Skip to main content

MAKIJAZ WALENTYNKOWY


Miesiac luty jest miesiacem milosci a to za sprawa daty 14- tego lutego.
14 luty to dzien Swietego Walentego. 
W tym dniu zakochani obdarowuja sie prezentami, walentynkami - sa to wiersze lub wyznania milosne ale ja nie o tym chcialam dzis pisac:)
Warto w tak milosnym dniu zadbac o wszelkie szczegoly: ubior, makijaz, wlosy a nawet aranzacje wnetrza:)
Jesli jestescie zwolenniczkami 14 lutego i chcecie rozkochac w sobie wybranka, zauroczyc:) zachecam Was do wyprobowania mojego makijazu.
Makijaz dziwnym tarfem nie ma koloru czerwieni tetniacej miloscia, jest delikatny subtelny i podkresla to co najwazniejsze czyli oczy - nimi mamy czarowac, uwodzic i rozkochiwac:)
Echh byc kobieta byc kobieta .......




Do wykonania makijazu bedziecie potrzebowac:

* cien w odcieniu cieplego zlota 
* cien w odcieniu celistym 
* bezowy cien
* czarna kredke i eyeliner 
* biala kredka 
* maskara
* sztuczne rzesy

JAK WYKONAC MAKIJAZ:

* na powieki nakladam baze pod cienie ( Gosh )
* na cala powieke ruchoma nakladam cien w odcieniu zlota ( Sephora ) tym samym cieniem podkreslam dolna powieke
* w zalamanie daje odrobine cienia bezowego ( Sephora ) i nastepnie cieniem cielistym ( MaxFactor ) rozcieram zalamanie powieki az pod luk brwiowy 
* oczy obrysowuje czarna kredka ( Benefit )
* doklejam rzesy ( poprawiam kreske na gornej powiece eyelinerem -Rimmel ), tuszuje ( MaxFacor )
* na linie wodna daje biala kredke 


A teraz najwazniejsze w tym dniu zlapanie amora :) i trafienie strzala w cel :) 
Dzis podchodze do dnia 14 - lutego jak do normalnego bez zbednych emocji ale wiem ze trafia sie tacy co starca glowe i serce:) 

Buziaki Kochani 




Comments

  1. Delikatnie, ale z klasą. Piękne rzęsy ;) sztuczne ale nienachalne

    ReplyDelete
  2. Cudnie - niby nic wielkiego ,ale jednak efekt ogromny
    !

    ReplyDelete
  3. Walentynki dla mnie to dzień jak co dzień, szczególnie, że już od tygodnia ze wsząd atakują nas czerwone serduszka. Jak się kogoś kocha to nie potrzebne są walentynki, żeby celebrować czas spędzony razem. Mój M krzyczy zboku: "Zwykłe, komercyjne święto!".

    Makijaż mimo wszystko jest śliczny i pokuszę się o zrobienie podobnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. swiete slowa:) a moj J pyta sie mnie co to milosc ? heh ... mezczyzni

      Delete
  4. Zdecydowanie najpiękniejszy makijaż <3 uwielbiam takie odcienie:) fajnie jakbyś kiedyś dodała post ze zdjęciami jak po kolei robisz makijaż oka , myślę że takim początkującym osobom jak ja bardzo by był pomocny:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo subtelny i elegancki jak dla mnie. Takim makijażem na pewno oczarowałabyś nie jednego mężczyznę ;). Ślicznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana ja juz nie musze :) oczarowywac:)

      Delete
  6. świetny makijaz<3

    ReplyDelete
  7. Walentyki kojarzą mi się ze zmysłowościa wiec idealnei twoj makijaz trafia w moje milosne gusta :)

    ReplyDelete
  8. śliczny makijaż:) no i nie ma to jak pięknie wyglądające sztuczne rzęsy :) takie lubię najbardziej :)

    ReplyDelete
  9. Piękny i romantyczny makijaż, chętnie skorzystam z Twojej propozycji ;)
    Miłego wieczorku ;)

    ReplyDelete
  10. naprawdę mi się podoba <3 taki romantyczny :3

    ReplyDelete
  11. Piękny <3 taki dziewczęcy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  12. mogłabyś napisać co to za sztuczne rzęsy ? bardzo ładne są, mało które tak mi się podobają jak te :)

    ReplyDelete
  13. piękny makijaż :) to dziwne widzieć u ciebie tak delikatny makijaż, przyzwyczaiłam się do mocniejszych ;)
    ale na walentynki będzie w sam raz

    ReplyDelete
  14. Jesteś niesamowicie piękna <3

    ReplyDelete
  15. Ja uważam, że mimo wszystko miło jeśli ukochana osoba złoży w tym dniu choć życzenia. Przynajmniej dla mnie jest to ważne - a nie totalna ignorancja. A w makijażu można się zakochać!

    ReplyDelete
  16. śliczny makijaz na walentynki:)

    ReplyDelete
  17. Z makijażu chętnie skorzystam, choc Walentynek jakoś specjalnie nie świętuję.

    ReplyDelete
  18. Hej kochana, śliczna jesteś i śliczny makijaż :D Taki delikatny!
    Ale zauważyłam, że na wielu zdjęciach wyglądasz dość poważnie.. Uśmiechnij się troszkę :D Jeszcze pięknie będzie :-) Zaraz inaczej :-)

    Pozdrawiam
    Cherry

    ReplyDelete
  19. Piękny makijaż, takie oczy w sam raz na Walentynki ;)

    ReplyDelete
  20. urzekający minimalizm i te rzęsy!

