Friday, 31 May 2013

MAKIJAZ MARYNISTYCZNY - DZIEWCZYNA MARYNARZA

Dzis rozpoczne posta troche od swiata mody.

Trendow w modzie jest wiele ale on zawsze pozostanie unikatowy i powraca do nas co roku mam tu na mysli styl marynarski.
Marynarski trend jest bradzo popularny i praktycznie w kazdym kraju kojarzy sie z latem, wkacjami, sloncem. Poniewaz marynarskie paski jak i motywy znane sa praktycznie w kazdym miejscu na swiecie, zapewne ten  trend jest tak dobrze znany i lubiany.

Jakie rzeczy kojarza sie nam z tym wakacyjnym trendem? na pewno wszystko co ma paski najlepiej w kolorach bieli i granatu.
Idac ta idea stworzylam makijaz, na przekor nie w odcieniach granatu a zieleni, obowiazkowo usta podkreslilam czerwona pomadka i by bardziej oddac klimat zalozylam zakiet w paski.








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz & Mac

Oczy 

* cien zgnila zielen & Gosh 
* cien czarny & Nakeed2
* cien jasny zielony & Macabella 
* czarny cream eye liner & Sephora
* czarna kredka & Golden Rose* maskara 2000 Calorie & MaxFactor

Usta 

* blyszczyk pomadka & Sephora

Szkoda, ze dziewczyna marynarza zapomniala czapki ale mozna wytlumaczyc to duzym sztormem:) 
Do nastepnego kochani...

Monday, 27 May 2013

MAKIJAZ SLUBNY - BRIDAL MAKEUP

Makijaz slubny musi byc idealny, jest to dzien tak wyjatkowy, ze kazda z nas marzy by wygladac zjawiskowo.

W sezonie slubnym 2013 modne sa trzy rodzaje makijazu: smoky eye, kolor teczy, nude-makeup. 
Ja postanowilam polaczyc dwa trendy mianowicie smoky eye i nude-makeup. Jak dobrze wiemy makijaz smoky kojarzy nam sie z mocno zaakcentowanym okiem wyrazistoscia a nude z delikatnoscia, naturalnoscia. Moze moj makijaz ma sie nijak dokladnie do pelnego smoky i minimalizu nude ale napewno jest ich mieszanka;) 








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* bronzer & Revlon
* roz  Dainty & Mac 

Oczy 

* cien rozowy paleta  Ombre Absolue Rose & Lancome 
* cien fioletowy & Sephora 
* cien bezowy & Nakeed 2
* bialy cien & Sephora 
* pylek & Inglot
* biala kredka Soft Kohl & Rimmel * czarna kredka & Benefit 
* czarny cream eye liner & Sephora
* maskara 2000 Calorie & MaxFactor


Usta 

* blyszczyk &  paleta Sephora 

No to teraz zostalo mi powiedziec po raz drugi slowo TAK :)

Friday, 24 May 2013

Makijaz Tropikalny - TROPICAL MAKEUP

No i pogoda nam sie popsula.. i by Wam ja nieco poprawic wykonalam makijaz w odcieniach lata.
Goracy piasek, slonce,  morska bryza to jest to co znajdziecie wlasnie w tym makijazu.
Mam nadzieje, ze choc przez chwilke wprowadzilam Was w wakacyjny klimat.









Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder & Vichy
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
*  bronzer & Sephora 
* roz Vintage District & Essence

Oczy 

* cien rozowy, pomarnczowy Good Girl & Sleek
* cien fioletowy & Mac
* niebieska kredka Exaggerate 240 Aqua & Rimmel
* czarny cream eye liner & Sephora
* maskara 2000 Calorie & MaxFactor


Usta 

* blyszczyk Vinyl Max & Rimmel



Tuesday, 21 May 2013

TCHNIENIE LATA - BREATH OF SUMMER


Pewnie  zastanawiacie sie co ja tak ostatnio umieszczam makijaze o tematyce lata; jest cieplo, pieknie, slonecznie co nastraja mnie i pewnie Was pozytywnie a to niesie za soba takie a nie inne wlasnie makijaze. 
Czekam na lato jak na szpilkach i wciaz tworze... raz lepiej raz gorzej byle do przodu;)




Makijaz wlasciwie mozna zaliczyc do kategori makeup day, nieco ozywionego niecodzienna kreska. 
Lini wodnej nie podkreslalam w calosci czarna kredka po to by nadac bardziej kociego zalotnego wygladu.

Milego dnia Kochani ...

Sunday, 19 May 2013

Makijaż w stylu Scarlett Johansson - Defilada Gwiazd z Golden Rose


I przyszedl czas na kolejny makijaz z zabawy Defilada gwiazd z Golden Rose. 
Na wstepie male ogloszenie ;)) musze zaznaczyc ze daleko mi do orginalu przez to, ze mam inny typ urody, rysy twarzy niz Scarlett Johansson. 
Wiadomo nie u kazdej z nas dany makijaz jakim sie inspirujemy bedzie wygladal podobnie i do tego te moje kudelki czarne.
Makijaz jest bardzo prosty w wykonaniu, potrzeba tylko zloty cien wlasciwie 2 jego odcienie, czarna kredka, tusz i gotowe. 

