Skip to main content

MAKIJAZ MARYNISTYCZNY - DZIEWCZYNA MARYNARZA

Dzis rozpoczne posta troche od swiata mody.

Trendow w modzie jest wiele ale on zawsze pozostanie unikatowy i powraca do nas co roku mam tu na mysli styl marynarski.
Marynarski trend jest bradzo popularny i praktycznie w kazdym kraju kojarzy sie z latem, wkacjami, sloncem. Poniewaz marynarskie paski jak i motywy znane sa praktycznie w kazdym miejscu na swiecie, zapewne ten  trend jest tak dobrze znany i lubiany.

Jakie rzeczy kojarza sie nam z tym wakacyjnym trendem? na pewno wszystko co ma paski najlepiej w kolorach bieli i granatu.
Idac ta idea stworzylam makijaz, na przekor nie w odcieniach granatu a zieleni, obowiazkowo usta podkreslilam czerwona pomadka i by bardziej oddac klimat zalozylam zakiet w paski.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz & Mac

Oczy 

* cien zgnila zielen & Gosh 
* cien czarny & Nakeed2
* cien jasny zielony & Macabella 
* czarny cream eye liner & Sephora
* czarna kredka & Golden Rose* maskara 2000 Calorie & MaxFactor

Usta 

* blyszczyk pomadka & Sephora

Szkoda, ze dziewczyna marynarza zapomniala czapki ale mozna wytlumaczyc to duzym sztormem:) 
Do nastepnego kochani...

Comments

  1. cudny makijaż :) co tu więcej mówić :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny makijaż. Z resztą mnie zawsze się Twoje makijaże podobają :)

    ReplyDelete
  3. Świetne kolory na oku. :D Prawie jak twoje tęczówki. :D
    Zdecydowanie na lato styl marynarski się wpasowuje. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  4. Jestem zakochana w każdym Twoim makijażu!!

    ReplyDelete
  5. Great!! Is soo beautiful!!!

    Have a wonderful weekend!

    Check up my today's post! Hope you like it!

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. bardzo mi przypominasz lisbeth salander z millenim.
    tylko ładniejsza od niej jesteś, zdecydowanie

    ReplyDelete
  7. Bardzo odważny makijaż, osobiście w takich nie gustuje, ale tobie naprawdę do twarzy :)

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się oczy, strasznie!:)

    ReplyDelete
  9. Świetny makijaż bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  10. pasują Ci takie kolory, bardzo :)

    ReplyDelete
  11. Absolutely stunning!

    Happy friday!
    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com [new makeup look for summer]

    ReplyDelete
  12. Piękny makijaż:) Bardzo mi się podoba, sama nie umiałabym tak ładnie się pomalować..

    ReplyDelete
  13. podoba mi się to połączenie:) świetne i oczy i usta:)

    ReplyDelete
  14. cudnie wyglądają te kolory na oku!;))) a dodam, że masz bardzo ładny kolor szminki;)

    ReplyDelete
  15. Makijaz oka przecudny, baaardzo go doceniam! :D

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  16. bardzo podoba mi się Twoja koncepcja :D jest nowatorska, ale dalej pozostaje w tym stylu :>

    ReplyDelete
  17. Niesamowite oczy! *.* Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. sliczny inspirujący makijaż :)
    słyszałam ze tej jesieni będą modne "mokre" czerwone usta
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. Pięknie Ci w tym makijażu! Jestem zachwycona.

    ReplyDelete
  20. Co ja mam Ci napisać? :D Wiesz doskonale,że wyszło idealnie jak zawsze ;P

    ReplyDelete
  21. Świetny !

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? Czekam na odpowiedź
    Oraz zapraszam do Siebie , nowy wpis !
    http://underpressure90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ten jaśniejszy zielony jest genialny. Całość bardzo fajnie Ci wyszła :) /K.

    ReplyDelete
  23. piękny makijaż! uwielbiam czerwoną szminkę, ale nie jest mi w tym kolorze do twarzy :(

    ReplyDelete
  24. Wow love your eye makeup. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours

    ReplyDelete
  25. Hi, You have a Very Nice Blog :) I had Just Started Following it.

    Maybe you would Like My FB page & Follow my blog too?
    www.ourjaipur.com

    ReplyDelete
  26. wow , świetny makijaż , zazdroszczę zdolności , masz cudowne oczy ;)

    ReplyDelete
  27. You are so gorgeous and a true artist with make up!

    Have a great day,
    -Kati

    ReplyDelete
  28. Cudwone kolory.. czułabym się w nich świetnie:) Genialny :)

    ReplyDelete
  29. piękny i barwa i wykonanie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.