    ReplyDelete
  21. Cudowny i delikatny makijaż;)
    Ja również obserwuję i pozdrawiam serdecznie;)

    ReplyDelete
  22. bardzo łądnie, tak delikatnie...myślę, ze własnie takie delikatne makijaże faceci lubią najbardziej

    ReplyDelete
  23. Świetny, delikatny makijaż :) I te rzęsy, śliczne :D

    ReplyDelete
  24. WOW jakie rzęsy...pieknie, kobieco, delikatnie
    Buziaki Ewa

    ReplyDelete
  25. masz cudne brwi! rzęsy też pełna profeska, ale brwi maja idealny łuczek <3

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładny makijaż i idalnie rozdzielone rzęsy :) Obserwuję i pozdrawiam ;>

    ReplyDelete
  27. Ma Pani ogromny talent!
    Brawo!! :)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetny makijaż, muszę wypróbować :)

    ReplyDelete
  29. świetny makijaż ;) dziękuję za odwiedziny + obserwuje

    ReplyDelete
  30. dziękuję bardzo ;) przepiękny makijaż!

    ReplyDelete
  31. Prześliczny makijaż, taki delikatny, a mający to coś w sobie *.*

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  32. Witaj :)
    I znowu świetne oko ;)
    Naprawdę żałuję, że nie potrafię nałożyć tak efektownie cieniów :<
    Co do Walentynek to wolę się nie wypowiadać ;d

    ReplyDelete
  33. śliczny :))

    obserwujemy ? ;> *.*
    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. śliczny jest ten makijaż :)
    +obserwuje :)

    siiteemodels.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. rzęsy mają jakąś konkretną nazwę, są z jakiejś firmy ? :)
    ja również obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupilam je w Primarku tu w Irlandi za 1,5 e :)

      Delete
  37. kurczę, przeglądałam parę postów i naprawdę masz talent, ja w kwestii makijażu to ledwo rzęsy pomaluje i już ubazgrana cała, zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  38. Cos pięknego...jestem wielką fanka Twoich makijaży i Twojej buźki :)
    Cudowności :)

    ReplyDelete
  39. Piękny,delikatny i zmysłowy :)

    ReplyDelete
  40. Piękne oczy! Makijaż również ciekawy, choć ja osobiście bym się na taki nie zdecydowała.
    Zapraszam do siebie:
    http://the-hair-care.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Śliczne masz oczka ♥ ale makijaż też fantastyczny :D
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  42. niesamowity, delikatny makijaż ♥
    jestem zachwycona!
    buziaki

    ReplyDelete
  43. super makijaż obserwóje i liczę na rewanż

    ReplyDelete
  44. Piękny makijaż kolor cienia bardzo mi się podoba i te piękne rzęsy :)

    ReplyDelete
  45. ach, jakie piękne rzęsy!co z tego, że sztuczne:P

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładny naturalny look :)

    ReplyDelete
  47. piękny makijaż ale oczy masz zabójcze! obserwuję!

    ReplyDelete
  48. Sliczny makiajz! Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z Kleopatra:)

    ReplyDelete
  49. przejrzałam kilka Twoich propozycji, ten makijaż jest jak najbardziej w moim stylu, tak też się noszę, więc nie ma w wyborze przypadku;) Pozostałe...niech czekają na imprezę, o;)
    Będę zaglądać;)

    ReplyDelete
  50. Piekny makijaz ! Jestes boska :)


    theladyaleks.blogspot.com

    Obserwuje ;)

    ReplyDelete
  51. Cudowny makijaż, bardzo subtelny :)

    ReplyDelete
  52. Cudowny makijaż na Walentynki:)

    ReplyDelete
  53. Genialne zdjęcia i genialny makijaż *.*

    ReplyDelete
  54. Cudowny makijaż !!!

    A te rzęsy <3

    ReplyDelete
  55. Makijaż idealny ! Bardzo subtelny , co mi się podoba . Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://fanglefood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. piękny :)
    I uniwersalny dla każdego typu urody !!

    ReplyDelete
  57. bardzo naturalny i piękny makijaz :)

    ReplyDelete
  58. Pięknie :*
    Obserwuje i liczę na rewanż sallmone-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Niesamowity makijaż ! Ja się chyba tak nie umiem umalować :) Chyba w walentynki idę do kina itp ;d

    ReplyDelete
  60. ja też nie traktuję tego dnia jakoś za specjalne inaczej ;p
    podoba mi się makijaż
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  61. Boskieee :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  62. Piekny makijaz... a co nalozylas na usta???

    ReplyDelete
  63. Coś fantastycznego ten makijaż!! Klasyczny, delikatny!! Przepiękny :)

    ReplyDelete
  64. i love this make up!
    thank you for follow, i follow you back ;)

    xx, carina carvalhais

    ReplyDelete
  65. Uwielbiam taki makijaż. Piąteczka ;)

    AB

    ReplyDelete
  66. Wyglądasz przepięknie w tym makijażu! Tak subtelnie! Rewelacja!:)

    ReplyDelete
  67. great blog! I'm now following your blog and it would be great if you could follow mine as well.

    xo

    http://www.reveriesauvage.com/

    ReplyDelete
  68. Bom blogue obrigado por compartilhar sua idéia com a gente! eu tenho um também o site "Talking About Beauty" para dar opiniões sobre produtos de saúde e escolher um melhores produtos para cliente on-line, hoje a maioria dos womes são ir por problemas de queda de cabelo agora Woman's Hair Capillum é a solução de todos os pêlos porblems tentar uma vez! website: - http://talkingaboutbeauty.aircus.com/WomansHairCapillum

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.