Friday, 31 May 2013

MAKIJAZ MARYNISTYCZNY - DZIEWCZYNA MARYNARZA

Dzis rozpoczne posta troche od swiata mody.

Trendow w modzie jest wiele ale on zawsze pozostanie unikatowy i powraca do nas co roku mam tu na mysli styl marynarski.
Marynarski trend jest bradzo popularny i praktycznie w kazdym kraju kojarzy sie z latem, wkacjami, sloncem. Poniewaz marynarskie paski jak i motywy znane sa praktycznie w kazdym miejscu na swiecie, zapewne ten  trend jest tak dobrze znany i lubiany.

Jakie rzeczy kojarza sie nam z tym wakacyjnym trendem? na pewno wszystko co ma paski najlepiej w kolorach bieli i granatu.
Idac ta idea stworzylam makijaz, na przekor nie w odcieniach granatu a zieleni, obowiazkowo usta podkreslilam czerwona pomadka i by bardziej oddac klimat zalozylam zakiet w paski.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz & Mac

Oczy 

* cien zgnila zielen & Gosh 
* cien czarny & Nakeed2
* cien jasny zielony & Macabella 
* czarny cream eye liner & Sephora
* czarna kredka & Golden Rose* maskara 2000 Calorie & MaxFactor

Usta 

* blyszczyk pomadka & Sephora

Szkoda, ze dziewczyna marynarza zapomniala czapki ale mozna wytlumaczyc to duzym sztormem:) 
Do nastepnego kochani...

43 comments:

  1. cudny makijaż :) co tu więcej mówić :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny makijaż. Z resztą mnie zawsze się Twoje makijaże podobają :)

    ReplyDelete
  3. Świetne kolory na oku. :D Prawie jak twoje tęczówki. :D
    Zdecydowanie na lato styl marynarski się wpasowuje. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  4. Jestem zakochana w każdym Twoim makijażu!!

    ReplyDelete
  5. Great!! Is soo beautiful!!!

    Have a wonderful weekend!

    Check up my today's post! Hope you like it!

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. bardzo mi przypominasz lisbeth salander z millenim.
    tylko ładniejsza od niej jesteś, zdecydowanie

    ReplyDelete
  7. Bardzo odważny makijaż, osobiście w takich nie gustuje, ale tobie naprawdę do twarzy :)

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się oczy, strasznie!:)

    ReplyDelete
  9. Świetny makijaż bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  10. pasują Ci takie kolory, bardzo :)

    ReplyDelete
  11. Absolutely stunning!

    Happy friday!
    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com [new makeup look for summer]

    ReplyDelete
  12. Piękny makijaż:) Bardzo mi się podoba, sama nie umiałabym tak ładnie się pomalować..

    ReplyDelete
  13. podoba mi się to połączenie:) świetne i oczy i usta:)

    ReplyDelete
  14. cudnie wyglądają te kolory na oku!;))) a dodam, że masz bardzo ładny kolor szminki;)

    ReplyDelete
  15. Makijaz oka przecudny, baaardzo go doceniam! :D

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  16. Stunning!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. bardzo podoba mi się Twoja koncepcja :D jest nowatorska, ale dalej pozostaje w tym stylu :>

    ReplyDelete
  18. Niesamowite oczy! *.* Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. sliczny inspirujący makijaż :)
    słyszałam ze tej jesieni będą modne "mokre" czerwone usta
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Pięknie Ci w tym makijażu! Jestem zachwycona.

    ReplyDelete
  21. Co ja mam Ci napisać? :D Wiesz doskonale,że wyszło idealnie jak zawsze ;P

    ReplyDelete
  22. Świetny !

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? Czekam na odpowiedź
    Oraz zapraszam do Siebie , nowy wpis !
    http://underpressure90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ten jaśniejszy zielony jest genialny. Całość bardzo fajnie Ci wyszła :) /K.

    ReplyDelete
  24. piękny makijaż! uwielbiam czerwoną szminkę, ale nie jest mi w tym kolorze do twarzy :(

    ReplyDelete
  25. Wow love your eye makeup. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours

    ReplyDelete
  26. Hi, You have a Very Nice Blog :) I had Just Started Following it.

    Maybe you would Like My FB page & Follow my blog too?
    www.ourjaipur.com

    ReplyDelete
  27. wow , świetny makijaż , zazdroszczę zdolności , masz cudowne oczy ;)

    ReplyDelete
  28. You are so gorgeous and a true artist with make up!

    Have a great day,
    -Kati

    ReplyDelete
  29. so beautiful.

    http://beautyshinewoman.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  30. Cudwone kolory.. czułabym się w nich świetnie:) Genialny :)

    ReplyDelete