Friday, 8 February 2013

POZEGNANIE KARNAWALU


To co dobre szybko sie konczy i jutro kochani jest ostatni dzien karnawalu, w ktorym jeszcze raz mozecie poszalec z makijazem.
Nie smutamy sie z tego powodu bo to oznacza, ze niebawem nadejdzie wiosna i znow bedzie radosnie kolorowo.
Ja karnawal  zegnam na wesolo, zwariowanie  poniekad wiosennie tak jak w  rio de janeiro...
A musze dodac  - jest to makijaz nie wyjsciowy a raczej do sesji, zrobiony ot tak z nudow;)





A jak Wy zegnacie czas karnawalu, rownie szalonie jak ja :)

64 comments:

  1. jak dla mnie makijaż zbyt odważny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo to taki dla zabawy i nie wyjsciowy dodam:)

      Delete
  2. makijażowe dzieło sztuki ♥

    ReplyDelete
  3. Makijaż dobry do zdjęć, jednak nie wyszłabym w nim na miasto, ale brwi są po prostu idealne! Są robione cieniami, czy kredką?

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba, piękne kolory, choć te "błyskotki" moim zdaniem nie potrzebne :)

    ReplyDelete
  5. Piękny <3 Ja bym wyszła w nim na karnawałową imprezę, ba! nawet na normalnie na miasto :D

    ReplyDelete
  6. Kolejne dzieło sztuki!!!! cudowny!!!

    ReplyDelete
  7. Zaszalałaś, mega kolorowo:) Ale nie wpadł mi w oko jakoś. Ale masz tyle przecudnych makijaży, że to nawet lepiej, przecież nie może być zawsze tak żebym się każdym jednym zachwycała, byłoby za idealnie ;) hihi

    ReplyDelete
  8. Bardzo odważnie, kolorowo i optymistycznie. Aż miło popatrzeć;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny i odważny makijaż :)

    ReplyDelete
  10. Ślicznie :) Szkoda tylko że u nas w Polsce na co dzień takie makijaże to dziwactwo

    ReplyDelete
  11. Makijaż piekny, ale jak dla mnie za duzo tych świecidełek:)

    ReplyDelete
  12. Śliczny makijaż ;) Na pewno nie na ulicę, ale może na jakąś sesję zdjęciową ;)

    ReplyDelete
  13. Piękno w najczystszej postaci!
    Uwielbiam takie 'przesadzone' makijaże, chociaż dla mnie ten przepych jest jak najbardziej przyjemny dla oka. Gdybym tylko wybierała się gdzieś na przebieraną imprezę z pewnością skorzystałabym z Twojego looku jako inspiracji. :)
    Ja osobiście jestem oczarowana i lubię kiedy czyjaś twórczość daje mi możliwość chociaż na chwilę przeniesienia się do kolorowego, bajkowego świata.

    ReplyDelete
  14. Piękny :) lubię takie szaleństwo z kolorami i dodatkami :) bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  15. jaki świetny, nietypowy makijaż ;)
    obserwujemy ? ;)

    ReplyDelete
  16. świetne i odważne :)

    wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  17. Rewelka!

    Ciekawe rzęsy ! Co to za cuda???

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzesy kupilam w claire's na promocji :)

      Delete
  18. Genialny!!!! Uwielbiam takie makijaże fantazyjne, gdzie można naprawdę poszaleć :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  19. Kochana jestem w szoku...jak ty pięknie malujesz!!! WOW!!! Zdejmuję kapelusz :D !!! Z miłą chęcią obserwuję i już jestem twoją fanką ;)))

    Mam też pytanie do ciebie: polecisz mi jakiś korektor pod oczy? Mam worki pod oczami, wyglądam często na przemęczoną ,a wszystkie kremy, fruidy itp powodują tylko, że są jeszcze głębsze i bardziej niebieskie :( HELP!!!

    Gdybyś mogła odpowiedz na moim blogu, dziękuję ci moja ratowniczko ;D

    ReplyDelete
  20. Piękny make-up! Wyglądasz prze uroczo nie mogę się napatrzeć na zdjęcia :) ♥ obserwuję! :)))

    ReplyDelete
  21. Zaszalałaś, zaszalałaś! Super i bardzo strojnie!

    ReplyDelete
  22. Piękny! :D Jestem pod ogromnym wrażeniem, wygląda jak dzieło sztuki :)).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  23. Woow, jakie genialne! I takie coś powstało z nudów? Super! Dziękuję za obserwację :)

    ReplyDelete
  24. wow! Twoje cienie mają świetną pigmentację:))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paleta Manly polecam jest naprawde dobra i tania :)

      Delete
  25. ale rzęsiska! :)))

    obserwuję.

    ReplyDelete
  26. Bardzo odważny makijaż chyba najbardziej kolorowy ze wszystkich;) Bardzo podoba mi się pomadka;)

    ReplyDelete
  27. Ja bede swoj karnawal zegnac dosc wesolo, pojawi sie o tym notka na moim blogu :D'Co do makijazu jest inpirujacy, jednak bym wyrzucila z ust ta blyskotke srednio mi tu pasuje :)
    Rowniez obserwuje :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt moj makijaz jest tym razem kontrowersyjny a na ustach ten doadatek tak poprostu dalam bez namyslu i jest jak jest:)

      Delete
  28. Jeju *.* Piękne!!!
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    ReplyDelete
  29. Pięknie!!! bardzo ciekawie i oryginalnie :)

    ReplyDelete
  30. Ge-nial-ne ! ♥

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bajecznie i idealnie !! :) Zapraszam do mnie: anotherverra.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. czy ja dobrze widzę, że niektóre rzęsy są kolorowe? i te soczyste barwy... jak zawsze wspaniale dopasowane. super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak niektore wloski maja inna barwe :) chyba jako jedyna zauwazylas:)

      Delete
  33. Oczy pięknie, zrezygnowałabym z diamencika na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj wybryk na ustach :) wiedzialam ze nie pozostanie nie zauwazony:)

      Delete
  34. Jak mogłam tu nie trafic wcześniej ? Blog jest wspaniały , makijaż niesamowity :) Obserwuję :)

    ReplyDelete
  35. Nie powiem - odważny makijaż. Gdyby odjąć niektóre elementy bardzo by mi się spodobał! Dołączam do obserwatorów, bo fajnie tu u Ciebie. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga - mandyemilyrainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. wow tylko tyle :-)pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Masz niesamowitą wyobraźnie, cierpliwość i zdolności manualne!!! Podziwiam ten makijaż!!

    ReplyDelete
  38. Zaszalałaś w ten karnawał :D makijaż jest super!

    ReplyDelete
  39. Do sesji rzeczywiście świetny:) Od razu ciepło mi się zrobiło!:)

    ReplyDelete