Monday, 24 June 2013

TRUSKAWKOWE CIASTKO:)

Lato, lato wszedzie....nigdy nie bedziemy miec tej pory roku dosc a moze nawet ciagly niedosyt;)
Kiedy tylko mam nastroj uwielbiam tworzyc makijazowe szalenstwa, dzis inspiracje podala mi moja mala ksiezniczka, czy znacie bajke truskawkowe ciastko? 
Oficjalnie zapraszam Was w bajkowa podroz po truskawkowym ciasteczku ;)






No i czy nie jest apetycznie ;)
W kazdym z nas drzemie jeszcze takie dziecko :) 
Zdarza Wam sie jeszcze ogladac bajki, ja sila woli jestem na nie obecnie skazana ;)))

80 comments:

  1. Piękny i bardzo apetyczny makijaż :) Aż mi narobiłaś ochoty na lody truskawkowe ;)

    ReplyDelete
  2. w taki bajkowy świat mogłabyś zabierać mnie codziennie ;)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie - świetny pomysł :))

    ReplyDelete
  4. genialnie! takie zabawne makijaże są świetne :D!

    ReplyDelete
  5. swietnie! tylko pewnie zaraz Ci ktos napisze,ze on by tak z domu nie wyszedl;p

    ReplyDelete
  6. ja ta bajeczkę znam i przyznam się że często ją ogladam z moimi dzieciaczkami!!! a makijaż jest cudowny!!! przesliczny i mega słodki!!!

    ReplyDelete
  7. śliczna z ciebie jest truskaweczka ;)
    ja oglądam z moimi dziećmi

    ReplyDelete
  8. ale cudownie Ci to wyszło :)
    pięknie oddane kolory i tak starannie wykoany cały makijaż :)

    ReplyDelete
  9. super. te łezki są jakby w 3d, wypukłe. super efekt :)
    ciekawy makijaż :)

    ReplyDelete
  10. przepiękny makijaż, co prawda nie na co dzień, ale jest bardzo okazały

    ReplyDelete
  11. Piękny, jak zawsze zresztą :)

    ReplyDelete
  12. śliczny makijaż, a efekt pestek truskawki - rewelacja

    ReplyDelete
  13. Amazing make up love the seeds details beautiful. Just followed you back on both. Have a great day xoxo ES
    www.liveyourpassion.gr

    ReplyDelete
  14. Świetna improwizacja :)
    Po tytule od razu wiedziałam, że chodzi o tą bajkę :D

    ReplyDelete
  15. sliczny makijaz:D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. A mnie się skojarzyło nieco z Arbuzem:)

    ReplyDelete
  17. Amazing, so much fun!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wysiadam przy Tobie :D
    Jesteś genialna ;]

    ReplyDelete
  19. Ale truuskawkooowooo :D a te pesteczki dodają uroku
    bajkę też chcąc nie chcąc znam :)

    ReplyDelete
  20. Ty to masz pomysły na siebie!

    ReplyDelete
  21. FENOMENALNIE, przesłodko :)
    Super :)

    ReplyDelete
  22. So beautiful...it made me think of watermelons! :)

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Love this look on you gorgeous colours

    C x

    http://beautiesunlocked.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  24. Masz talent, sliczny makijaz, pozdrawiam z Manchesteru xxx
    Follow each other?

    ReplyDelete
  25. Very original, an original make. kisses

    ReplyDelete
  26. Nie no, padłam na kolana, genialnie to wymyśliłaś. Od razu widać, że to ciasteczko truskawkowe!:)

    ReplyDelete
  27. Bardzo oRyginalne i bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  28. Słodki ten makijaż, a szczególnie kropeczki :)

    ReplyDelete
  29. piekny makijaz!
    w sam raz na sesje zdjeciowa :)

    ReplyDelete
  30. Mnie się taki makijaż kojarzy z arbuzem :)

    ReplyDelete
  31. Przecudny, zachwycił mnie totalnie!

    ReplyDelete
  32. apetyczny makijaz ;) faceci pewnie chcieliby Cię schrupać jak taką słodką truskawkę :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. e e ...e tylko ten jeden moze ;))

      Delete
  33. This is the most adorable thing ever, great job! It also reminds me a bit of watermelon slices <3

    Roxx~
    P.S - check out my new post: http://roxxanaifrim.blogspot.ro/2013/06/meow-im-diva.html

    ReplyDelete
  34. Świetna interpretacja! :)

    ReplyDelete
  35. your make up is quite special, well done! wish I could make up like that!

    ReplyDelete
  36. O kurcze jestem zachwycona! :) Bardzo pomysłowy makijaż ;)

    ReplyDelete
  37. Kurde ale piękne ! Ja ledwo co potrafię pomalować oczy!

    ReplyDelete
  38. bardzo ładny makijaż :P szkoda że jestem beztaleniciem jeśli chodzi o malowanie :P

    ReplyDelete
  39. So bight and juicy! Love it!

    Have a nice day!
    ♥ Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. apetycznie :) ale jak dla mnie to bardziej arbuz niż truskawaka :):)

    ReplyDelete
  41. Piękny makijaż chociaż mi się kojarzy z arbuzem :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  42. ale świetny truskawkowy make up ! uzdolniona jestes ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogpsot.com

    ReplyDelete
  43. Jaka z Ciebie apetyczna truskaweczka :D Super inspiracja i pomysł na makijaż :)

    ReplyDelete
  44. Mam taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    ReplyDelete
  45. Bajeczny makijaż ;) Wyszedł Ci naprawdę rewelacyjnie :D Masz fantazję kobietko :)

    ReplyDelete
  46. fantastycznie :) masz wspaniałe pomysły !

    ReplyDelete
  47. o mój boże... jakie cudowne makijaże...ja też chce tak umieć malować!!

    ReplyDelete
  48. Twoje inspiracje mnie zachwycają:-) Piękne makijaże. Tyle magii, kolorów, cudnie. Obserwuję:-)

    ReplyDelete
  49. This look is unbelievable !
    You should make a video tutorial of it! :)

    Hayfa
    http://chic-and-cliche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. great look!
    Would you like to follow each other on GFC? Just let me know and I'll follow you right back!

    I invite you and your readers to join Persunmall giveaway hosted on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    ReplyDelete
  51. pięknie, kreatywnie, kolorowo..:)

    ReplyDelete
  52. Amazing post :)
    Check out this giveaway, summer clothes and $100 gift card!

    Your Princess is in Another Castle


    xx Sofie

    ReplyDelete
  53. I had to translate to see that this is a strawberry look. I thought it was watermelon, but that's my bad, I love it so I see it in everything. :)

    ReplyDelete
  54. pięknie wyglądasz Kochana! :)

    ReplyDelete
  55. Bardzo apetycznie :) Ogromnie podoba mi się kolor, który masz na ustach :)

    ReplyDelete
  56. Ulala , genialnie się ten makijaż prezentuje ;P.

    ReplyDelete
  57. I love your creativitet <3,i want to ask you if you want to follow each other on bloglovin and facebook,becouse i want remove gfc?

    have a fashionable day!!

    xoxo

    ReplyDelete
  58. W końcu w każdym z nas drzemie małe dziecko ;) A inspiracji można szukać wszędzie :)

    ReplyDelete