Sunday, 15 June 2014

MAKIJAZ INSPIROWANY RIHANNA - CFDA AWARDS

Uwielbiam Rihanne za urode, wokal oraz niebanalne stylizacje.
Gdy zobaczylam tylko makijaz w ktorym Rihanna zaprezentowala sie na CFDA Awards poprostu zakochalam sie w nim;) nic dodac i ujac stal sie on moja inspiracja. 






Uzyte Kosmetyki:

cienie Miyo
- brokat srebrny Nyx
- Pierre Rene podklad Comfort Matt nr 03
- Miyo Doll Face Compact Powder puder nr 01 Vanilla
- Miyo puder sypki Transparent Loose Powder
- Benefit Hoola Bronzer 
- Miyo black Maniac kredka do oczu 
- Loreal kredka do oczu nr 201
- Pierre Rene Genial Volume maskara
- Miyo stylizator do brwi Clever Brow nr 01 Black
- Miyo Lipstick pomadka nr 02 Vanilla Pudiding

Pamietajcie kochani, ze makijaz inspirowany to nie zywa kopia orginalu, im wiecej waszej inwencji tym lepiej;)



23 comments:

  1. Woow rewelka-uwielbiam ostatnio szarości na powiekach:)

    ReplyDelete
  2. rewelacja, pięknie Ci to wyszło

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż. Bardzo Ci w nim ładnie :-)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się, widać, że włożyłaś w to wiele pracy, ładny makijaż

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podoba, lubię Cię w takich ciemniuchach :)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie w nim wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba ten makijaż - a Ty pięknie go odwzorowałaś !! ;)

    ReplyDelete
  7. Idealnie odwzorowane. Rihanna jest piękną kobietą. :)

    ReplyDelete
  8. Piękny makijaż :)
    Czy biżuteria którą masz na głowie to naszyjnik ? Gdzie kupiłaś ? jest przepiękny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupilam go w tamtym roku w Claire’s.

      Delete
    2. jakbyś kiedyś chciała sprzedać to jestem chętna :D

      Delete
  9. Jakie Ty masz przyciągające spojrzenie! :)

    ReplyDelete
  10. O takiej pomadki szukam:) a makijaż piękny:)

    ReplyDelete
  11. ślicznie Ci ten makuup wyszedł!

    ReplyDelete
  12. wow gorgeous make up
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  13. bardzo oryginalnie - podobasz mi się:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    ReplyDelete
  14. Biżuteria jak i twój makijaż mnie urzekły <3

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    ReplyDelete