Saturday, 3 August 2013

MAKIJAZ SYRENA

Wierzycie w syreny....

Syreny mieszkaly na wyspie znajdujacej sie miedzy wyspa Kirke a Skylla i Charybda. Siedzialy na lace i spiewaly. Na wybrzezu znajdowalo sie mnostwo kosci tych, ktorzy uslyszeli ich spiew i wyszli na lad. 
Odyseusz przeplywajac statkiem w ich poblizu za rada Kirke kazal przywiazac sie do masztu po wczesniejszym zalepieniu uszu woskiem swoim towarzyszom. Chcial uslyszec ich spiew i przezyc. Wydal bezwzgledny rozkaz, aby go nie rozwiazano, mimo blagan. Gdy jego statek szczesliwie minal wyspe, zrozpaczone syreny rzucily sie w morskie odmety....



Opowiesci o syrenach jest wiele ale nie martwcie sie ja nie bede spiewala ani grala na harfie, nie zabije tez przy tym nikogo a przeniose was w morska kraine;) 


Makijaz wykonalam w calosci cieniami z palety Golden Rose.
W chrakteryzacji nie moglo zabraknac morskiego eyelinera na linii wodnej; odrobina zlota konieczna, i wszystkie inne dodatki w formie drobinek polyskujacych po to by w pelni oddac syrenkowy klimat. 



Mam cicha nadzieje, ze moja osoba jako syrenka przypadnie Wam do gustu;)
Udanego weekendu Wam zycze kochani.

40 comments:

  1. cudowny makijaż, jak u syrenki :)

    ReplyDelete
  2. Piękna z ciebie syrenka :)
    zapraszam cie do mojego projektu :) http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/07/projekt-makijazowo-paznokciowy-piekno.html

    ReplyDelete
  3. Faktycznie skojarzył mi się z syrenka :D

    ReplyDelete
  4. Mistrzostwo! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przepiękny makiajaż, ślicznie wyglądasz:) nie mogę się napatrzeć na oczy, super!

    ReplyDelete
  6. Genialny makijaż, stosujesz jakąś bazę pod cienie?

    ReplyDelete
  7. Nieziemsko wyszła ta syrenka :D No przecudownie :D

    ReplyDelete
  8. Cześć syrenko, pięknie wyszło! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwazaj bo Cie zaczaruje;) i zaczne spiewac;)

      Delete
  9. nie mam pojęcia jak Ty to robisz:)

    ReplyDelete
  10. coś ostatnio dużo syren widzę :p Bardzo fajnie wyszło, mnie też czeka sesja syrenia tylko czekam na nizsze temp. bo syrenka sie rozpłynie heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadmiar wody w Ie sprawil ze naszlo mnie na syrene;) zapraszam do siebie tutaj nie rozplyniesz sie;)a poplyniesz.

      Delete
  11. you are so talented
    you look gorgeous
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeszcze nigdy nie widziałam tak pięknie pomalowanej syrenki!!! wszystko jest ideale- oczka, brwi, kolorystyka i te gwiazdki na policzku!!! wyglądasz cudownie!!!

    ReplyDelete
  13. Brakuje mi słów, bo każdy Twój makijaż to mistrzostwo :)

    ReplyDelete
  14. WOW jakie oczka kolorowe! świetne barwy dobrałaś :)!

    ReplyDelete
  15. You look beautiful!
    Amazing!
    Xx Anna

    ReplyDelete
  16. Te swiecące dodatki jeszcze bardziej potegują piekno tego makijażu:)

    ReplyDelete
  17. genialny, bardzo mi isę podoba

    ReplyDelete
  18. Love the colors!

    Have a great day!
    ♥ Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przepięknie połączone kolory i te błyszczące dodatki naprawdę dodają pozytywnego efektu!!! :)

    ReplyDelete
  20. To jest po prostu rewelacja, cudo i jeszcze mogę tak długo. Zawsze chciałam być syrenką, bo się Arielki naoglądałam. ;)

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to na co czekasz pedzle w dlon i zamieniaj sie w Arielke;)

      Delete
  21. przepieknie! tylko nie bardzo podobaja mi sie brwi,moglas zrezygnowac z tego bo wygladaja jak niedokonczone

    ReplyDelete
  22. jestem zauroczona Twoim wyglądem jako syrenka :) Przepiękne kolory, które idealnie się ze sobą komponują

    ReplyDelete
  23. Bardzo pomysłowy makijaż, efekt jak najbardziej mi się podoba!

    ReplyDelete
  24. Ten krem BB z Garniera ostatecznie nie jest taki zły, ale po prostu używałam trochę lepszych produktów w tej samej cenie, więc nie kupię kolejnego opakowania:) makijaże wspaniałe:) dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  25. Świetny! Bardzo podoba mi się jak łączysz kolory :))
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  26. wow, coś wspaniałego ! Przeniosłaś mnie myślami w całkiem inny - podwodny wymiar :)) Na pewno niejeden rybak skusiłby się na taką syrenkę :P

    ReplyDelete
  27. Dawno mnie tu nie było.:( Ale już nadrabiam zaległości. Obejrzałam poprzednie prace.Wszystko cudne!!!!:)A syrenka totalnie mnie zachwyciła!:)

    ReplyDelete
  28. Wow wow wow, jestem pod wrażeniem!świetny pomysł z brwiami :)

    ReplyDelete
  29. prze śliczny makijaż!!!!
    chciałabym tak być pomalowana:)))

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Nieźle:) Ostatnio szukałam syrenich makijaży i póki co mam 2 faworytki - twój makijaż i ten http://makeupfriends.wordpress.com/2013/08/27/syrena/
    Czasem lubię się pobawić z makijażem w domu i szukam inspiracji więc teraz czeka mnie spore podwójne wyzwanie.

    ReplyDelete
  31. ale ładnie!! kurcze, sesji z syreną jeszcze nie robiłam!

    ReplyDelete