Skip to main content

MAKIJAZ SLUBNY PIERWSZA PROPOZYCJA W TYM ROKU :)

Zaczniemy wirować, wolniutko walcować
I kręcąc się kręcić na palcach na pięcie
Troszeczkę bezmyślnie jak wiosną przebiśnieg.
Ty nieco szalona, coż - żona to żona
I w mojej Twa ręka, niebieska piosenka
Za serca nas chwyta niebieska muzyka



Kto nie zna poezji spiewanej Niebieska Piosenka w wykonaniu Grzegorza Tomczaka; sa to piekne i jak prwadziwe slowa ktore do dzis mam w pamieci wspominajac moj wielki dzien dzien slubu.

Dzis chce przedstawic Wam propozycje makijazu slubnego, jest to makijaz delikatny, subtelny romantyczny i z nutka powiewajacej wiosny bo mamy oficjalnie kochani wiosne;)
Wiosna jest momentem w ktorym wiele par decyduje sie na slub, wszystko wokolo pieknie rozkwita; ptaki zaczynaja spiewac a i promienie sloneczne potrafia pieknie dogrzewac.
Jesli chodzi o makijaz slubny coraz czesciej wiekszosc kobiet decyduje sie na mocne akcenty na oku i odbiega od naturalnosci; tym razem ja stawiam zdecydowanie na delikatnosc.





I tak będziemy stali
aż w tej niebieskiej sali
do tańca zaczną grać
Ja wtedy z pierwszym taktem
poproszę Cię i raptem...

Czy znajda sie jeszcze zwolenniczki delikatnego slubnego makijazu ? 

pozdrawiam Karolina


Comments

  1. Such soft , pretty and elegant eye makeup
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba :) Kolor jest, ale wygląda bardzo delikatnie i świeżo :)

    ReplyDelete
  3. I love all the makeup looks you do

    ReplyDelete
  4. świetny, w końcu jakaś odskocznia od beżyków ☺

    ReplyDelete
  5. Ladny kolorowy lubie takie a tymm bardziej na pieknej kobiecie ;)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyostrzone kolorami oczy i stonowane usta - to mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. pięknie :) bardzo lubię takie kolorki :)

    ReplyDelete
  8. Super- kolorowo i tak jakos hmmm zmyslowo :)

    ReplyDelete
  9. Podobają mi się diamenciki na rzęsach

    ReplyDelete
  10. Śliczny ten makijaż :) nawet na ślub bym taki mogła sobie zafundować.

    ReplyDelete
  11. he he ;D znam nie jedna dziewczyne, ktora powiedzialaby, ze taki makijaz, to juz prawie jak smokey eye i do delikatnosci mu daleko. dla mnie jednak to idealna propozycja na slub. Uwazam, ze makijaze slubne powinny laczyc w sobie makijaz dzienny, wieczorowy i fotograficzny. nie mozna bac sie kolorow, w koncu to jedyny taki dzien w zyciu, trzeba wygladac wyjatkowo ;)

    ReplyDelete
  12. bardzo ładny, odważny makijaż :)

    ReplyDelete
  13. Wśród makijazy ślubnych nie przepada za NUDą :) ten skradl moje serce. Piekny

    ReplyDelete
    Replies
    1. I taki chce mieć na swoim ślubie kiedyś :) chyba ze zaskoczysz mnie jeszcze czymś :) piękny. Ahh... dużo kobiet myśli.ze jak ślub to tylko cieliste i beże :) błąd.

      Delete
  14. Piękny... bardzo lubię turkus :)

    ReplyDelete
  15. ten makijaż jest zjawiskowy :)

    ReplyDelete
  16. Tak, tak, tak!
    Z kolorem, a jednocześnie tak subtelnie.

    ReplyDelete
  17. Piękny makijaż :) Bardzo mi się podoba i uważam, że świetnie nadaje się również na inne okazje:)

    ReplyDelete
  18. bardzo ladny i bardzo ciekawe połaczenie !

    ReplyDelete
  19. Kochana świetne połączenie kolorystyczne;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.