Friday, 7 February 2014

Ambasadorka Pierre Rene i Miyo / Paczka

Kochani 
Jakis czas temu bralam udzial w konkursie  na Ambasadorkę marki Pierre Rene i Miyo ;)
Powiem tak nie spodziewalam sie, ze moge wygrac bo poziom prac byl naprawde wysoki. 
Jednak marzenia sie spelniaja :) mam i ja kosmetyki ktore zdobyly serca nie jednej blogerki.
Osobiscie nie mialam az tak duzej stycznosci z produktami Pierre Rene / Miyo czas to nadrobic.
Tylko od czego tu sie teraz zabrac...;)


Na pewno na poczatek odstawie dotychczas uzywany podklad z Revlon, ale czy sie polubimy z nowym produktem?
Lakiery do paznokci maja piekne kolory wiec bedzie mozna stworzyc cos na plytce rowniez fantazyjnego;) 
Cienie to moj barwny swiat wiec wkrotce bedziecie mogli zobaczyc jak sie prezentuja na powiece.


W paczce znajdowaly sie rowniez kredki do oczu, Kajal, tusze do rzes.
Bardzo lubie eksperymenowac jesli chodzi o tusze do rzes; dosc czesto zamiast jednego uzywam dwoch produktow dzieki czemu uzyskuje naprawde fajny efekt. Mam nadzieje, ze tu tez sie nie zawiode a tusze spisza sie wzorowo. 

Zawartosc paczki prezentuje sie naprawde obiecujaco; zobaczymy jak to teraz przeklada sie na jakosc.
Jednak na wszystko potrzeba czasu, bede starala sie Wam recenzjowac kosmetyki i moje odczucia a przede wszystkim bede duzo malowac...

Makijaz dzieki ktoremu zdobylam ambasadorstwo




Zmalowalam doslownie to co mi wpadlo do glowy, na ostatnia chwile; wiele prac bylo bardzo artystycznych i na przekor pomyslalam sobie, ze wykonam cos zwyklego. Udalo sie - do dzis nie wiem jak ale jestem z tego powodu bardzo szczesliwa. Dziekuje Pierre Rene/Miyo;)

Pozdrawiam Karolina 


32 comments:

  1. Super! :) Zazdroszczę. :) Mam nadzieję, że też mi się uda następnym razem. :)

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę :) Ja jak zwykle dowiedziałam sie o konkursie za późno :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedzie na pewno jeszcze nastepna edycja wiec glowa do gory;)

      Delete
  3. uwielbiam ich cienie:) podkład skin balance jest świetny!:)

    ReplyDelete
  4. Gratuluje i życzę miłego testowania :)

    ReplyDelete
  5. fajny widok :D ja już testuję :) i jestem zadowolona :) czekam na makijaze:D

    ReplyDelete
  6. Oj też bym się ucieszyła z takiej paczki :) Gratuluje i czekam na recenzje kosmetyków :)

    ReplyDelete
  7. Seems like great stuff!

    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com {new post! >> vampy valentine}
    www.facebook.com/oxanamua
    Follow @oxanamua on Instagram

    ReplyDelete
  8. Śliczny , precyzyjny makijaż :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękny ten makijaż, gratuluję ;)

    ReplyDelete
  10. Należy Ci sie :-) zdolna i skromna...NAJLEPSZA

    ReplyDelete
  11. Congratulations dear, you look beautiful!

    Love,
    FASHIONHYPNOTISED

    ReplyDelete
  12. Gratuluję! Makijaż zachwycający, więc nie dziwię się, że Cię wybrali ;)

    ReplyDelete
  13. Świetny blog obserwuję i liczę na to samo :) http://snackbills.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Już dałam obserwację przepraszam musiałam źle kliknąć,bardzo się cieszę że takie osoby jak Ty czytają mojego bloga Twój jest cudowny *-*

    ReplyDelete
  15. Wooooooooo, ale tego dużo! Lakiery rewelacja, chętnie bym Ci je podkradła ;D

    ReplyDelete
  16. o jacie, jaki makijaż piękny!

    ReplyDelete
  17. Gratulacje! :-) Makijaż świetny, masz talent :)

    ReplyDelete
  18. gratulacje! teraz czekamy na kolejne prace :)

    ReplyDelete
  19. Twoje makijaże mnie zachwycają, tak po prostu. I chyba nie trzeba więcej słów :)

    ReplyDelete
  20. gratuluję i powiem szczerze, sama chętnie bym się do czegoś z tego dobrała :D

    ReplyDelete
  21. Ogromne gratulacje! :) tyle wspaniałości :) A makijaż świetny :)

    ReplyDelete
  22. świetne rzeczy mają :) dasz recenzję odkładu zastanawiam się nad kupnem ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie ze dam ale minie troszke czasu;)

      Delete
  23. Świetna paczuszka, dużo testowania będzie :)

    ReplyDelete