Tuesday, 5 November 2013

Makijaz dzienny z mocnym akcentem na ustach

Witajcie kochani 


Na wstepie pisze, ze dopadla mnie choroba i mecze sie z nia od tygodnia ;/ kto mnie zna wie, ze ja choroby nie wyleze i stad ciagnie sie ona za mna w nieskonczonosc;D 
Makijaz ktory wykonalam  jakis czas temu nalezy do dzienniakow; mocny akcent na ustach postawilam z racji tego, ze czerwien w tym sezonie jest poprostu trendy;) 
Odrobine niebieskiego cienia na dolnej powiece dodalam ot tak poprostu co sprawilo, ze makijaz stal sie taki niecodzienny.




Mam nadzieje, ze przeziebienie wreszcie mnie opusci i wroce z nowymi do Was makijazami;D
O rany juz listopad i niedlugo patrzec beda swieta :)))

25 comments:

  1. lubię mocne usta i delikatniejsze oczy.

    ReplyDelete
  2. Ładnie Ci w nim ;)
    Życzę powrotu do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż. Co masz na ustach? Piękny kolor!

    ReplyDelete
  4. Kolejny piekny makijaż!!! niebieski cień na oczkach wyglada cudnie , a czerwone usteczka-miodzio !!!
    Wracaj do zdrówka szybko!!!

    ReplyDelete
  5. Supr pomadka i niebieski cień !

    ReplyDelete
  6. cudowny makijaż...ostatnio polubiłam własnie mocny akcent na ustach i takie kolorki:)

    ReplyDelete
  7. bardzo podobny zrobiłam sobie dzisiaj :)

    ReplyDelete
  8. Ta niebieska kreska na dolnej powiece - mój wakacyjny hit :D

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny, ten niebieski akcent świetnie podkreśla oczy ;)

    ReplyDelete
  10. ślicznie podkresla oko ten niebieski cien :)

    ReplyDelete
  11. piękny makijaż cudnie w nim wyglądasz!

    ReplyDelete
  12. Czerwona szminka bardzo mi się podoba, ale zawsze u kogoś na ustach a nie na moich :)

    ReplyDelete
  13. Kolory razem fajne, ale coś mi nie gra z dolną powieką... A co to za niebieski cień?

    ReplyDelete
  14. Fajny makijaż uwielbiam czerwone usta :)

    ReplyDelete
  15. Świetny makijaż oczu :) piękny ten niebieski kolor :) co to za kolor? :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  16. Właśnie mnie zainspirowałaś:) Nie wpadłabym na to, że mogę połączyć niebieskie akcenty z dziennym makijażem.

    ReplyDelete
  17. Zawsze ma ślicznie podkreślone rzęsy :)

    ReplyDelete