Wednesday, 19 March 2014

SPRING MAKEUP - WIOSENNY MAKIJAZ

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
 Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty.....


Mysle, ze wiele nie musze pisac, wiosna na zewnatrz, w sercu no i na powiekach. Piekna pora roku a po niej jeszcze cieplejsze lato ;)
Przedstawiam Wam moj makijaz na wiosne 2014;)




Uzyte kosmetyki:


- cien limonki, zolty Miyo
- Miyo Eye Liner kredka do oczu niebieska nr 03
- Micabella cien sypki ( zielen, zolty )
- Golden Rose Satin Smoothing Podklad nr 24
- Golden Rose Liquit Concealer korektor 
- Pierre Rene Compakt Powder nr 03
- Miyo Doll Face compakt powder nr 01 Vanilla
- Miyo Sun Kissed bronzer 
- Pierre Rene Hi-Tech tusz pogrubiajacy
- Sephora kremowy Eye Liner
- Sephora Paleta Pomadka

Mam nadzieje, ze moja wersja makijazu wiosennego na 2014 przypadnie Wam do gustu ;)





33 comments:

  1. Wygląda świetnie, energetycznie i apetycznie, bo kojarzy mi się z nowalijkami. :D

    ReplyDelete
  2. Przepiękne oko, iście wiosenne :)

    ReplyDelete
  3. Cudowny makijaż wyczarowałaś. A ten róż wygląda słodko ale nie wyobrażam sobie tego mejkapu bez niego!:)

    ReplyDelete
  4. świetny, świetny, świetny!

    łatwiutki, śliczniutki i mega kolorowy!
    ach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozyczylam od mojej ksiezniczki ;P

      Delete
    2. Czyżbyś miała córcię? :>

      Delete
    3. tak mam za miesiac moja gwiazda konczy 5 latek;)

      Delete
    4. Ojej, taka duża? A Ty wyglądasz na taką młodziutką - dałabym Ci tyle, ile sama mam... :) Czyli 21.

      Delete
  5. Cudowny, wiosenny makijaż:) Piękne kolory. Zapraszam do mnie na konkurs: http://wytycznekosmetyczne.blogspot.com/2014/03/koknurs-do-wygrania-100z-do.html

    ReplyDelete
  6. Cudownei energetyczny makijaz :)

    ReplyDelete
  7. Piękny, ta limonka mi się najbardziej podoba :)

    ReplyDelete
  8. śliczny wiosenny makijaż :)

    ReplyDelete
  9. Widać, że masz prawdziwy talent do wizażu :)

    ReplyDelete
  10. ślicznie,ale usteczka to już wogóle cudo!

    ReplyDelete
  11. Ale soczyście!! Pięknie! <3

    ReplyDelete
  12. Świetnie! :) Od razu czuć wiosnę :)

    ReplyDelete
  13. Prześliczny makijaż wiosenny :)

    ReplyDelete
  14. Such a gorgeous look for spring! So bright and juicy!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  15. w połączeniu z ustami wygląda niesamowicie :)

    ReplyDelete