Sunday, 14 April 2013

MAKIJAZ W GRANACIE


Dzis makijaz w odcieniu granato- kobaltu:)

Jesli masz oczy ciemne, badz zielone skorzystaj z mojej propozycji makijazu. 
Zalety to swietnie wydobyta i podbita teczowka oka. 
Makijaz nadaje sie na wieczor, badz dla tych kobiet co lubia mocniejsze klimaty na dzien. 
Jesli mamy duze oczy bez zachamowania siegamy po czarna kredke, w przypadku malych oczu linie wodna zostawiamy pusta badz podkrelamy biala kredka.
Makijaz swietnie sprawdzi sie z maskara czarna jak i grafitowa - niebieska:) jest on odpowiednikiem najprostrzego smoky eye.





Osobiscie zakochalam sie w tym makijazu i goraco wam go polecam.
 Potrzebujecie tylko granatowy cien, granatowy eyeliner, czarna kredke badz biala, maskare oraz wytrwalosc w robieniu smoky:) 

Powodzenia :)

61 comments:

  1. bardzo mi się podoba! ;) a tęczówki mamy bardzo podobne, więc chyba u mnie też by się wpasował ;)

    ReplyDelete
  2. Wow bright shiny blue looks great!

    ReplyDelete
  3. Piękny ;) Szalenie mi się podoba ;)

    Przyciemniałaś włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak od niedawna jestem oficjalnie czarnula:)

      Delete
  4. piękny odcień niebieskiego <3
    cudny makijaż!!!

    ReplyDelete
  5. Bardzo piękny makijaż :) będę musiała spróbować bo mam ciemne oczy :D

    ReplyDelete
  6. Jak dla zielonych oczu,to jest to makijaż dla mnie!Świetny!:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie i mocno napigmentowane cienie!

    ReplyDelete
  8. zdecydowanie pasuje Ci ten kolor:D piekny makijaz:D

    ReplyDelete
  9. ja też się zakochałam w tym makijażu!!! Uwielbiam taką kolorystykę!!!

    ReplyDelete
  10. Ja osobiście też się w nim zakochałam:) Piekny!

    ReplyDelete
  11. Pięknie, taki szykowny i elegancki :)

    ReplyDelete
  12. Mi pewnie nie pasowałby taki makijaż, oczywiście pomijając fakt, że mam za dziecinną twarz, ponieważ mam ciemnoniebieskie oczy. Zlanie z tęczówką mam gwaratnowane. Ale jest piękny, uwielbiam ten odcień. :D
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  13. Przepiękny, głęboki kolor - chyba też mogę uznać, że się zakochałam w tym makijażu :)

    ReplyDelete
  14. Kiedyś nałogowo malowałam się w ten sposób :) bardzo mi się podoba ten granat, a na Twoich oczach wygląda nieziemsko :)

    ReplyDelete
  15. wygląda to super chociaż nie lubię niebieskiego na oczach :)

    ReplyDelete
  16. genialny, i piękne masz włosy teraz:)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam ten make up :) wyszłabym w takim w dzień bez problemu :)

    ReplyDelete
  18. no jak zawsze ślicznie zrobiony :)

    ReplyDelete
  19. Beautiful eye makeup love!
    Thanks for the follow,
    I'd love to follow you as well!

    Best,
    icantaffordmylifestyle

    ReplyDelete
  20. Absolutely stunning =]

    scarlettandgiselle.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. love the smoky-blue!

    http://fetish-tokyo.blogspot.jp/

    ReplyDelete
  22. Awesome make up! I can't help but stare at those eye make up!

    I love your blog so much <333
    I just followed you via gfc!
    Thanks for the comment.
    Now it's your turn to follow me back.


    click this, NEW POST on my blog: www.fashionerza.com




    ReplyDelete
  23. cudowny- podoba mi się granat na powiekach ♥

    ReplyDelete
  24. Your eyes are so beautiful like this :)

    Thank you for stopping by, following you now!

    Hayfa
    http://chic-and-cliche.blogspot.com/
    http://twitter.com/HayfaMk

    ReplyDelete
  25. amazing makeup !!! i followed you back :)
    you are so pretty too


    www.stylista0fashionista.blogspot.com

    xoxo
    Nada

    ReplyDelete
  26. Niby zwykły i prosty, ale ciekawy i piękny!:)

    ReplyDelete
  27. You're beautiful.I'm following back :* Kisses

    ReplyDelete
  28. Zupełnie inaczej wyglądasz we włosach do góry oraz w ciemnym makijażu, bardziej drapieżnie ale ślicznie. Makijaż dodaje pazura :)

    ReplyDelete
  29. Lovely eye makeup! Please have a DIY post soon, please? :)
    Btw, If you'd love us to follow each other, just let me know.

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    ReplyDelete
  30. This is really amazing!
    I followed you back!
    Xx Anna

    ReplyDelete
  31. Thank you so much for following me! I'll follow you back right away ;D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  32. i always love you make up!!
    such an amazing style!! im gonna follow you now!

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio xx

    ReplyDelete
  33. beautiful eyes!I'm following you back.

    http://umi-fashionstyle.blogspot.jp/

    ReplyDelete
  34. wooowww!!

    http://showmeyourbiggestsmile.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  35. You have amazing eyes! Love it! :*

    XO, Michi
    www.hautemenot.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. stunning eyes!! Thank you for visiting my site :)Yes would love to follow each other!! following you now, hope you follow back Xoxoxo
    www.bow-designs.com
    <33

    ReplyDelete
  37. Thank you for checking out my blog. I am following back!

    You are so good at makeup! Lovely blog.

    ~megan
    http://scottsisterstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jest piękny makijaż oczu!, Podobało mi się to!.

    Już jestem fanką!, Przepraszamy za opóźnienia! ;)

    Przyjemność!

    http://coletas-rebeldes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  39. beautiful makeup!! following now.

    xo erica

    ReplyDelete
  40. Barzo mi sie podoba ten makijaz!!!

    http://unacompradoraenapuros.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  41. Lovely make up:)
    I am following you

    http://joysinani.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  42. przepieknie:) ja mimo duzych oczu jakos nie lubie podkreslac lini wodnej czarna kredka, wydaje mi sie ze zle to u mnie wyglada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci, ze tez nie lubie za bardzo podkreslac lini wodnej czarna kredka, ale w makijazu typu smoky i przy duzych oczach grzechem jest jej nie namalowac:)

      Delete
  43. You are so pretty, lovely make up ideas too! Thank u for following me following u back via GFC and Bloglovin!
    K
    klassystylefiles.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  44. i've never been brave enough to try a bold color like this, but i really like it, the color is wonderful and looks so great on!!

    ReplyDelete
  45. Przecudownie, zachwycasz! i włosy na wielki plus:)

    ReplyDelete
  46. nie dziwie sie ze jestes zakochana w tym makijazu,bo jest PRZECUDNY! :)

    ReplyDelete
  47. Thank you for stopping by and following. Following you back :)
    And I love that look so much! That blue color is amazing!

    - Camilla
    happycompletehome.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. love the eye make-up..i think we already follow each other :)

    ReplyDelete
  49. Mam pytanie i prośbę, napiszesz mi jaki to kolor granatu? :)

    ReplyDelete