Skip to main content

BIZUTERIA - WLASNORECZNIE ROBIONA :)



CZESC KOCHANI

Dzis goscinny post o bizuteri :DD

My kobiety uwielbiamy bizuterie :)
Bizuteria ogarnela caly rynek,  mozna ja wykonac praktycznie ze wszystkiego by podbic nawet  te najwymyslniejsze gusta; jak to sie mowi dla kazdego cos milego.
Jak wiecie jesienne wieczory bywaja dlugie wiec by umilic sobie ten czas postanowilam stworzyc cos dla siebie a moj wybor padl na bransoletki.
Nie zastanawiajac sie dluzej troszke poszperalam po internecie mojej skarbnicy wiadomosci :) otworzylam magiczny kuferek z drobiazgami ( na ogol sa to pozostalosci po wisiorkach, kolczykach ktore  juz sie wysluzyly ) i stworzylam cos takiego.







Pierwsza moja propozycje mozna swietnie wpasowac ze skorzana kurtka ktora jest hitem tej jesieni ( wszystkie elementy w bransoletce sa doczepione i wiszace ) przy najblizszej okazji pokaze wam ja z innej strony. Druga wersje widze z fajnym sweterkiem badz bluzka z podobnymi akcentami a nawet prostymi koszulami.

Moj apetyt na bizuterie rosnie z dnia na dzien po malu zabieram sie za tworzenie jakiegos wisiorka, ale wpierw czekam na magiczna paczuszke.

ODROBINA INSPIRACJI :D








Czy tez lubicie tworzyc cos dla siebie - wlasnego autorstwa i wcale nie musi byc to bransoletka?? :) taka rzecz cieszy bardziej niz zakupiona w sklepie a jeszcze jak idzie to w parze z podziwem z innej strony az by sie chcialo tworzyc wiecej i wiecej:)))

Comments

  1. Śliczne bransoletki stworzyłaś!
    Masz talent :)

    ReplyDelete
  2. piękne są !
    pierwsza skradła moje serducho :)

    ReplyDelete
  3. ładne :) zwlaszcza pierwsza

    ReplyDelete
  4. pierwsza wymiata ale 2 tez niczego sobie! :)

    ReplyDelete
  5. No super!! kiedyś miałam manię na punkcie robienia kolczyków, zawieszek, naszyjników, a także bransoletek ;)
    Nawet sprzedawałam je :D Uwielbiam takie rzeczy, najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie i ostatnie.
    Pozdrawiam gorąco i czekamy na kolejne takie posty

    ReplyDelete
  6. piękne są twoje bransoletki :-) szczególnie ta pierwsza!

    ReplyDelete
  7. kocham biżuterię :) cudowne te bransoletki ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. bardzo lubię tworzyć coś sama :) zawsze mam potem wielką satysfakcję, chociaż idealnie nie wychodzi ;)

    ReplyDelete
  9. ta pierwsza zdecydowaniee mi sie podoba ! świetna. aż trudno uwierzyć, ze sama je stwoerzyłaś. ♥ obłed !

    ReplyDelete
  10. Czerwona jest cudna, jak ją zrobiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. poprostu zaplatasz zwyczajnego warkocza wiem zludzenie dziala bo wykorzystalam 2 kawalki tego samego materialu a 3 to lancuszek. Potem dajesz reszte nawet serduszka zlote fajnie by wygldaly co kto lubi.
      Nawet nie zgadniesz co to za material:) zwyczajna gruba rajstopa jest fenomenalna ale wykonczenie zapiecia oj masakrycznie ciezkie:D

      Delete
  11. cieszę się, że mogłam się przydać :p czekam na efekty! :) a te bransoletki to świetne zrobiłaś, nie mogę się doczekać kolejnych dzieł :)

    ReplyDelete
  12. ooj ;/ ejj czemu ja nie widziałam tej ostatniej bransoletki jak tu byłam o.O ! ? mega ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo ja wczoraj zrobilam i dodalam zdjecie jako 3 :)

      Delete
  13. Śliczna ta czerwona, aż poczułam wenę twórczą ide szperać w szafie ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.