Skip to main content

POZEGNANIE KARNAWALU


To co dobre szybko sie konczy i jutro kochani jest ostatni dzien karnawalu, w ktorym jeszcze raz mozecie poszalec z makijazem.
Nie smutamy sie z tego powodu bo to oznacza, ze niebawem nadejdzie wiosna i znow bedzie radosnie kolorowo.
Ja karnawal  zegnam na wesolo, zwariowanie  poniekad wiosennie tak jak w  rio de janeiro...
A musze dodac  - jest to makijaz nie wyjsciowy a raczej do sesji, zrobiony ot tak z nudow;)





A jak Wy zegnacie czas karnawalu, rownie szalonie jak ja :)

Comments

  1. jak dla mnie makijaż zbyt odważny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo to taki dla zabawy i nie wyjsciowy dodam:)

      Delete
  2. makijażowe dzieło sztuki ♥

    ReplyDelete
  3. Makijaż dobry do zdjęć, jednak nie wyszłabym w nim na miasto, ale brwi są po prostu idealne! Są robione cieniami, czy kredką?

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba, piękne kolory, choć te "błyskotki" moim zdaniem nie potrzebne :)

    ReplyDelete
  5. Piękny <3 Ja bym wyszła w nim na karnawałową imprezę, ba! nawet na normalnie na miasto :D

    ReplyDelete
  6. Kolejne dzieło sztuki!!!! cudowny!!!

    ReplyDelete
  7. Zaszalałaś, mega kolorowo:) Ale nie wpadł mi w oko jakoś. Ale masz tyle przecudnych makijaży, że to nawet lepiej, przecież nie może być zawsze tak żebym się każdym jednym zachwycała, byłoby za idealnie ;) hihi

    ReplyDelete
  8. Bardzo odważnie, kolorowo i optymistycznie. Aż miło popatrzeć;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny i odważny makijaż :)

    ReplyDelete
  10. Ślicznie :) Szkoda tylko że u nas w Polsce na co dzień takie makijaże to dziwactwo

    ReplyDelete
  11. Wow usta zniewalające <3

    ReplyDelete
  12. Makijaż piekny, ale jak dla mnie za duzo tych świecidełek:)

    ReplyDelete
  13. Śliczny makijaż ;) Na pewno nie na ulicę, ale może na jakąś sesję zdjęciową ;)

    ReplyDelete
  14. Piękno w najczystszej postaci!
    Uwielbiam takie 'przesadzone' makijaże, chociaż dla mnie ten przepych jest jak najbardziej przyjemny dla oka. Gdybym tylko wybierała się gdzieś na przebieraną imprezę z pewnością skorzystałabym z Twojego looku jako inspiracji. :)
    Ja osobiście jestem oczarowana i lubię kiedy czyjaś twórczość daje mi możliwość chociaż na chwilę przeniesienia się do kolorowego, bajkowego świata.

    ReplyDelete
  15. świetny makijaż;D

    ReplyDelete
  16. Piękny :) lubię takie szaleństwo z kolorami i dodatkami :) bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  17. jaki świetny, nietypowy makijaż ;)
    obserwujemy ? ;)

    ReplyDelete
  18. świetne i odważne :)

    wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  19. Rewelka!

    Ciekawe rzęsy ! Co to za cuda???

    ReplyDelete
  20. Genialny!!!! Uwielbiam takie makijaże fantazyjne, gdzie można naprawdę poszaleć :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  21. Kochana jestem w szoku...jak ty pięknie malujesz!!! WOW!!! Zdejmuję kapelusz :D !!! Z miłą chęcią obserwuję i już jestem twoją fanką ;)))

    Mam też pytanie do ciebie: polecisz mi jakiś korektor pod oczy? Mam worki pod oczami, wyglądam często na przemęczoną ,a wszystkie kremy, fruidy itp powodują tylko, że są jeszcze głębsze i bardziej niebieskie :( HELP!!!

    Gdybyś mogła odpowiedz na moim blogu, dziękuję ci moja ratowniczko ;D

    ReplyDelete
  22. Piękny make-up! Wyglądasz prze uroczo nie mogę się napatrzeć na zdjęcia :) ♥ obserwuję! :)))

    ReplyDelete
  23. Zaszalałaś, zaszalałaś! Super i bardzo strojnie!

    ReplyDelete
  24. Piękny! :D Jestem pod ogromnym wrażeniem, wygląda jak dzieło sztuki :)).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  25. Woow, jakie genialne! I takie coś powstało z nudów? Super! Dziękuję za obserwację :)

    ReplyDelete
  26. wow! Twoje cienie mają świetną pigmentację:))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paleta Manly polecam jest naprawde dobra i tania :)

      Delete
  27. ale rzęsiska! :)))

    obserwuję.

    ReplyDelete
  28. Bardzo odważny makijaż chyba najbardziej kolorowy ze wszystkich;) Bardzo podoba mi się pomadka;)

    ReplyDelete
  29. Ja bede swoj karnawal zegnac dosc wesolo, pojawi sie o tym notka na moim blogu :D'Co do makijazu jest inpirujacy, jednak bym wyrzucila z ust ta blyskotke srednio mi tu pasuje :)
    Rowniez obserwuje :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt moj makijaz jest tym razem kontrowersyjny a na ustach ten doadatek tak poprostu dalam bez namyslu i jest jak jest:)

      Delete
  30. Jeju *.* Piękne!!!
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    ReplyDelete
  31. Pięknie!!! bardzo ciekawie i oryginalnie :)

    ReplyDelete
  32. Ge-nial-ne ! ♥

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bajecznie i idealnie !! :) Zapraszam do mnie: anotherverra.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. czy ja dobrze widzę, że niektóre rzęsy są kolorowe? i te soczyste barwy... jak zawsze wspaniale dopasowane. super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak niektore wloski maja inna barwe :) chyba jako jedyna zauwazylas:)

      Delete
  35. Oczy pięknie, zrezygnowałabym z diamencika na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj wybryk na ustach :) wiedzialam ze nie pozostanie nie zauwazony:)

      Delete
  36. Jak mogłam tu nie trafic wcześniej ? Blog jest wspaniały , makijaż niesamowity :) Obserwuję :)

    ReplyDelete
  37. świetnie podkreślone oczka!:)

    ReplyDelete
  38. Nie powiem - odważny makijaż. Gdyby odjąć niektóre elementy bardzo by mi się spodobał! Dołączam do obserwatorów, bo fajnie tu u Ciebie. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga - mandyemilyrainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. wow tylko tyle :-)pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Masz niesamowitą wyobraźnie, cierpliwość i zdolności manualne!!! Podziwiam ten makijaż!!

    ReplyDelete
  41. Zaszalałaś w ten karnawał :D makijaż jest super!

    ReplyDelete
  42. Do sesji rzeczywiście świetny:) Od razu ciepło mi się zrobiło!:)

    ReplyDelete
  43. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.