Monday, 10 February 2014

MAKIJAZ DZIENNY - PALETA SLEEK GARDEN OF EDEN

Paletke Sleek Garden of Eden ma juz chyba kazda z nas, pierwszy raz zauwazylam to cudenko u dziewczyn na blogach i postanowilam, ze musze ja miec.
Jestem posiadaczka kilku produktow ze sleeka, ale najbardziej sie ciesze, ze garden of eden zasilila moj kuferek.
Cienie maja piekne barwy - delikatne nie nachalne,  sa swietnie napigmentowane; fantastycznie sie pracuje nimi na powiece.



A tak oto prezentuje sie makijaz ktory wykonalam jakis czas temu ta paletka




Ktora z Was posiada Sleek Garden Eden? jakie sa wasze wrazenia co do tej paletki?




45 comments:

  1. Ja jeszcze je nie mam , jeszczeee. Ale jest na liście zakupów :)

    ReplyDelete
  2. Chyba z każdego kosmetyku wydobywasz potencjał, jak zwykle bardzo mi się podoba - podoba mi się to że masz pasję :)

    ReplyDelete
  3. Piękny makijaż ;) ja teraz przymierzam się do zakupu mojej pierwszej paletki i od tygodnia nie wiem jakie kolory wybrać ;(

    ReplyDelete
  4. Piękny :) jeszcze jej nie mam ale mam w planach zakupić..

    ReplyDelete
  5. Wooooow:) śliczne oczka. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Nie mam tej paletki, ale inne ze Sleeka mam. :) Lubię je, a makijaż śliczny.

    ReplyDelete
  7. Garden of Eden jest cudna, zwłaszcza odcień Tree of life, piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękny makijaż, świetne kolory! :)

    ReplyDelete
  9. Sliczny ten makijaz! Rewelacja :) Wszystkie makijaze jakie widzialam przy uzyciu tej paletki sa boskie! Kusi strasznie ;)

    ReplyDelete
  10. Gorgeous make up! And it's perfect for your eyes! I really like it!
    xx

    ReplyDelete
  11. Wow! Perfekcyjny makijaż :) Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. you look great no matter what kind of makeup your wearing.

    ReplyDelete
  13. Jeden z najpiękniejszych makijaży jakie widziałam do tej pory przy użyciu tej paletki!
    Piękny!!! <3

    ReplyDelete
  14. Nobody can play with shadows better than you , your eye makeup is gorgeous
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  15. Boski makijaż, masz wielki talent. Aczkolwiek nie maluję się jeszcze tak mocno. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + W pasku bocznym znajdziesz rozdanie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  16. Makijaż piękny , zrób recenzję tej paletki;)

    ReplyDelete
  17. pieknyyyy:))) jak zieleni nie lubie tak tez czekam na te paletkę:) na pewno cos wymodze i moze polubie zielen na powiekach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak nie lubisz zieleni to wykorzystaj bronzy;) na pewno cos wymodzisz;))

      Delete
  18. Jeszcze nie mam ale słyszałam same dobrze rzeczy o tej paletce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest naprawde dobra i godna polecenia;)

      Delete
  19. śliczny makijaż :) fajna jest ta paletka;)

    ReplyDelete
  20. Prześliczne kolorki:) do mnie też dziś dotarła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedziesz naprawde zadowolona z niej;)

      Delete
  21. Na pierwszy rzut oka kolory wydają się bardzo ciemne, ale widzę, że można też z niej wyczarować jaśniejsze makijaże. Zastanawiam się nad kupnem.

    ReplyDelete
  22. Piękny makijaż <3
    Paletka też cudna, ale niestety zielenie mi nie pasują:/

    ReplyDelete
  23. Wspaniały makijaż! Chyba muszę zamówić tą paletę ;)

    ReplyDelete
  24. Bardzo,ae to bardzo podobają mi się brązy w tej paletce:)

    ReplyDelete
  25. Nie posiadam tej paletki, jakoś kolory do mnie nie przemawiają.

    Makijaż perfekcyjny ! :)

    ReplyDelete
  26. UMMM... COŚ PIEKNEGO, DOPIERO WLAZLAM I DOLĄCZYŁAM DO GRONA A JUŻ JESTEM ZACHWYCONA :)

    ReplyDelete
  27. Świetny post!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mogę oglądać takie makijaże godzinami...no, ale nie mam na to czasu ;p Przepiękny :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. cudny makijaż !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mam ją i czekam aż znajdę chwile i coś zmaluję;) A Twój makijaż śliczny:)

    ReplyDelete
  31. piekny ten makijaz !!!! sliczna jestes

    ReplyDelete
  32. Twoja oczy są "hipnotajzyn"! :)

    ReplyDelete
  33. zakochałam się w tych odcieniach ♥

    ReplyDelete