Saturday, 16 November 2013

ROMANTYK Z LETNIO - ZIMOWA NUTA

Witajcie 


Dzis przychodze z makijazem no nieco odkopanym na moim komputerze; romantyk z letnio-zimowa nuta;) brak czasu i praca  to powod zaleglosci na blogu ale mysle odkuc sie niedlugo i zaskoczyc Was czyms innym nowym.
Ja nie uznaje ograniczenia w kolorach, ze jak jesien to malujemy sie pod ta pore roku- uwazam natomiast  malujmy sie tak jak mamy na to ochote nie wazne czy to wiosna, lato, jesien, zima ;D 
Mam nadzieje, ze moj romantyk przypadnie Wam do gustu.


Makijaz wykonalam w calosci cieniami z palety Golden Rose, ktora goraco polecam - piekne kolory i  nienaganna pigmentacja + trwalosc. 

25 comments:

  1. Cudny a te kolory zachwycają! :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyszło :) Kolory mają niesamowitą intensywność i barwę, a to mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  3. śliczny makijaż ...piękna kolorystyka :)

    ReplyDelete
  4. Nobody can play with colors better then you..
    FAB..
    Happy Weekend
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  5. Piękny makijaż! I te kolory! Bardzo do Ciebie pasują :)

    ReplyDelete
  6. lubię takie kolory, piękny makijaż, oby częściej ;-)

    ReplyDelete
  7. ależ wspaniała kolorystyka. pięknie!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Dokładnie - zgadzam się z tą opinia - to jeden z piekniejszych makijaży - ten dobór kolorów mnie urzekł w 100% - zresztą to moje ulubione barwy ;-)

      Delete
  9. jestem pod takim wrażeniem, że siedzę przed komputerem z miną "O" CUDOO <3

    ReplyDelete
  10. Świetne są te kolory <3 Makijaż piękny! :)

    ReplyDelete
  11. Piękny makijaż! Paleta rzeczywiście cudnie napigmentowana!!! A jaka to konkretnie paleta? Podesłałabyś linka?

    ReplyDelete
  12. Piękne kolorki makijaż całościowo jest śliczny

    ReplyDelete
  13. piekny makijaz...urzekłas mnie tymi kolorkami :)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam takie odważne połączenia kolorów... dla mnie pięknie!

    ReplyDelete
  15. Jakie piękne kolory ! śliczny makijaż :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. Amazing... I love the comb of colors. Have a great evening. Xoxo V.V.

    ReplyDelete