Tuesday, 22 October 2013

Sugar Skull - HALLOWEEN

Jestem ogromna fanka makijazy halloweenowych, halloween jest to moment gdzie mozemy przez chwile poniesc sie fantazji i wygladac nieco inaczej; przybierac inne twarze no czysta wariacja.

W internecie jest masa makijazy o tematyce sugar skull, no zakochalam sie w tej formie zdobienia twarzy, niby jest tak ozieble a jednak kobieco ;) 
A to co zmalowalam w trakcie robienia obiadu; nie wiem czy tez tak kazda z Was ma jak ja, ale robie kilka rzeczy na raz i wracam ponownie do makijazu az wreszcie jakims cudem udaje mi sie go dokonczyc;D to sie nazywa podzielnosc uwagi.




kosmetyki

* biala farba water basedface& body make-up Sanzallo
* czarna farba water basedface& body make-up Sanzallo 
* turkusowa, fioletowa farba  water basedface& body make-up Sanzallo
* cien turkusowy eye shadow 022 Mac
* cien fioletowy eye shadow 014 Mac
* czarny cien paleta Golden Rose
* czarna kredka kohl pencil 020 MaxFactor

No to pozostalo teraz to wszystko zmyc:) 


42 comments:

  1. wow chciałabym tak potrafić..:)
    bardzo ladnie Ci to wyszło...
    PS śliczne masz tło :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. tlo to moja biala chusta pod szyje;D

      Delete
    2. Wydaje mi się, że koleżance chodził o tło na blogu... :) A makijaż super!

      Delete
  2. pięknie wyszło :) strasznie mi się podoba ten typ makijażu :)

    ReplyDelete
  3. Omg , This is just fantstic...
    dont forget to enter my MIgnon Mignon Sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  4. super, dla mnie jak najbardziej jest tu taki meksykański motyw śmierci :)

    ReplyDelete
  5. AMAZING!!!!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  6. Piękna praca!!! <3 Ale zmywania tego to ja nie zazdroszczę hihi :)

    ReplyDelete
  7. Piekna, ja zrobiłam cos bardziej przerażającego:)

    ReplyDelete
  8. dobra robota ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zmywanie tego to musiała być masakra ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie taki diabel straszny;)

      Delete
    2. Taka już praca najpierw przyjemność później te gorsze sprawy :-) Ja tak mam z włosami najpierw czesze, tapiruje, lakieruje a późnej muszę to jakoś rozplątać :-)

      Delete
  10. Swietnie Ci wyszlo ! :) Jestem pod wrazeniem tych wszystkich drobnych szczegolow !

    ReplyDelete
  11. wow this is a brilliant ,,make up'' :) my sister did this last year for halloween,but with darker color :)

    ReplyDelete
  12. Swietny makijarz na Halloween! Slicznie ci wyszlo <3 :) Obserwujemy rowniez!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. No na prawdę fajnie :)
    Ja też bym tak chciała umieć

    ReplyDelete
  14. Hi dear!
    Amazing makeup for halloween, you're an artist!
    xoxo

    ReplyDelete
  15. Kurcze rewelacja :) świetne kolory :)

    ReplyDelete
  16. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  17. Mistrzostwo:)
    Tez bym tak chciała umieć robić :)
    genialne kolory:)

    ReplyDelete