Saturday, 27 September 2014

MAKIJAZ W BARWACH JESIENI

Jesien chyba juz mnie dopadla patrzac po tym  jak czesto dodaje posty, blog pajeczyna zaczyna zachodzic tworzac nastroj halloweenowy;) 
Powiem tak duzo sie dzieje u mnie  stad ten zastoj ale postaram sie jakos nadrabiac zaleglosci.
Dzis bedzie makijaz w barwach jesiennych ktore otaczaja nas coraz to bardziej. 



Makijaz w calosci wykonalam moimi ulubionymi kosmetykami z Pierre Rene/Miyo.

Was tez dopada jesienna aura, jak z nia walczycie a moze nie wzbraniacie sie i cieszycie sie obecna chwila;)

21 comments:

  1. Piękny makijaż, idealny na jesień :) U mnie też dziś jesiennie :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie dobrane kolory. :D Bardzo ładna, makijażowa jesień. :)

    ReplyDelete
  3. Piękny :D Ja bardzo lubię jesienne wieczory. Szczególnie gdy spędzam je popijając ciepłą herbatę i bazgroląc coś w szkicowniku :)

    ReplyDelete
  4. so nice! Love it :)

    x Maria
    New outfit post up on my blog
    featuring MY NEW SMOCK DRESS

    ReplyDelete
  5. i really like the way you included color in the look
    Happy sunday,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  6. bardzo naturalny jest ten makijaż:)

    ReplyDelete
  7. Piękny dobór kolorystyczny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczny makijaż, masz piękne duże oczy :)

    ReplyDelete
  9. pięknie. Uwielbiam intensywne akcenty w wewnętrznym kąciku. A ta złota żółć prezentuje sie cudownie.

    ReplyDelete
  10. cudny makijaż...jak zawsze.. :)

    ReplyDelete
  11. Mnie dopadło już pod koniec lata, ale walczę i wracam do blogosfery w końcu, mam nadzieję :) Makijaż śliczny, jak bukiet kolorowych liści!

    ReplyDelete
  12. Oh my Godness you are so talented. Love the mix of all those beautiful colours.
    claudiapersi.blogspot.ca

    ReplyDelete