Sunday, 27 October 2013

Zielono mi - Makijaz dzienny

Makijaz jaki dzis wykonalam nalezy do grupy makijazy dziennych. 

Strasznie zatesknilam za zielenia na calej powiece wiec oto i ona w roli glownej; nie chcialam tez za bardzo bawic sie w modelowanie oka wiec odcien zieleni polaczylam delikatnie z cieplym zlotem a jako kontrast na linii wodnej i przy gornej linii rzes rowniez dodalam akcent zieleni. Calosc makijazu dopelnilam delikatna pomadka.





Niedziele uznaje za rozpoczeta;D i dluzej sie chociaz pospalo.


40 comments:

  1. Pięknie ta zieleń wygląda na powiece :) i bardzo Ci pasuje :)
    Hehe.. :D ja też dłużej pospałam ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  2. Ale ładnie Twoja tęczówka wygląda przy tej zieleni! :)

    ReplyDelete
  3. Piękny makijaż :) przypomina mi wiosnę, lekki, świeży, dziewczęcy :)

    ReplyDelete
  4. jesteśbardzo zdolna piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  5. oh, wow! How original and simply magical) You look like a fairy! Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  6. piekny! uwielbiam takie kolory! pasuja Ci idealnie:)

    ReplyDelete
  7. Piękne oczy, zabójcze spojrzenie i zniewalający makijaż. Ekstra. ;3

    ReplyDelete
  8. Kolor zielony jest niesamowity, pięknie wygląda w połączeniu ze złotem.
    Ten makijaż jest takim małym wspomnieniem lata :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie rozświetla spojrzenie :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna zieleń makijaż bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Ładny kolor cienia, ale nie widzi mi się z zieloną tęczówką :)

    ReplyDelete
  12. śliczne kolory, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  13. uwielbiam zielenie szczególnie takie soczyste...

    ReplyDelete
  14. Taki delikatny, a taki piękny:)

    ReplyDelete
  15. Prosty, ale bardzo efektowny. Narobiłaś mi ochoty na zielony make up, a na taki nie mam nigdy ochoty:P

    ReplyDelete
  16. Piękny makijaż.:)
    Pasuje Ci zielony kolor. :)

    ReplyDelete
  17. Cudne zdjęcia. Żebym ja umiała tak profesjonalnie wykonywać makijaż...:)

    ReplyDelete
  18. ciekawa zieleń aczkolwiek do mnie nie przemawia, ja bym się źle czuła w takim odcieniu.

    ReplyDelete
  19. i love it. beautiful make up.

    http://beautyshinewoman.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  20. Pasuje Ci w zieleni:) Piękny makijaż!

    ReplyDelete
  21. Śliczny, pięknie Ci w zieleni :)

    ReplyDelete
  22. Wow awesome stuff! love the color

    http://fashionhamburg.blogspot.de/?m=1

    ReplyDelete
  23. piękny:) ja źle czuję się w makijażu bez kreski. Oko wydaje mi się takie "łyse" xD za to Tobie idealnie pasują takie makijaże, aż zazdroszczę:D

    ReplyDelete
  24. Gorgeous! I love the colour!

    Following!

    x Linda
    www.flowerchildlinda.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. przepiękny kolorek!!
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ale cudowne makijaze i masz dealna cere!zazdrosze

    ReplyDelete