Skip to main content

PAPIEROWE RZESY - MINIMALIZM NA OKU


Papierowe rzesy sa orginalnym pomyslem makijazu oczu.
Idealne nie tylko w karnawale ale i na co dzien - sa dla tych kobiet ktore chca czuc sie awargandowo, zjawiskowo.
Kierujac sie mysla awangardy postanowilam i ja je miec:)
Papierowe rzesy maja swoich zwolennikow jak i przeciwnikow- pamietajcie, ze makijaz jest w pewnym rodzaju sztuka ktora Wy tworzycie sami:)





Papierowe rzesy zaskakuja wzorami - i jak ich tu nie pokochac:)







Osobiscie jednak wole moje naturalne rzesy, a te papierowe mysle, ze bylabym w stanie nosic tylko do zdjec, na szalowy pokaz mody ale nie na co dzien:) Troszke przeszkadzaja : /

Mialyscie juz z nimi do czynienia ?

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wow jakie piękne , pierwszy raz takie widzę:)

    ReplyDelete
  3. nie mogłabym tego nakładać na swoje rzęsy. cień do powiek fajny <3

    ReplyDelete
  4. Wczoraj widziałam takie tylko różowe :) Osobiście nigdy takich nie miałam, ale pewnie kiedyś zagoszczą na mojej powiece ;) Makijaż śliczny jak zawsze !

    ReplyDelete
  5. Wyglądają jak wklejone w photoshopie ;D Ale efekt i tak jest cudowny ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wklejone w photoshopie:) tylko prawdziwy papier:) ale patrzac na nie pod pewnym katem wydaje sie ze sa jak namalowane.

      Delete
  6. widze wiosne na Twoich oczach :D

    ReplyDelete
  7. Wyglądają bajkowo :) Fajne na jakieś wyjście :)

    ReplyDelete
  8. Super wyglądają,może nie na co dzień przynajmniej dla mnie ale tak do zdjęć jak najbardziej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się w zupełności :) do zdjęć wyglądają bardzo fajnie :) ale na co dzień raczej nie dla mnie

      Delete
  9. Nie miałam pojęcia, że takie rzeczy istnieją... :) ciekawie to wygląda ...

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz widzę takie rzęsy ;O
    na co dzień bym ich nie ubrała, ale na sesję jak najbardziej ;))

    ReplyDelete
  11. This is fun!! I have checked your previous posts - you're such a talented make up artist!

    xoxo

    My Blog
    Facebook

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądają ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ależ one piękne :) jak z bajki :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo ladny kolor szminki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na ustach:) - pomadka z palety Kryolan + blyszczyk z Sephora

      Delete
  15. Kochana zaskakujesz!!!! wyglądasz cudownie !!! a te rzęski są MEGA!!!

    ReplyDelete
  16. Wyglądają bardzo romantycznie w zestawieniu z Twoim makijażem ;)
    A jakoś mi się nie podobały, teraz podobają się i to bardzo ;)

    ReplyDelete
  17. artystycznie i ciekawie, wspaniale dobrana szminka :)

    ReplyDelete
  18. o kurczę ale świetne rzęsiska ;) Nigdy takich jeszcze nie widziałam , efekt jest powalający;)

    ReplyDelete
  19. ładnie i artystycznie wyglądają, lecz to raczej nie dla mnie;) Bałabym się, że mi odpadną i ciągle bym sprawdzała, czy są na swoim miejscu!:)

    ReplyDelete
  20. Bardzo odważne :) Nie widziałam takich wzorów :)

    ReplyDelete
  21. wyglądają fajnie, jednak mojego serca nie podbiły ;)

    ReplyDelete
  22. Ale super sprawa! Wyglądasz w nich świetnie :D

    ReplyDelete
  23. Świetny blog! Naprawdę wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. nie widziałam jeszcze takich rzęs, fajnie to wygląda ! ;)

    ReplyDelete
  25. Kochana,Ty to masz pomysły:) Co masz na ustach?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomadka z palety Kryolan + blyszczyk z Sephora:) tez z palety.

      Delete
  26. o to tylko pozazdrościć hehe :) ja również obserwuję:)

    ReplyDelete
  27. a do tego świetny blog i mega makijaże...

