Wednesday, 18 September 2013

SUBTELNA PANI JESIEN

Jakis czas temu wzielam udzial w konkursie u Kosmetycznej Hedonistki; zadaniem bylo wykonanie makijazu o tematyce pory roku.

Jako, ze mamy jesien za oknem stad i pomysl na jesien w makijazu; wiem, ze zanudzam Was totalnie ta jesienna aura ale obiecuje wiecej makijazy jesiennych juz nie bedzie na blogu... jupii
Na wygrana nie licze bo konkurencji powiedzmy sobie nie ma ;D ( wiedza to Ci co sledza str konkursowa ) ale trenowac trzeba.

A tak prezentuje sie moja praca 




Tak jak obiecalam wiecej jesieni juz nie bedzie moze cos mrocznego....badz wyjsciowego zmaluje? 
Macie na cos ochote?

27 comments:

  1. Ten makijaż do dajeci elęgacji i zmysłowosći wygładasz w tym jako osoba która przykówa uwagę

    ReplyDelete
  2. Jak zawsze przepiękny makijaż. I mój głos w konkursie już masz:)
    Chętnie zobaczyłabym coś mrocznego w Twoim wykonaniu:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Make up is just perfect! You look adorable, so chic and in style)) Those photographs are stunning!!!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  4. wiedziałam, że to jest twoja dla tego ją polubiłam ;) mi się on podoba ;)

    ReplyDelete
  5. ah cudo, i jeszcze ten kwiatuszek we wlosach!

    ReplyDelete
  6. przepiękny makijaż, piękna złota jesień ;)

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja i makijaż ;)

    ReplyDelete
  8. makijaz super ale nie pasuje mi tu kolor kwiatka:P

    ReplyDelete
  9. Mnie się bardzo podoba! i te futro dodaje temu makijażowi niezwykły styl:) Może rzeczywiście zmalujesz coś ,,na ciemno"?:)

    ReplyDelete
  10. How cute you are!
    Check out my blog and if u like it u can follow me back :)
    Kiss

    ReplyDelete
  11. usta bardzo fajnie dopełniają całość :)

    ReplyDelete
  12. Piekny makijaż, a co do konkursu to nie ma sie co martwic, ja też próbuję i cieszę się z motywacji do wykonania kolejnego makijażu, a wygrana...no cóż nie jest najważniejsza:)
    Ja poproszę coś mrocznego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam sie z Toba w 100% nagroda nie jest wazna, liczy sie satysfakcja ze zrobilo sie znow cos fajnego;D

      Delete
  13. Bardzo ładny i delikatny makijaż. :) Podoba mi się!
    Podoba mi się kolor ust, ale ja nie jestem na tyle odważna żeby swoje pomalować na czerwono. :)
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam czerwień na ustach :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    ReplyDelete
  15. Świetny makijaż, czerwone usta to jest to:)

    ReplyDelete
  16. Jak dla mnie jest piękny i nawet, jak nie wygrasz, to możesz być z niego dumna :).

    ReplyDelete
  17. zmysłowo, pięknie. faktycznie i jesiennie:)

    ReplyDelete