Mysle ze takiego typu konkursy sa swietna zabawa bo mozecie sprawdzic w czym Wam do twarzy;)







Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz Coralista & Benefit
* bronzer & Sephora

Oczy 

* zloty cien & paleta Nakeed 2
* zloty miedziany & Micabella 8 stock
* czarna kredka  Smoky Effect Eye Pencil & Golden Rose
* maskara Hypnose &  Lancome

Usta 

* pomadka & paleta Sephora



Friday, 17 May 2013

MAKIJAZ WIOSENNO - LETNI


Miesiac maj w pelni rozkwita, u ludzi na twarzach widac usmiech i zadowolenie. 
Kazdy dzien zbliza nas malymi krokami do lata. 
W szafach zmiany zmiany; chowamy cieple ubrania i zamieniamy na te zwiewne, nawet kuferek z kosmetykami tetnic zaczyna zyciem kolorami...
Dzis bedzie wiec makijaz wiosenno-letni, romantyczny cos dla zakochancow bo przeciez maj jest takim miesiacem milosci, zauroczenia jednym slowem W maju jak w raju :)








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
*  roz Dainty & Mac

Oczy 

* makijaz w calosci wykonany cieniami z palety Sephora
* srebrny pylek & Inglot
* czarna kredka & Sephora 
* black eyeliner & Sephora
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel

Usta 

* pomadka & paleta Sephora


Mam nadzieje, ze makijaz przypadnie Wam do gustu.
I do nastepnego... maj inspiruje ;)

Wednesday, 15 May 2013

NAIL ART


Dzis wpis bedzie poswiecony Nail Art:) a wlasciwie o tym co mozna wykonac w wolnej chwili.
 Jedni ogladaja tv, czytaja ksiazki albo tak jak ja mecza pazurki. 
Chcialam Wam pokazac zdobienie niezywkle latwe w wykonaniu jak najbardziej trendy cos jak inny french. Marzy mi sie by miec piekne i dlugie paznokcie ale jesli nie ma sie to co sie chce trzeba pokochac to co sie ma. Wiec prosze Was kochani o wyrozumialosc.....




W tej formie nail art mozecie smialo szalec z kolorami a cyrkonie zastapic innym gadzetem. 
Mysle, ze na zblizajace sie lato bede wracac do zdobienia nie raz:)

A czy Wy macie juz wypracowany wzor do ktorego bedziecie wracac nie raz? co bedzie dla Was trendy tego lata? neony, zielenie a moze klasyczna ponadczasowa ,czerwien.

Friday, 10 May 2013

MAKIJAZ W STYLU RIHANNY DEFILADA GWIAZD Z GOLDEN ROSE

Czesc kochani

Mam dla Was propozycje makijazu w stylu ala Rihanna. 
Skad taki pomysl na makijaz a przypadkowo weszlam na str Golden Rose i zobaczylam, ze organizuje fajny konkurs gdzie celem przewodnim jest swtorz swoja stylizacje na wzor podanej gwiazy tygodnia. 
W  tym tygodniu inspirujemy sie Rihanna a, ze ja lubie postac piosenkarki nie moglam nie zmalowac stylizacji w stylu Rihanna;)








Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
* roz Dainty & Mac

Oczy 
* cielisty cien Sephora
* czarna kredka & Sephora 
* blekitna kredka Emily Waterproof Eye liner  Golden Rose 110
* niebieski cream eye liner & Sephora
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel

Usta 

* pomadka & paleta Sephora

Ubolewam nad tym, ze nie moge w pelni odzwierciedlic zdjecia mianowicie wlosy i kolor karnacji ale Rihanna jest tylko jedna;)



Wednesday, 8 May 2013

RIMMEL 60 SECONDS 320 RAPID RUBY


Przyszedl czas na post lakierowy. 
Nie musze Wam pisac o marce Rimmel, kazda z Was pwenie miala z nia stycznosc. 
Osobiscie zakochalam sie w 320 Rapid Ruby, uwazam ze wszelkie odcienie czerwieni zawsze beda ponadczasowe, glamour.
Pierwsza warstwa lakieru w zupelnosci pokrywa plytke, dla zwiekszenia intensywnosci koloru nalozylam druga.
Lakier wysycha delikatnie na plytce paznokcia wiec nie musisimy spieszyc sie z malowaniem.



zdjecie w sloncu


Na zdjeciach widac dwie warstwy lakieru + top coat.

Sunday, 5 May 2013

MAKE - UP WITH A BIT OF LUXURY


Witajcie kochani

Dzis w Irlandii pogoda piekna, slonko swieci i za chwile pakuje torbe by wyruszyc z rodzinka nad morze:)
Wiem, ze za wczesnie na jakie kolwiek opalanie ale sam spacer po plazy ten szum daje duzo radosci.
W zwiazku z tym ze dzis morze to i makijaz w podobnym morskim klimacie. 










Twarz

* podklad Colorstay & Revlon
* puder Nearly Naked 020 Light Pale & Revlon
* korektor  Colorstay 03 Light Medium & Revlon
*  bronzer & Sephora 

Oczy 

* czarny cien & Nakeed 2
* bialy cien & paleta Sephora
* niebieski cien & Sephora
* czarna kredka & Sephora 
* cream eye liner & Sephora
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel
* niebieski pylek & Nyx


Usta 

* pomadka & paleta Sephora

Zycze Wam slonecznej i pieknej niedzieli...

Wednesday, 1 May 2013

HELLO MAY


Czesc Kochani 

Witam Was majowo:) 
Tak sie ciesze, ze mamy juz ten miesiac bo coraz blizej nam do lata a i mojego urlopu;) 
W Irlandii pogoda zaskakuje 14 stopni:) moze nie jest to rewelacja ale na panujace tu dosc czesto warunki deszczowe, zimne sprawia, ze kilka kresek w gore a czlowiek jest happy.

.... Hello may ;)





Ciekawa jestem jak spedzacie ten pierwszy majowy dzien? 
Grile odkurzone? 
Ja miesiac zaczelam z pedzlami w reku myslicie, ze tak bedzie przez 31 dni:)