    ReplyDelete
  28. czytałam o takich, sama też raczej użyłabym do zdjęć tylko :)

    ReplyDelete
  29. Bardzo ciekawe ter rzęsy :) Pierwszy raz o takich słyszę, jednak wątpię czy bym się zdecydowała na takie. Ale oczywiście, na przyjęcie czy gdzieś to bardzo ciekawy pomysł :) Właśnie ja planuję zacząć ćwiczyć, planuję może jakiś jeden z treningów Ewy Chodakowskiej zobaczymy co z tego wyjdzie, bo muszę miec motywację! :) Również obserwuję, pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  30. Ohhh nie- nei lubie papierowych rzęs zdecydowanie gadżet nei dla mnie :P

    ReplyDelete
  31. Na zdjęciach rzęski super się sprawują, ale na codzień nie wyobrażam sobie w nich chodzić ;)

    ReplyDelete
  32. Na papierowe rzęsy zdecydowałabym się tylko do jakiejś sesji zdjęciowej ;) ależ ty fotogeniczna :) może to dziwnie zabrzmi, ale lubię patrzeć na Twoje zdjęcia xD

    ReplyDelete
  33. Dziękuję za odwiedziny!
    Pięknie to wygląda!
    Nawet nie wiedziałam o takich rzęsach :)
    również obserwuję :)

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądają, ale jedynie w pudełku i ew. na jakiejś sesji zdjęciowej...Również nie wyobrażam sobie w nich chodzić na co dzień.. :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  35. Pierwszy raz je widzę, na oku prezentuje się świetnie, ładny kolorek szminki:)
    Bardzo fajny blog, zapraszam również do mnie:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje za odwiedziny i komentarz, nadrabiam i już obserwuję :)

      Delete
  36. Moje oczy pierwszy raz widzą. A efekt jest obłędny...

    ReplyDelete
  37. Efektowne ale chyba mało praktyczne :) jest to rodzaj sztuki w tym zgadzam się w 100%:)

    ReplyDelete
  38. wow, pierwszy raz widzę takie rzęsy :D

    ReplyDelete
  39. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim;D Są bardzo ładne, ale sama bym nie chciała takich założyć;)

    ReplyDelete
  40. went through yr blog... i think is amazing...
    xx

    ReplyDelete
  41. fajne to wygląda...ale czy onezbytnio nie przeszkadzają??? Chodzi mi głównie o wzrok

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jak napisalam pod postem, przeszkadzaja i tylko do zdjec bym je uzyla badz na pokaz mody :)

      Delete
  42. HELLO DEAR ... !
    Thank you very much for visiting, commenting and become followers of my blog!
    tuou the tricks are magnificent and haiun face really beautiful!
    that certain parts, in fact, I've just become your follower too .....
    See you soon <3
    KISSES AND HAVE A NICE DAY!

    MY BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    ReplyDelete
  43. Na co dzień nie, ale do zdjęć piękne!

    ReplyDelete
  44. Widziałam je tylko w opakowaniu, fajnie zobaczyć je na kimś. choć faktycznie nie widzę ich większego przeznaczenia jak do zdjęć albo szalonego przedsięwzięcia :D

    ReplyDelete
  45. Nie miałam nigdy z nimi do czynienia. Jak długo się takie utrzymują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co ja mialam je tylko do zdjecia bo strasznie mi przeszkadzaly wiec wiecej sie nie moge wypowiedziec, sa napewno trwale wykonane porzadnie a nie, ze nalozysz i sie popsuly:)

      Delete
    2. No szkoda, że tej wygody nie ma, bo wyglądają bajecznie. :)

      Delete
  46. wyglądają super ale faktycznie tylko do zdjęc ;) albo na jakiś pokaz:) bo tak to raczej nie da się funkcjonować w takich :)

    Pozdrawiam i Obserwuję

    ReplyDelete
  47. Widziałam już takie rzęsy..tak ogólnie nie założyłabym ich, ale do jakiejś sesji zdjęciowej- wyglądają obłędnie :) nie wiedziałam, że Essence też ma takie rzęsy :P

