Sunday, 5 August 2012

CHWILA DLA CIEBIE CZAS NA SPA







Dzis zamiast makijazu temat jak najbardziej letni, relaksujacy i uwalniajacy od panujacej temperatury :)

Ktora z nas nie kocha kapieli? 
Jesienia badz zima szczegolnie zanurzamy sie w wannie z duza iloscia cieplej wody oraz olbrzymiej piany; to jest czas tylko dla nas i naszego ciala. 
Czemu np. tego samego rytualu nie zrobic latem gdy temperatury siegaja zenitu i chodzimy z kata w kat myslac co z tym fantem zrobic.
Nie ma to jak wlasnie duza ilosc letniej wody, odpowiedni plyn do kapieli kilka swieczek a w reku ulubiony trunek. 

Tym krotkim wstepem kochani chcialam Wam przedstawic obecnie moje dwa ulubione produkty do kapieli bez nich kapiel nie bylaby kapiela:)  Oba  sa nr 1 na chwile obecna dla mnie i dosc czesto siegam po nie nie tylko jesienna pora ale i latem by choc przez chwile zamknac sie w swiecie domowego Spa.




Zakochalam sie w tych produktach ich zapachu bez pamieci ale ale moi drodzy kazda znajdziej tutaj swoja nute :)
Co takiego w sobie maja te plyny? pieknie pachna dzieki czemu przenosimy sie zmyslami w najgoretsze zakatki swiata, nawilazja nasze cialo, relaksuja. 
Plyn pozostawia dlugotrwaly zapach na skorze, pieknie sie pieni i nie wysusza skory.
Jak sami widzicie opakowania plynow sa mile dla oka a przy tym sa wygodne.

Cena plynu ja dalam 1.49 E w promocji 
okolo 10-12zl na wasze Pl 

A tak prezentuja sie obydwa plyny z innej strony;  sa geste i wystarczy kilka kropel by oddac sie w rece relaksu.



Moja przygoda z plynami Radox zaczela sie od tak zwyklej promocji i trwa po dzien dzisiejszy, jako ze nie jestem fanka jednego zapachu i lubie wszystko to co nowe Radox mi to umozliwia co rusz wprowadzajac nowe serie kolorowe i zapachowe.

GORACO POLECAM znajdzcie i wy wlasne SPA :) 

Pozdrawiam Karolina


12 comments:

  1. napewno je kupię jak skończę swoje płyny do kąpieli,dziś leżałam w wannie pełnej wody z płynem daktylowym bielenda

    ReplyDelete
  2. Ja uwielbiam sobie urządzać domowe SPA ;) Nic tak nie odpręża jak godzinka w wannie w swoich czterech kątach plus jakich piękny płyn i świeczuszki ;))

    ReplyDelete
  3. Cóż, ja wolę wziąć prysznic, aczkolwiek zimą... może wybróbuję te produkty ;)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam wszelkie dobrze pachnące umilacze kąpieli, zawsze czekam na takie wieczorne, miłe chwile :)

    ReplyDelete
  5. nigdy nie widzialam tych plynow - firmy tez nie znam - ale skoro polecasz to je poszukam :)))))))pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. świetnie ♥ ! dodaje i Zapraszam :*

    ReplyDelete
  7. Domowe SPA - to co uwielbiam najbardziej :))

    ReplyDelete
  8. domowe spa, świetna sprawa! :) przydałyby mi się takie kosmetyki... pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. robie sobie czasami domowe spa ale na nie wtedy mogę poświęcic tylko godzinę:( ,moimi ulubionymi żelami są z yves rocher:) a do kąpieli z apartu bodajże oliwka aloes pięknie pachnie a do tego naprawdę nawilża:))

    ReplyDelete
  10. tak to opisałas, że narobiłaś mi ogromnej ochoty na kąpiel :)

    ReplyDelete
  11. Takie długie, aromatyczne kąpiele to jedna z najlepszych rzeczy. Szkoda, że nie mamy czasu robić ich codziennie. Aczkolwiek wtedy pewnie, aż tak byśmy nie doceniali tych chwil ;)

    ReplyDelete