Skip to main content

CARNIVAL MAKEUP

Pogoda na wyspie nas nie rozpieszcza wiec postanowilam zmalowac cos szalonego. Dlugo nie musialam sie zastanawiac, tematem przewodnim jest karnawal. 
Taki prawdziwy karnawal nie wiem dlaczego kojarzy mi sie z maska wenecka stad stala sie ona moja inspiracja.
Na pewno nie jest to propozycja wyjsciowa ale do sesji jak najbardziej:)




Moi drodzy z racji tego, ze fb lubi komplikowac nam zycie stracilam Was wszystkich moich znajomych ktorych mialam pod nazwa Make Up Make Up; prosze tych co dalej chca utrzymywac ze mna kontakt o dodanie mnie do swoich znajomych pod nowa nazwa Karolina Sobczyk, dalej widnieje jako Make Up Make Up ale juz jako fanpage.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.