Thursday, 13 June 2013

TRIP TO MEXICO


Bardzo lubie podrozowac.
Niestety z braku czasu i wielu powodow, dalekie wyjazdy musze sobie na obecna chwile darowac.
Jest tyle pieknych miejsc, w ktorych chcialabym byc;  ponoc marzenia sie spelniaja a ja by je lekko wyprzedzic  wybralam sie dzis w wirtualna podroz do meksyku. 
Rozkochana w barwnych strojch ludnosci miszkajacej w panstwie meksyk, zainspirowana przygotowalam makijaz.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz & Mac

Oczy 

* cien bialy, zolty, pomaranczowy, rozowy, fioletowy & paleta Manly
* biala kredka & Pierre Rene
* gel eyeliner 08 Black Gold & Meybelline
* maskara 2000 calorie & Max Factor

Usta 

* lipcreme Goes and goes & Mac
* pomadka &  paleta Sephora 

A w jaka podroz? gdzie? Wy byscie sie wybraly ;) jestem ciekawa waszych odpowiedzi.




56 comments:

  1. Ja bym chętnie odwiedziła Hiszpanię :) A makijaż precyzyjny i ładny jak zawsze :)

    ReplyDelete
  2. przepiękny, precyzyjnie, dokładnie i tak czysto wykonany :)

    ReplyDelete
  3. Such a colorful and beautiful look! I love it <3

    ReplyDelete
  4. Też chciałabym tam pojechać..
    Ze swoją urodą i takim makijażem na pewno oczarowałabyś cały Meksyk :)

    ReplyDelete
  5. Cudne kolorki :)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jestem pod wrażeniem coraz to nowego makijażu :D oszałamiająco

    ReplyDelete
  7. ślicznie wygląda ten makijaż :) gdybyś zapytała z jakim krajem kojarzy mi się ten makijaż (i gdybyś nie miała takiego tytułu posta) to obstawiałabym Meksyk :)

    ReplyDelete
  8. Piękny i te perełki w kacikach super

    ReplyDelete
  9. fajny pomysl z kuleczkami w kąciku oka, zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. ciekawe ile zajmuje czasu zrobienie tak idealnego makijażu

    ReplyDelete
  11. Wow, bardzo precyzyjne wykonanie. Jestem zachwycona! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  12. jak równiutko! zazdroszczę umiejętności hihi :)

    ReplyDelete
  13. świetne wykonanie, masz precyzję ;) naprawdę genialne!

    + ja bym pojechała do Paryża, całować się pod wieżą Eiffla <3

    ReplyDelete
  14. Ur makeup is always so beautiful... :)

    Keep in touch,
    beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  15. STUNNING!! You are very talented my dear!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jejku jak pięknie! i te kolory :) magia :) również z Tobą się tam przeniosłam :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    ReplyDelete
  17. Oh my gosh, this make-up is absolutely incredible! You do the eyes so well! Love it :)

    Emily x

    http://emiliciastyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  18. Ależ piękny! *.* Cacko! :D

    ReplyDelete
  19. ciekawy, choć nie w moim stylu. nie lubię takich kątów w makijażach, choć kolorystycznie jest przecudowny! :)
    i te perełki! ;)

    ReplyDelete
  20. Ale słoneczne kolory <3 Jak zawsze zrobiłaś kawał dobrej roboty :)

    ReplyDelete
  21. Amazing! I'm in love with this makeup! My favorite of your so far!

    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. U Ciebie pełne profeska:) Ja chętnie wybrałabym się do zielonej Szwecji:)

    ReplyDelete
  23. Prześliczny makijaż bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  24. Co za kolory, przepiękny makijaż ! *_*

    ReplyDelete
  25. Wow what a nice pop of color! Love it :)

    Xx Karen
    sincerelykn.blogspot.ca

    ReplyDelete
  26. Jeśli chodzi o podróż to jadę we wtorek już do egiptu...po raz pierwszy zresztą, więc zobaczymy jak tam jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieje, ze kupilas co potrzeba jesli chodzi o lekarstwa bo wiesz ze tam jest inna flora bakteryjna;)

      Delete
  27. Thank you so much for your follow and comment on my blog. I am following you back and I love your blog.

    xoxo
    lhaki
    www.satin-diaries.com

    ReplyDelete
  28. świetnie pasuje ten makijaż do Twojego typu urody ;)

    ReplyDelete
  29. O matko i córko, to jest tak piękne, że aż brakuje mi słów!

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  30. Zawsze pasjonował mnie ten kraj :)
    A Twój makijaż jest po prostu boski! ♥

    ReplyDelete
  31. Amazing tropical look!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fantastyczny makijaż:) Zazdroszczę Ci tego talentu!:)

    ReplyDelete
  33. Jest obłędnie perfekcyjny! :3
    Kolorystyka jest idealna na teraz. :)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  34. świetny makijaż,nie wiem czy zdecydowałabym się na taką odwagę.Ale lubię czasem poszaleć,więc kto wie!Piękne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  35. fantastycznie !! nie potrafię znaleźć słów by wyrazić mój zachwyt nad tym Twoim dziełem :)

    ReplyDelete
  36. Świetnie jak zawsze :), chciałabym żebyś mi kiedyś zrobiła make up ;)

    ReplyDelete
  37. piękny makijaz...zawsze Cie podziwiałam :) i nie wierze że nie zrobisz tych wywijasów co ja ostanio...no po prostu nie wierze :)

    ReplyDelete
  38. Piękny makijaż! weź mi coś zmaluj :P

    ReplyDelete
  39. oh! thats adorable!! ok, let`s follow each other!
    it`s very interesting here)

    ReplyDelete
  40. Ja bym się wybrała w podróż dookoła świata!:) Uwielbiam podróżować, jeździć samochodem, latać :)
    Makijaż piękny, a nasycone kolory faktycznie kojarzą się z Meksykiem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  41. I love makeup and especially the color scheme. You have some very interesting looks. Greetings from Spain.

    ReplyDelete
  42. wow to już jest prawdziwy talent!
    jestem w szoku, piękne!

    ReplyDelete
  43. Jakie Ty robisz przepiękne makijaże! :-) Żebym ja chociaż w 1/3 tak potrafiła ;-) Muszę się w końcu wziąć za naukę kreski eyelinerem, bo pasowałoby umieć równo narysować ;-)

    ReplyDelete
  44. Makijaż jest przepiękny :) Masz talent :)

    ReplyDelete