Skip to main content

MAKIJAZ SLUBNY W ROZACH - MIYO

Sezon slubny w pelni trwa a ja mam dla Was kolejna propozycje makijazu, tym razem w odcieniach rozu. Jesli myslicie ze roz jest przereklamowanym kolorem wrecz barbetkowym to sie mylicie, niejeden rozany cien potrafi dodac spojrzeniu swiezosci i wybiera go wiele panien mlodych. 

Roz mozna laczyc na wiele sposobow ja postanowilam zestawic go z odrobina fioletu :) usta pozostawilam w delikanym odcieniu - musnelam odrobina blyszczyka z drobinkami.
Makijaz wykonalam moimi ukochanymi cieniami z Miyo, obok ktorych nie da sie przejsc obojetnie.




Uwazam, ze dzien slubu jest dniem wyjatkowym w ktorym my kobiety stajemy przed mega wyzwaniem jaka suknie wybrac, jaki makijaz wykonac. Ja proponuje mocny akcent na oku i delikatne usta reszta to juz dopelnienie calosci;)

Lubicie roz na powiece?

Comments

  1. makijaż słodki, dla blondynki byłby chyba za bardzo cukierkowy ale ładny

    ReplyDelete
  2. bardzo podoba mi się ten makijaż, a jeszcze bardziej zestawienie kolorystyczne:) super

    ReplyDelete
  3. Ja sama nie noszę różu, ale ten makijaż u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. No właśnie, wielu osobom kojarzy się z tandetą, ale umiejętnie wpleciony w makeup potrafi wyglądać pięknie i elegancko!

    glamdiva.pl

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię róż na oku, zawsze dodaje takiego delikatnego romantyzmu spojrzeniu. :D

    ReplyDelete
  6. Piękny do zielonych oczu :-) Ja w dniu ślubu miałam mieszankę różu i zimnego fioletu :-)

    ReplyDelete
  7. Boski makijaż. Śliczny ten róż i świetnie wygląda na oku :)

    ReplyDelete
  8. Wow!!!! Przepięknie wyglądasz <33333333333

    ReplyDelete
  9. You are rocking that pink eye shadow.

    ReplyDelete
  10. Lubie róż na powiece zwykle w połączeniu z żółtym. Ale nie chce go na swoim ślubie xD

    ReplyDelete
  11. Piękny makijaż! ja osobiście wolę mniej kolorowy make-up, ale wiadomo, że do ślubu trzeba wyglądać pięknie :) zdecydowanie mi się podoba. pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  12. pretty
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  13. Rozpłynełam się,makijaż po prostu marzenie ;)

    ReplyDelete
  14. Piekne oko :) Lubie roz na powiekach ale ostatnio stawiam na delikatniejszy odcien :)

    ReplyDelete
  15. Ładny, dość odważny jak na ślubny (dobrze widoczny różowy kolor), ale bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Kolory bardzo ładne ale chyba nie wybrałabym takiego intensywnego różu jak kiedyś będę brała ślub :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.