    Przy okazji zapraszam do obserwowania i wzięcia udziału w moim rozdaniu :D

    ReplyDelete
  48. Ja również pierwszy raz widzę i nie dałabym rady nosić takich na co dzień ;) Ale wyglądają pięknie :) Myślałam, że namalowałaś wzorki na powiekach :)

    ReplyDelete
  49. Pierwszy raz widzę takie rzęsy! Masz rację nadają się do zdjęć ,nie na co dzień:)

    ReplyDelete
  50. dziękuje za odwiedziny:)) i komplement o rzęsach :*
    genialne te papierowe rzęsy, super motyw na karnawał, tak mi sie wydaje :)! świetny blog:)

    ReplyDelete
  51. Jeszcze nigdy nie widziałam takich rzęs :3
    Ale muszę przyznać są świetne a najbardziej mi się podobają te ostatnie *.*
    Chociaż chyba nigdzie bym ich nie założyła :P

    ReplyDelete
  52. ale cacuszka, na poczatku myslalam, ze te wzory sa dorobione w photoshopie ;)

    ReplyDelete
  53. własnie wczoraj takie na allegro ogladałam, a widze, że essence też takie ma w swojej ofercie, strasznie mi się podobają i musze je koniecznie nabyc, po twoim poscie chce je jeszcze bardziej. Powiedz mi tylko, czy je da sie sciagnac bez rozerwania ich , czy nadaja sie do wielokrotnego uzytku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez problemu sciagniesz i sa do wielokrotnego uzytku:) moje ponownie zamknelam w pudeleczku.

      Delete
    2. to super, teraz już napewno sobie je kupię, dzięki :)
      takiego czegoś mi brakowało do makijażu walentynkowego...ehhh w przyszłym roku poszaleje :)

      Delete
  54. oojacie, nigdy czegoś takiego nie widziałam, ale teraz mnie to urzekło! genialnie to wygląda. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Merg, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    ReplyDelete
  55. Piękne są te rzęsy ;o
    Ja również już obserwuję:)

    ReplyDelete
  56. Cudowne :) Rzęsy wyglądają jak z kreskówki.
    Śliczny kolor ust :)

    ReplyDelete
  57. nie miałam doczynienia, ale świetnie wyglądają *,*

    ReplyDelete
  58. Sam makijaż bardzo mi się podoba ale rzęsy są w zupełnie nie moim stylu.

    ReplyDelete
  59. Beautiful blog! Love those lashes. Thank you for your comment and for following :) Following back*
    enjoy ^^

    * http://a-taste-of-h.blogspot.com/ *

    ReplyDelete
  60. o świetny blog
    i sądząc po zdjęciach w postach- ładna jesteś (bardzo ;) )

    ano OBSERWUJĘ ;) i liczyłabym na to samo ?? :D <----------

    do wygrania KSIĄŻKA!
    DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ty to masz przyklejone do rzęs? :O Myślałam, że sobie jakoś dorysowałaś w programie jakimś! :D

    ReplyDelete
  62. Na co dzień bym się nie odważyła, ale na sesję idealne;))

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  63. Nie miałam, i chyba bym się nie odważyła :D Jedynie tak jak piszesz, ewentualnie na jakieś sesje :) pozdrawiam :) buziaki!

    ReplyDelete
  64. Hi dear, I love the make up! So chic! I am following you, thank you for following me.
    God bless

    ReplyDelete
  65. zakochałam się w tych rzęsach !
    Ps. zapraszam do mnie :) jeśli interesują Cię kosmetyki (a zapewne tak jest) to Ci się spodoba :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  66. So interesting blog !
    Thank u for visiting my blog , of course we can follow each other.
    Following u now .
    xx

    ReplyDelete
  67. Waw I love your eyes, the make up and the lashes.
    Thanks for visiting my blog and following. I'm following you too.
    Kisses
    http://fadaz-world-of-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. wow! kiedy pierwszy raz czytałam o tych rzęsach, pomyślałam, że to będzie totalny kicz. ale w takiej minimalistycznej odsłonie efekt jest świetny :) ja jestem niestety okularnicą więc siłą rzeczy sobie ich nie zaaplikuje, szkoda :(
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  69. Hmmm nie wiem czy zdecydowałabym się na takie rzęsy nawet na imprezę :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.