Saturday, 13 July 2013

KOLOROWY MAKIJAZ SLUBNY

Mial byc zwykly makijaz dzienny a powstal kolorowy slubny.
Moja wersje teczowego makijazu slubnego kieruje do tych kobiet ktore nie ograniczaja sie tylko do bezu i branzu; kobiet ktore lubia wyrozniac sie i za pomoca zdecydowanych barw pragna podkreslac swoje urodowe walory.
Kolorowy, teczowy makijaz slubny jest jak najbardziej w tym sezonie trendy.






Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz & Mac

Oczy 

* cienie  & paleta Sephora
* biala kredka & Rimmel
* gel eyeliner 001 black  & Rimmel
* maskara 2000 calorie & Max Factor

Usta 

* pomadka &  paleta Sephora 


33 comments:

  1. Bardzo podobny makijaż wczoraj nosiłam :) Takich samych kolorków użyłam w tych samych miejscach na powiece heheh :) Tylko jeszcze bardziej mnie poniosło bo usta też były kolorowe mega różowe ;D Raz się żyje, a co ;)

    ReplyDelete
  2. Cudowny:) Pomalowałbym się tak do ślubu:) Aż szkoda,że jestem już po... :)

    ReplyDelete
  3. Jak zawsze mi się bardzo podoba szczególnie, że ja należę do tych odważniejszych

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się ;]
    Ale ja wolę zdecydowanie 'nudne' makijaże ślubne, ewentualnie smoczka jakiegoś ;D

    ReplyDelete
  5. Genialny :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczny makijaż :) Ja na swój ślub też będę miała w kolorze ;)

    ReplyDelete
  7. What pretty eye makeup..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  8. Śliczny makijaż...piękne blendowanie ;)

    ReplyDelete
  9. Też chcę kolorowy makijaż do ślubu :D mam nadzieję, że uda mi się to marzenie spełnić :)

    ReplyDelete
  10. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego cudnego ślubnego makijażu:)

    ReplyDelete
  11. delikatny i jednocześnie szykowny :) super.

    ReplyDelete
  12. Śliczny, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  13. boski i odważny jak na ślubny :)

    ReplyDelete
  14. makijaz piekny! ale ja osobiscie nie jestem fanka zbytnio kolorowych makijazy slubnych:P

    ReplyDelete
  15. Cudny ale na ślub bym się nie odważyła. Na co dzień jak najbardziej, jest śliczny!

    ReplyDelete
  16. Jak na ślubny to troche nie bardzo ale jak na dzienny w wakacje super :)

    ReplyDelete
  17. Pretty colours!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. beautiful
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny :D
    piękne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  20. tworzysz piękne makijaże :)

    ReplyDelete
  21. Odważny makijaż dla panny młodej, ale śliczny:) Prawie na lato:)

    ReplyDelete
  22. Jest naprawde przepiękny.. <3

    ReplyDelete
  23. Powiem tak: kolorowe makijaże rządzą!
    Ja jeszcze dodałabym w kącikach żółtego - np. z Inglota:)


    pozdrawiam ze http://spinkiiszpilki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kolorowy makijaż ciekawy.Dodam także że róż z Maca ładnie podkreśla policzki:)

    ReplyDelete