Sunday, 20 April 2014

Elegancki Makijaz swiateczny

Mamy swieta wielkanocne, jestem nieco spozniona z postem bo tematem przewodnim to makijaz swiateczny ale lepiej pozno niz wcale;) jutro kolejny dzien swietowania.

Makijaz postanowilam utrzymac lekko w barwach wiosennych stad ta zielen w kaciku wewnetrznym; linie rzes nieco ozywilam zlotym linerem; usta delikatnie podkreslilam blyszczykiem. 
Jesli jeszcze nie macie w swojej kosmetyczce palety Sleek Garden of Eden nie zwlekajcie z zakupem bo to wlasnie nia zmalowalam moj wielkanocny look;)




A jak wyglada Twoj makijaz swiateczny, moze postawilas na klasyczna kreske i mocne usta badz puscilas wodze fantazji i zaszalalas kolorami;)

Wesolych Swiat...



23 comments:

  1. Śliczny :) Pięknie wygląda ta złota kreska <3

    ReplyDelete
  2. Postawiłam na lekki podkład mineralny, korektor pod oczy, kontur i tusz do rzęs. :) Do tego jedynie pomadka ochronna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czemu dodało mi tylko pół komentarza? :/

      W każdym razie - napisałam jeszcze, że całość fantastycznie współgra z Twoim kolorem tęczówki. <3

      Delete
  3. wow you are so good at makeup, love your eye make up

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się ten dodatek złotka :]

    ReplyDelete
  5. Piękniy makijaż oczu. świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  6. Mój makijaż na każdy dzień świąt inny ale też kolorowy i już niedługo będzie na blogu :) więc zapraszam :*

    ReplyDelete
  7. Lekki, a zarazem kolorowy makijaż z blaskiem- to mi się podoba. Mimo barw nie pozbawiłaś go lekkości:) Wesołych SWIAT:)

    ReplyDelete
  8. Taki wiosenny z pisankami sie kojarzy :)

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze piękny i subtelny:)

    ReplyDelete
  10. Przecudowny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. nietuzinkowy, kolory fajnie sie uzupelniaja:)

    ReplyDelete
  12. Cudowne kolorki!!! Piękne oczka :)

    ReplyDelete
  13. przepiękny:-) całość prezentuje się zachwycająco, pięknie wyrównana cera i piękne brwi:-)

    ReplyDelete