Wednesday, 11 September 2013

MAKIJAZ JESIEN KOLEJNA ODSLONA - A MOZE LETNI ARBUZ :D

Mial byc makijaz o innej tematyce a powstal jesienny look- tak stwierdzil moj maz ;)

Moze nie jest to typowa jesien ale barwy mowia same za siebie, chyba nastawilam sie juz tak bardzo na ta pore roku, ze odruchowo zmalowywuje cos co jest z jesienia zwiazane.
Makijaz oczywiscie niewyjsciowy a powiedzialabym taki na poprawe nastroju ;D


I troche w innym swietle


Nastepnym razem postram sie zmalowac cos znacznie wyjsciowego;) 

41 comments:

  1. Mi bardzo przypomina - przez te czarne kropki - arbuza. :D Ale w sumie po dłuższej kontemplacji kolorystyki jesień też widzę. ;) Bardzo podoba mi się kolor ust. :3

    ReplyDelete
  2. Szalenie i smakowicie :D Czyli zajefajnie!

    ReplyDelete
  3. Mi się ten makijaż najbardziej kojarzy z arbuzem, z resztą jak widzę po komentarzach-nie tylko mi :D

    ReplyDelete
  4. WOW!!! Really Beautiful!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    ReplyDelete
  5. you're so talented!!

    would you like to follow each other? please, let me know :)

    Petush

    ReplyDelete
  6. Przypomina mi arbuza, którego przed chwilą zjadłam :D

    ReplyDelete
  7. Hi!
    Wonderful blog! Would you like to follow each other? (GFC, bloglovin, facebook, Instagram)
    Please let me know, I will follow you back immediately.
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kreatywnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a takie tam dziwactwo jak zwykle;)

      Delete
  9. cudowny makijaz :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Za każdym razem jeszcze bardziej zaskakujesz, hmm szokujesz :) pozytywniee :)

    ReplyDelete
  11. Jak ja uwielbiam te twoje ekstremalne makijaże ;) masz wyobraźnie

    ReplyDelete
  12. thank you for following me! i'm following you back now :) keep in touch!

    Petush

    ReplyDelete
  13. Hi sweetie! Absolutely amazing your make up!!
    Big kisses!

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/NEW POST UP!

    ReplyDelete
  14. Great Blog! I love the style of it

    visit my
    Blog | Facebook | Bloglovin

    let me know what you think :)

    would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  15. that looks so amazing! Thanks for following my blog! I am now doing the same

    xx
    dontcoralwithme.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. oj tam, to też jest wyjściowe w sam raz na imprezę dla przebierańców! :D

    ReplyDelete
  17. Mi się kojarzy z soczystym arbuzem :D a ten z kolei łączy się z wakacjami :)
    Wykonanie jak zwykle fantastyczne*.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  18. such an amazing make up!!

    http://letapisnoir.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Very Creative.. Love it <3 Thanks for visiting my Blog. Following you on GFC, Bloglovin and FB as suggested by you. Would love the same :)

    xx
    xx Chaicy - Style..A Pastiche!

    ReplyDelete
  20. Fantastyczny!i świetnie wyglądają te kolory, poza tym bardzo kreatywny, a zresztą jak zawsze!:)talent jakich mało...

    ReplyDelete
  21. jak dla mnie to jest arbuz ;D fajny pomysł :)

    ReplyDelete
  22. Thank you, I follow you too:)xx

    ReplyDelete
  23. arbuz jak nic :D świetny make-up, gratuluję kreatywności :)

    ReplyDelete
  24. o matko ja cudownie! jestem zachwycona!

    dziekuje Ci za przemily komentarz! co powiesz na wzajemna obserwacje?

    ReplyDelete
  25. Ślicznie, jestem w szoku normalnie :o
    zapraszam do mnie, może Ci się spodoba :D

    ReplyDelete
  26. A mi się ten makijaż kojarzy z latem :). Przepiękny, jak zawsze ;)!

    ReplyDelete
  27. bardzo radosny makijaż. Przyglądając się, aż sama uśmiechałam się do siebie. Kolory soczyste i bardzo pozytywnie nakręcające.

    ReplyDelete