki kolor na oczach, a także róż, intensywny lub delikatny, cudowny makijaż! Piękną masz cerę :)
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  37. sama zastanawiałam się ostatnio nad walentynkowym makijażem i ta propozycja bardzo do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładny :) Chociaż przy takim kolorze na oczach zrezygnowałabym chyba z akcentu na ustach...

    ReplyDelete
  39. Jak pięknie ten kolor współgra z Twoją tęczówka! coś niesamowitego. bardzo przypadła mi do gustu Twoja walentynkowa propozycja. W ogóle masz fajny kształt oka, powieki etc;)

    ReplyDelete
  40. ale piekny makijaz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    http://www.vixen1990.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mmfashion.html

    ReplyDelete
  41. WOW! Niesamowity makijaż ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  42. Delikatny, subtelny i dziewczęcy makijaż :) Wyszło Ci to idealnie :) Ja bałabym się, że moje oczy będą wyglądać na zmęczone :)

    ReplyDelete
  43. piękne oczy <3 uwielbiam takie kolory !
    również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  44. Lubię burgundowy kolor, ale trzeba na niego uważać. Tobie wyszło pięknie ;)

    ReplyDelete
  45. Dziękuję, z przyjemnością obserwuję :) uwielbiam 'makijażowe' arcydzieła, dlatego chętnie wrócę tu znowu :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. Ślicznie w nim wyglądasz!pięknie podkreśla zieloną tęczówkę

    ReplyDelete
  47. Ja też z chęcią zaobserwuje twój blog :)
    Świetny makijaż *.*

    ReplyDelete
  48. wygladasz cudownie:)!

    obserwuje i zaparszam do siebie:)

    ReplyDelete
  49. Piękny makijaż :) Ja chyba nigdy nie będę umiała zrobić makijażu z którego będę zadowolona :D

    ReplyDelete
  50. piekny makijaż :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  51. Ładnie, ale do moich wiecznie przekrwionych oczu chyba nie za bardzo:)

    ReplyDelete
  52. Romantic-o look :) <3
    I'm following back :)
    Noor @ Noor's Place

    ReplyDelete
  53. Piękny ten makijaż! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.