Sunday, 3 April 2016

FACE CHART


WITAJCIE 

Dawno, ale to naprawde dawno nie bylo mnie na blogu z wielu powodow jedni wiedza dlaczego inni moze nie ale grunt Wracam:)) 
Dlugo  zbieralam sie w sobie by napisac posta; od czego zaczac moze makijaz...zaczne od tego, ze rozpoczelam szkole wizazu. Zbieralam sie do tej decyzji odnosnie edukacji bardzo dlugo odkad prowadze bloga ale nadszedl czas gdy chcesz byc lepsza w tym co kochasz, chcesz sie czuc pewnie i odpowiedzialnie wobec osoby ktora malujesz stad ten krok.

Dzis chce Wam pokazac projekt makijazu zaprojektowanego przeze mnie, jest to smokyeye; uwierzcie mi malowanie na papierze daje rowniez satysfakcje co malowanie na zywej osobie. Jest to dla mnie czas gdy odpoczywam i pedzle nie stoja tak samotne na polce.
Dodam, ze nigdy nie wykonywalam face chartow jest to moje pierwsze podejscie i nie ostatnie;))




Do nastepnego kochani...;)

3 comments:

  1. cool photo.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie. Czekam na nowe makijaże :)

    ReplyDelete
  3. Fajny face chart, ja też chodzę do szkoły wizażu :) super że się rozwijasz :)

    ReplyDelete